Kupovina preko interneta forum - Pronađi pratnju

utorak , 25.12.2018.

DRŽAVA UVEK DOBIJA Evo koliku ćete carinu platiti na sve što kupujete preko interneta, a skuplje je od 50 evra










Click here: Kupovina preko interneta forum






Prastaj, nisam ispratio tok misli Jesam ja narucivao Uglavnom je sa asos. Znam da mi treba antena sigurno ,ali nisam siguran sta sve,pa ako nije problem da malo to objasnis. Sto se tice poste iz mog iskustva najbolje je islo ako posiljka ide preko hong kong poste.



kupovina preko interneta forum

Narucila sam proizvod na AliExpressu ali posto nemam internet karticu ja bi da platim kreditnom karticom MasterCard om. Može se desiti da carina previdi paket, pa da prođeš bez gore navedenih troškova, ali to su izuzeci i nisu predmet ove teme. Još će pošiljka stići kod vas za par dana.



kupovina preko interneta forum

Vrele gume - Međutim, kada meni paket stigne na adresu, poštar mi uručuje paket i kaže npr.



kupovina preko interneta forum

Odlučio sam da pokrenem ovu temu kako bi razmijenili iskustva na temu kupovine izvana. Razlog je da sam proteklih dana tražio neki tehnički uređaj, ali nisam ga mogao naći niti u lokalnim radnjama, ali ni u web-radnjama vani, bar onim voljnim da isporučuju u BiH. Dostupnost robe u BiH je dosta loša, i iz perspektive prodavaca, logična - malo i ekonomski slabo tržište. Ako tražite neki skuplji brand, ili neki specijalizirani artikal hobisti? Situacija je donekle, ali ne pretjerano bolja u susjednim državama, tako da sam ja svoje kupovine često rješavao preko interneta. Idealno bi bilo da napišete šta ste kupovali i web adresu. U mom slučaju: amazon. Svu ostalu robu nažalost ne. Dobra stvar je i da sam poklone rodbini u SAD-u ja plaćao iz BiH, a isporučivani su njima. Plaćanje putem 'standardne kreditne kartice. Pokušao sam sličnu stvar sa Walmart. Online pijaca - opet dobar dio će biti upoznat sa ebay-om. Kupujete ili putem aukcije ili direktno ponuđenu cijenu bez cjenkanja. U ponudi je sve i svašta, novo, korišteno, i lično sam do danas 5. Također sam prestao i sa kupovinom knjiga preko amazona osim ako nije nešto usko specijalizovano , jer je ovdje dosta jeftinije oko 5 KM sa dostavom , i to sa. Također i dosta odjeće, a zadnja akvizicija su neke Dr. Martens čizme nove za 40 GBP oko 85 KM sa poštarinom. U proteklih godinu dana, imao sam jedan spor plaćena, a neisporučena roba , uspješno riješen. Plaćanje putem Pay-Pal-a za što ima zasebna tema aquaristic. Site je u Sloveniji, plaćanje karticom. Pored gore navedenih, znam i da zajac. Idealno ono što ste vi lično kupili, i opšti komentar site-a. Znam da britanski sendit. Sad, ako se zatrefi akcija... Sa njemackih site-ova, i uopce sa bilo kojeg site-a na kojem se trguje u eurima, ne isplati se kupovati. Za cijenu nekih stvari na, primjerice, njemackom Amazonu, moze se kupiti dosta vise na britanskim, cak i americkim, bez obzira na postarinu. Za narudžbe do ako ne griješim 100 KM carina se ne plaća. Teoretski za narudžbe preko 100 KM; Vrijednost naručene robe: 80 KM Trošak transporta: 20 KM ------------------------------------------ SUBTotal: 100 KM 11% carina 100x0,11 : 11 KM ------------------------------------ Oporezivi iznos: 111 KM PDV 17% 0,17x111 KM : 18,87 KM ------------------------------------------- Grand Total: 129,87 KM Dakle, artikal vrijednosti 80 KM i cijenom dostave od 20 KM ili protuvrijednosti u stranoj valuti možeš očekivati da će te koštati 130 KM 'na ruke'. Zavisno od vrste robe, moguće je da carina bude i 6%, pa je kalkulacija malo drugačija. Izinjavam