*TotaLLy AnTi TOKIO BORDEL*

18.08.2006., petak

čitaj....znam da hoćeš

danas sam gledala novi spot od tokio bordela...aha,daaaaa.....mislim stavila sam tv na bešumno da ne slušam te ne mutirane glasiće tipa Britney mixano s crazy frogom-hahahahahah......i gledam ja u tv....i pitam se....da li je Bog stvarno stvorio onog billa???mislim da su njemu i nj braci oteli mamu izvanzemaljci i silovali je i napravili joj aliana BILLA i TOMA yuniora.... mislim bill i tom su kol'ko ja znam tvinsi....trebali su biti dečko i curica,al ispale su dvije curice....i tako dalje ja razmišljam....al sad mi napišu neke balavice komentar da šta se ja petljam u tuđi život i sl....ma daaaaj.....oni nemaju život!!!!! a one GLUPAČEkoje pišu da vole toma/billa,koje pišu da su njihove princeze....skužila sam i zašto...možda one misle (ko u onon bajci) da će ako poljube žabu krastaću...ovoga,billa i toma:))da će se oni prtvoriti u dečke...hahaha...roflroflrofl....aahhhaha.....ko zna šta one misle....i meni puštaju komentare tipa ona:

"Ajd u pičku matrinu. Ajd u pizdu materinu Ajd u pičku strininu Ajd u pizdu strininu Pička ti materina Pizda ti materina Pička ti strinina Pizda ti strinina Ajd u kurac Jebi se Ko te jebe Puši kurac Nemoj zajebavat Jebo ti pas mater. Jebo ti vrag mater. Jebo ti vrag oca i mater. Jebi si mater. Jebo ti bog mater. Jebo te isus. Jebem ti mater. Jebem ti mater u pičku. Jebem ti mater u usta. Jebo te otac. Jebo ti otac mater. Jebi ga Jebo ga... Jebote Jebem mu... Vrag ti jebo jezik. Jebo te magarac. Jebo te sveti Petar. Mrš u pičku materinu, jebem ti mater i živu i mrtvu, džukelo seljačka!!! Jebat ću ti mamu u pol pizde, pa će ti tata mislit da je njena pizda garaža za fiću. Jebem ti dijete grbavo u leđa. Jebem ti dijete musavo. Jebem li ti dijete od po kile. Jebo ti ja sestru među oči tako jako da će joj se praunučad rađati slijepa!!! Jebem ti mrtvu majku, u hladnom grobu, u trulu sisu, uz tihi jecaj pogrebne muzike. Ako te pojebem u guzicu, majki ćeš na grobu govoriti kako ti je lijepo bilo. Jebat ću ti sve i dijete kad ti se rodi! Svršim ti kćerkici na benkicu. Jebem ti dete od kile i sve ti jebem u pizdu mame li ti ga sjebem. Đurđice cvatu, jebem ti mamu i tatu, jebem ti baku i djedu, a onda si ti na redu. JEBEM VAM CRKVENO ZVONCE! Kad ti jebem mater ja na pol kurca svežem peškir da joj sve ne uđe, jebem ti mater prokletu. Jebem ti sad mater u smrdljivu pizdu do guze...tamo ispod kičme na picinom ušću. KO PROČITA OTPALA MU KITA, A KO NEMA KITU NABIJEM MU GA U PITU!!! JEBEM TI MATER NOSOM U SUPAK. NOS JE U KVARU NABIJEM TI KARU. KARA SE PROSU TEBI PO NOSU. Jebo ti Bog kruh svagdašnji! Jebat ću te, plakat ćeš. Ja te jebem a ti jedeš govna, fali mozak i škola osnovna! Ližeš mi menzis iz pičke. IZDRKAM TI NA LEĐA DA MISLIS DA JE KREMA NIVEA. Jebem ti sjeme djetinje. Jebem ti kosu djetinju. Jebem ti sisu. Jebem te u guzu da rodiš francuzu. Izjebem ti mater u pičku. Jebo ti bog boga! Jebem ti majku krvavim kurcem na sestrinom grobu. JEBEM TI SESTRU U PIZDU, MAJKU TI JEBEM DA TI JE JEBEM! Jebem ti Isusa od brašna bijelog zadrtog i 567 Buda i plastičnog Alaha u pol pizde materine. Jebem ti jato magaradi. Jebem pun vagon psenice, i u svakom zrnu TEBE! Jebo ti pas mrtvu majku razapetu na tri krvava panja!! JEBEM LI TI MAJKU U PIZDU VRELU A TI JE JEZIKOM HLADIO"-ovo podebljano crvenim slovima je sve ženski spol....1.to nije piso muški jer valjda nije zaljubljen u curu poput billa i toma...2.CURA koja je pustila taj komment-je L-E-Z-B-A!!!!!OH....NA ŠT TAJ SVIJET LIČI...ITD,ITD....A POTPIS-"ICH LIEBE BILL"B-O-L-E-S-N-O...AJD IDEM NA MORE...KISS
- 15:18 - pljuni (9) - pljunuto na papirus - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

autogrami DA/NE

Hit Counter
koliko was me podržalo/popljuvalo(deBILLke)

tokio sucks
anti tokio1
"tokio na k**ac"
metal in my heart
†darkerica†
MoRIsOnKa
d@@ky
KeJTI

zašto sve ovo....
nije mi jasno šta svi vide u njima...ružni su,još su klinci i....dajte nađite život....tokio hotel curica,tokio princeza,billova mala....
i sl!??? trebate psihijatru...na ovom blogu vidjet ćete zašto je tokio sranje....i dobre razloge zašto....btw-komentari tzv tokjo bordelki mi ne znače ništa...tj znaše,br komentara se povećava...kiss








chattttt

rhcp-californication

the rasmus/no fear

soad/chop suey!

soad/lonely day

ameno

knockin on heavens door


evanescence/brig me to life

nightwish/nemo

nickelback

korn

metallica



Cusors for your MySpace


KiSs mY AsS:)

par crtica o meni da se zna ko ovo sve pišee....
-zovem se Sandra
-iz Hrvatske sam(jedan gradić uz more)
-slušam metal&rock
-uskoro krećem u drugi srednje
-volim životinje(osim tokio bordela... haha)
-imam sestru od 12g i buraza od 19
-brineta sam
-imam dečka
-vjerujem u Boga(hm...jer neki misle da je deBILL bog)
-nikad ne lažem
-ne pijem ne pušim
-imam puuno frendova ali samo par pravih
-ne volim šminkere,obožaaavam sk8ere,rockere i..sportaše
-najsport kick box,nogomet i odbojka
-najnajnajGRUPA....soad i rasmus i him
-najfilm "Gladijator"
drugi put ću ih stavit još....ima ih:) na sreću....
za sve tokio bordel fanove.....ostali ne klik-ajte
Don't Click Here
www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws