< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

o meni,mojim frendovima...the best društvu...




Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images




TTrustworthy
EExquisite
YYucky
AAmbitious
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

Ida
mladi šarmeri
iva
Kreso
Nina
blackmambica
durmanec.com
tinushka
majica

goran

cool stranica-posjetite DeduVoriha

MySpace Icons

..ZA LUCE...

MySpace Icons


MySpace Icons


MySpace Icons

...posjetilo me je...

Free Counters
Free Counters










..about me...

Ja sam Mateja, živim u Đurmancu...
Imam 17 god i idem u opću gimnaziju, treći razred(najesen)....
Slušam: RHCP, Gunse, ponekad Nirvanu, Hladno Pivo.....i još puno puno toga...
sve osim narodnjaka!!!
svi pišu kaj vole kaj mrze...ja neznam kaj bi o tome pisala...recimo da volim svoje frendove,obitelj,volim ljude koji su iskreni i koji nisu umišljeni...
hm...ne volim...laž,izdaju,prijevaru,...ima još puno toga al je zamorno...i dosadno...
evo moj msn-ako me tko slučajno zatreba...hahahaha: teyaa17@hotmail.com
e i zasad je to dosta!!!!naughtypartysmijeh





MySpace Icons



MySpace Icons

Kako naživcirati roditelje...

1. Pratite ih svugdje po kući
2. Zamucite svaki put kada izgovore vaše ime
3. Pravite se da imate amneziju
4. Pričajte unatrag
5. Zabijajte se u zidove
6. Kažite im da se nošenje odjece protivi vašoj vjeri
7. Upadnite im u sobu u 4 h ujutro i kažite „dobro jutro, sunašce!“
8. Zarokčite svaki put kad se smijete, a onda se nasmijte još jače
9. Govorite sve riječi iz filma
10. Išcupajte im pramen kose i zavičite „DNA!!!“
11. Nosite naljepnicu “I'm a retard!“
12. Pričajte s olovkom
13. Imajte 20 zamišljenih prijatelja i pričajte s njima CIJELO vrijeme
14. Pokušavajte se popeti na zidove
15. Vičite u javnosti „ne mama, neću te poljubiti“
16. Zabijte si kolce u nos i oči
17. Neko vrijeme palite i gasite svijetlo, a onda kažite „aha....sad kužim!“
18. Jedite kosu
19. Primite ih za ruku i prošapčite „I see dead people!“
20. Dok se tuširate ili kupate, vičite „davim se!!!“
21. Na sve što vam kažu, uzvratite „lažljivče“
22. Pravite se da ste telefon
23. Pokušavajte plivati po podu
24. Kucajte im na vrata cijele noći
25. Kada kažu riječ iz pjesme koju znate, počnite je pjevati...





srijeda, 15.08.2007.

…SVI SMO MI LIKOVI!!!!....

smijeh

Evo mene nakon duuugo vremena!!!
Bila sam na moru pa nisam baš pisala… ah da, bilo je ok!!!
Samo su mi jako falili moji Đurmančanci!! winkEto sad se još samo moraju vratiti Denis i Dario sa mora pa je ekipa na okupu…thumbup
Sad je i Žarko otvoren…jeeeeeee!!!! Predosjećam fešte!!! partySvaki petak..mmmmm ke cool!!
Neznam zakaj al nemam baš previše inspiracije…
Ili nemam tema??? Ma kad mi ih Ida sve pokupi… (zloča jedna!!!)lud
Sad ja nemrem napisati kak smo bile u Čučku i kak je ona razlila pol čaše tople cedevite i kak je onda naručila vodu koju je također razlila i kak se je svađala s nekim tipom i kak je skoro napravila poplavu u Čučku i kak sam ja na kraju od spašavanja i sveg stresa zaboravila mobitel!!! No nema veze…sad sam i ja to napisala!!!thumbupsmokin
Neznam kaj je to jučer bilo u zraku…. Ljubav možda?? cerekHaha obadvje smo bile zmotane ko najzmotanije sajle!!!!!
Veri fani!!!rolleyes
E da, pa nisam objasnila naslov….
A niš posebno, to je bio neki zaključak kod moje klijeti….
Nije da sam bila pijana al ne sjećam se kak smo došli do tog zaključka!!!
Ajoooj pa neznam već kaj da pišem….
Omg omg ja neznam napisati nijednu ozbiljnu rečenicu…imam 17 a tak sam neozbiljna!!!
A da, moram spomenuti da je i Luce uplovila u 17…. Znate ono…u sridu… hehe
Idem sad da ne govorim gluposti!!!
Pozzdrave od mene su dobili: LUCIJA, IDA, TINA, DENIS, DINO, DARIO, MAJA M, MAJA P, NIKOLINA, VALERIJA, ROBBY, svi koje sam zaboravila ( SORRY) i svi koji me čitaju!!!mahkiss
Pusek od maTeyee!!!ludnutzujo
E da, ljudovi, zaboravila sam vam reći- HAVE FUN!!!mahbang

|Komentiraj 14| >Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.