*TotaLLy AnTi TOKIO BORDEL*

19.08.2006., subota

eee...novi dizajn....(tottaly anti dizajn)sexy,ha???=)

evo nekih slikica...vidim da fanovim fale:...hahahahah.....opet djelo moje seke=) UŽIVAJTE...HEHE.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.usOVO ME INSPIRIRALO KAD SAM ČUL KAKO PJEVA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.usOVO JE IDEALNA CURA.....TJ MUŠKO(HM...DA?)
Free Image Hosting at www.ImageShack.usSLIKA 1
Free Image Hosting at www.ImageShack.us...SLIKA 2..

to bi bilo to dame(gospodo) i lezbijke.....hhaha....puno pozdrva svim snti fanovima:) u boxu su njihovi linkovi...kiss
- 15:29 - pljuni (10) - pljunuto na papirus - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

autogrami DA/NE

Hit Counter
koliko was me podržalo/popljuvalo(deBILLke)

tokio sucks
anti tokio1
"tokio na k**ac"
metal in my heart
†darkerica†
MoRIsOnKa
d@@ky
KeJTI

zašto sve ovo....
nije mi jasno šta svi vide u njima...ružni su,još su klinci i....dajte nađite život....tokio hotel curica,tokio princeza,billova mala....
i sl!??? trebate psihijatru...na ovom blogu vidjet ćete zašto je tokio sranje....i dobre razloge zašto....btw-komentari tzv tokjo bordelki mi ne znače ništa...tj znaše,br komentara se povećava...kiss








chattttt

rhcp-californication

the rasmus/no fear

soad/chop suey!

soad/lonely day

ameno

knockin on heavens door


evanescence/brig me to life

nightwish/nemo

nickelback

korn

metallica



Cusors for your MySpace


KiSs mY AsS:)

par crtica o meni da se zna ko ovo sve pišee....
-zovem se Sandra
-iz Hrvatske sam(jedan gradić uz more)
-slušam metal&rock
-uskoro krećem u drugi srednje
-volim životinje(osim tokio bordela... haha)
-imam sestru od 12g i buraza od 19
-brineta sam
-imam dečka
-vjerujem u Boga(hm...jer neki misle da je deBILL bog)
-nikad ne lažem
-ne pijem ne pušim
-imam puuno frendova ali samo par pravih
-ne volim šminkere,obožaaavam sk8ere,rockere i..sportaše
-najsport kick box,nogomet i odbojka
-najnajnajGRUPA....soad i rasmus i him
-najfilm "Gladijator"
drugi put ću ih stavit još....ima ih:) na sreću....
za sve tokio bordel fanove.....ostali ne klik-ajte
Don't Click Here
www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws