< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

o meni,mojim frendovima...the best društvu...




Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images




TTrustworthy
EExquisite
YYucky
AAmbitious
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

Ida
mladi šarmeri
iva
Kreso
Nina
blackmambica
durmanec.com
tinushka
majica

goran

cool stranica-posjetite DeduVoriha

MySpace Icons

..ZA LUCE...

MySpace Icons


MySpace Icons


MySpace Icons

...posjetilo me je...

Free Counters
Free Counters










..about me...

Ja sam Mateja, živim u Đurmancu...
Imam 17 god i idem u opću gimnaziju, treći razred(najesen)....
Slušam: RHCP, Gunse, ponekad Nirvanu, Hladno Pivo.....i još puno puno toga...
sve osim narodnjaka!!!
svi pišu kaj vole kaj mrze...ja neznam kaj bi o tome pisala...recimo da volim svoje frendove,obitelj,volim ljude koji su iskreni i koji nisu umišljeni...
hm...ne volim...laž,izdaju,prijevaru,...ima još puno toga al je zamorno...i dosadno...
evo moj msn-ako me tko slučajno zatreba...hahahaha: teyaa17@hotmail.com
e i zasad je to dosta!!!!naughtypartysmijeh





MySpace Icons



MySpace Icons

Kako naživcirati roditelje...

1. Pratite ih svugdje po kući
2. Zamucite svaki put kada izgovore vaše ime
3. Pravite se da imate amneziju
4. Pričajte unatrag
5. Zabijajte se u zidove
6. Kažite im da se nošenje odjece protivi vašoj vjeri
7. Upadnite im u sobu u 4 h ujutro i kažite „dobro jutro, sunašce!“
8. Zarokčite svaki put kad se smijete, a onda se nasmijte još jače
9. Govorite sve riječi iz filma
10. Išcupajte im pramen kose i zavičite „DNA!!!“
11. Nosite naljepnicu “I'm a retard!“
12. Pričajte s olovkom
13. Imajte 20 zamišljenih prijatelja i pričajte s njima CIJELO vrijeme
14. Pokušavajte se popeti na zidove
15. Vičite u javnosti „ne mama, neću te poljubiti“
16. Zabijte si kolce u nos i oči
17. Neko vrijeme palite i gasite svijetlo, a onda kažite „aha....sad kužim!“
18. Jedite kosu
19. Primite ih za ruku i prošapčite „I see dead people!“
20. Dok se tuširate ili kupate, vičite „davim se!!!“
21. Na sve što vam kažu, uzvratite „lažljivče“
22. Pravite se da ste telefon
23. Pokušavajte plivati po podu
24. Kucajte im na vrata cijele noći
25. Kada kažu riječ iz pjesme koju znate, počnite je pjevati...





utorak, 18.09.2007.

JEBEŠ NASLOV!!!!



Od recimo jednog sata kolko mi je potrebno da napišem poduži post, pol sata izmišljam naslov!!headbang
E pa nebumo se mi tak spominali… no title!!naughty
Kaj da vam pišem??
Obećala sam «KEKSIĆU» da ga već nebum spominjala i javno sramotila pa evo, održavam obećanje!!!naughty Hehe, pozz Cookie!!mah
I samo da velim GAMADI- nema prijetnji na mojem blogecu ka nebu OGULIT ĆU TE, POJEST ĆU TE!!!njamifino
Ja se inače samo šalim…ljudi koji nisu upućeni u značenje tih riječi svašta bi pomislili…lud
Al nema veze… ljudi smo, bumo se dogovorili!!
Ma ŠTA ne!! Nadam se da je Luce zadovoljna, nisam rekla KE ne!!!
Inače, ona vam u zadnje vrijeme stalno bocka!!eekeek A kak ona bocka, ja moram gockati!!eeknaughty Drugač nejde!! Ma to je h redu!!
G&G 4ever!!fino
I kaj još ima novog??
A neznam….
Sad bum se morala iti učit…počelo je počelo!! Tek je počelo a već su navalili s ispitivanjima i testovima!!headbangmadburninmad
Profesori, ne!!burninmad
Ma sve se da zbaviti, još da neke osobe h mojem razredu nisu takve kakve jesu pa ti dignu živac do kraja….burninmadheadbang ma zna Marina o čem se radi!! izjava na biologiji i dosta je samo pogled da bubnemo h smijeh!! dead
Hm, sad bi ja htjela reći da mi je nekaj palo na pamet i odmah prešlo, al to bi bil biser moje drage mamice!! Hm, koja sutra ima rođendan…opet bu fešta!!njamiparty
A sad i moram čestitati sutrašnji rođendan Marti… valjda bu to pročitala… MARTICA, SRETAN ROĐENDAN!!!wave
Ma sami rođendani…
A eto, kaj da još velim…
Puštajte mi puno komentarčekov ( Ana i Marina, ste čule? Ka vas nem trebala špotati!!)smijeh
Ljudovi, pozzdrav za- Alexa, Luce, Denisa, Dineka, Daria, Idu & Hrvacha, Ivu, Blackmambicu iliti Maju P, Nikolinu, Maju M, ANU & MARINU (s velikim slovima), Valeriju, Robija, moju kumicu Andreu, Tinushku, Tinu, braću Klasiček, i na kraju pozzdravček Svjetskoj_Gamadi!! zujoAk sam nekoga pozabila, slobodno se javi!!mahwave:

kisskiss
Love you all, maTeyaa!!zujobangthumbupludmahmahwave

|Komentiraj 15| >Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.