*TotaLLy AnTi TOKIO BORDEL*

16.08.2006., srijeda

tokio bordel i njegove fan-ovke.....hi,hi

znate u čemu je fora....nema beda oko toga šta ko sluša...al ono vaše..."presladak je"..."najslađi dečko na svijetu..."bla,bla,bla.....kako je to žalosno...pa dajte cure pogledajte na šta liče...to je smiješno....pa Neven Ciganović je zgodniji i ljepši od tih Tokio Bordelaca...jack....i još nešto....pjesme im još neeeekako mogu proći....onako,mogućnost da mi se svide njihovi baby ne mutirani glasići je 1:1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000.....u redu je,poštujem ko šta sluša....neki cajke,neki punk...a ja system,him,the rasmus,evanescence....(to je po meni mjuza),ja poštujem ko šta sluša...al ovo "volim Billa,volim Toma...i sl" ma daaaaj...jeste vi čorave!!!!?????? pogledajte samo na šta liče.....bbbbbbb.......ljak....big plus svim metalcima,rockerima,punkerima...i da,da.....znate kad se kaže "punker,rocker,hip-hop,rapper i sl" sad bi se trebalo početi govoriti "tokiovac(ili ti mutant,homosexualac,pederokožac,ameba,bakterija,crv i sl.....)pozz....kill tom&bill=))) Free Image Hosting at www.ImageShack.us

btw-desno u boxu sam stavila par pjesama koje fakat vrijede...i koje se mogu nazvati dobra mjuza!!! kisss
- 12:10 - pljuni (41) - pljunuto na papirus - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

autogrami DA/NE

Hit Counter
koliko was me podržalo/popljuvalo(deBILLke)

tokio sucks
anti tokio1
"tokio na k**ac"
metal in my heart
†darkerica†
MoRIsOnKa
d@@ky
KeJTI

zašto sve ovo....
nije mi jasno šta svi vide u njima...ružni su,još su klinci i....dajte nađite život....tokio hotel curica,tokio princeza,billova mala....
i sl!??? trebate psihijatru...na ovom blogu vidjet ćete zašto je tokio sranje....i dobre razloge zašto....btw-komentari tzv tokjo bordelki mi ne znače ništa...tj znaše,br komentara se povećava...kiss








chattttt

rhcp-californication

the rasmus/no fear

soad/chop suey!

soad/lonely day

ameno

knockin on heavens door


evanescence/brig me to life

nightwish/nemo

nickelback

korn

metallica



Cusors for your MySpace


KiSs mY AsS:)

par crtica o meni da se zna ko ovo sve pišee....
-zovem se Sandra
-iz Hrvatske sam(jedan gradić uz more)
-slušam metal&rock
-uskoro krećem u drugi srednje
-volim životinje(osim tokio bordela... haha)
-imam sestru od 12g i buraza od 19
-brineta sam
-imam dečka
-vjerujem u Boga(hm...jer neki misle da je deBILL bog)
-nikad ne lažem
-ne pijem ne pušim
-imam puuno frendova ali samo par pravih
-ne volim šminkere,obožaaavam sk8ere,rockere i..sportaše
-najsport kick box,nogomet i odbojka
-najnajnajGRUPA....soad i rasmus i him
-najfilm "Gladijator"
drugi put ću ih stavit još....ima ih:) na sreću....
za sve tokio bordel fanove.....ostali ne klik-ajte
Don't Click Here
www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws