svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

BIG SHIT!zubo
So what?!
xD

Linkovi

Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr
Benjo
Saritta :)
Kelly xB
Alex :D
Nina
Ivana&Iva
AndreiČ xD
Saritta&&Andrea
Ana
Boris
Majda
Endy
Ines
AndreiČ dizajn
Kika
Party
Maura
Mihaela


[Slušam]:

-Linkin Park
-Nirvana
-Slipknot
-Simple Plan
-Nightwish
-Korn
-G'n'R
-Nickelback
-Evanescence
-Green Day
-HIM
-Fall Out Boy
-RHCP
-S.O.A.D
-Papa Roach
-Iron Maiden
-Scorpions

ponedjeljak, 26.05.2008.

Yeah...right!

Hehehe...Kako ste?Ja sam više manje super,zapravo skroz sam super!
E ovako...da započnem...u srijedu je u Rovinj došla Hrvatska nogometna reprezentacijahrvatska!Nisam mogla vjerovat(zapravo mogla sam,al' sve je bilo tako cool)...Bila sam tamo sa Ivanom i Majdom.waveKada smo tek stigli,malo smo se mučile naći pravo mjesto,na kojem će nam biti ugodno(da dobro vidimo trening repke,da nam ne ide sunce u oči...itd)Zapravo...trebali smo mi gledati trening sa zida,ali za mene NE HVALA!Hehe...Ofc!zubo
Bilo je solidno.Na kraju,kada su završili s treningom mogli smo ući na stadion po autograme i fotkat se...naughty
Ja sam dobila nekoliko autograma,ne baš od svih,al' ok,nije bed!
Drugi dan smo također išle ja i Ivana na stadion,ali nije se smjelo ući,jer nije bilo otvoreno za javnost(hm...šteta).Ali smo gledali sa zida!party
E,da napravila sam ovaj blog,jer sam zaboravila šifru na prošlom!!!bangbangbangbangbangbangbang
Zato na ovom želim puuunnoooo komova!Hvala.
Ovo bi bilo u kratko!Uživajte....partysretanbeljzubokissnaughtypjeva
Doviđenja*....



| - 15:43 - ...looking for.... (7) | the lost chord... | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.