.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
  ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Opis bloga

Na blogu bude sve zabavnoo i za ljude nasih godina...................
Zabavite se i napisite sto vise komentara.!!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Slike,textovi,chat.............















Online Now Icons

foto haha :P http://images-gallery.org/view.php?=00000000-0000-0000-0009-0a46297d3fda

Online Now Icons



Created by Crazyprofile.com



Get your own Chat Box! Go Large!

















































































petak, 20.03.2009.

Novi tjedan,nove tužne vijesti.....:(

bok

u utorak se u koprivnici dogodilo nekj jako užasno.......cry

jedan se dečko objesil.........bash nam je zhal..............tuzan

u zhivotu se ljudima po glavi motaju svakakve gluposti,za neke je život

samo igra,a za neke vazhna stvar...............bang

al ŽiVoT mora dalje........

Tea je jaaaaaako loše............ xD

ah ti problemi..........dečki,škola,frendovi............ah druga priča.

Iva je tak-tak,ljubav pa sad- mislim ono ovaj jedan kaj sam se prije u

njega zaljubila,al moram priznat i sad maloo- ime mu je R.M.cerek

ja ujdem u razz i on mene pozdravi pa mislim skoro sam u zemlju

propala...........xD

u četvratak sam bila u kuhinji s njegovim frendom..........lol

fakat samu sebe žalim..........hmmm...............naughty

i to vam je too....................

a djeco draga,zakaj ne koomaate??? baš ste neki,mi

vama komamo, a vi nam ne.......pa msiilim ono dddddddddd:


Ne ljutimo se al..................


Bye-Bye wave


by: teasretan

by: ivatuzan

- 21:42 - Comment To Me... (33) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.