se na načinu objašnjavanja, ali možda je bolje za 'first-timer-e'. Može se desiti da carina previdi paket, pa da prođeš bez gore navedenih troškova, ali to su izuzeci i nisu predmet ove teme. Šta u svakom slučaju možeš je provjeriti da li je u startu 'domicilni' PDV zemlje prodavca izbijen iz cijene. Ovo je također obično navedeno u startu, ali ako nije, možeš tražiti da to uradi. Ako se ne varam, u Njemačkoj je to 22%. Ukratko, sa carinom nema problema, osim što ćeš tu carinu platiti, a onda i PDV za narudžbe preko 100 KM. OK onda, osim gore navedenih radnji, imamo li još neke site-ove? Mada nisam nikad naručivao, damama bi mogla biti interesantna i Victoria's Secret. TheDocToR wrote:Ono sto mene interesuje najpovoljnije je na stranici od PC igrica, filmova, muzike, knjiga pa do garderobe koliko sam ja primjetio... U zadnje vrijeme sav shopping mi se bazira na e-shopping-u, jer ljudi kupujem iz Amerike neke stvari koje me jeftinije izadju sa dostavom i sa svim nego ovdje u ducanima. To je strasno, 99% radnji po gradu Sarajevu ima marzu 300%, daju popuste od 50-70% e zamislite kakva je njihova zarada kada daju tolike popuste, to je po meni strasno, konkretno govorim o garderobi, volio bi da me neko demantuje, da ne spominjem originalnost tih artikala koji se kod nas prodaju. Uglavnom, samo e-shopping, a ovdje samo neke sitnice i eventualno probavanje obuce koji br. Patike sa dostavom kostale 50 funti. Kad su ovdje stigle,morao otici to poste gdje su mi naplatili jos 3,5 KM. Ne znam,ali uglavnom mene patike izasle oko 120 KM. Patike su od ove godine i kod nas ce u radnje stici za neke dvije godine i bice od 150-200KM Jos da naglasim,kutiju su otvorili na carini,ali nisu ocarinili. Jos napisali da nije za carinjenje Doktore,sa koje stranice narucujes odjecu i obucu iz Amerike,a da sve propisno stigne u nase krajeve E kad sam ja to shvatio Te nove kolekcije po nasim prodavnicama. Sve patike stare po minimalno 2godine,ali vecinom po 3-4 godine. A cijene masne da ne mogu biti masnije. PAtike na netu od ove godine,kostaju kao ove u nasim prodavnicama stare 3-4 godine. Ove patike sam narucio sa kitbag. Najnovija kolekcija patika za tenis--2009 godina. Bile na proljece 85 funti,a sad sa dostavom 50 Jos sam narucivao sa chelseamegastore. Pokusao sam adidas da uganjam ali ne dostavljaju ovdje, imao sam par prepiski sa njima. Inače sam zaboravio dodati i ovu taksu u kalkulaciju. Inače, molim vas da izbjegavamo komentarisanje domaćih radnji i sl. Vjerujem da svaki dan sve više site-ova dodaje BiH kao shipping destinaciju, a i ideja je da na proširujemo bazu site-ova odakle je moguće naručivati robu. Da dodam i; hififabrik. Site je naravno u Njemačkoj, i ima isporuku u BiH, plaćanje je kreditnim karticama. Navedene cijene uključuju PDV 19% - ispravka mog ranijeg posta - dakle prije potvrde kupovine, obavezna je prepiska da se taj PDV skine. Problem je što su cijene isporuke dosta visoke cca 50 Eur za artikle do 10kg. Inače njemački site-ovi su dosta skupi. Jučer sam našao nešto i na Conrad. Odgovor je bio brz, ali negativan. Dobra tema za domace koji nemaju iskustva sa kupovinom vani. Najvaznije kod ovoga je da se vodi racuna kome se putem Interneta placa karticom. NIPOSTO ne platiti karticom prodavcu na Internetu ukoliko proces placanja ne ide preko VERIFIED ili CERTIFIED https posrednika. Ne kazem da ruski ili kojekakvi hakeri se nisu vec i tu umijesali. Ali, u svakom slucaju, poslujte sa Certified safe and secure sajtovima koji se skenuju par puta dnevno. Jedan od najpoznatijih je PayPal, zatim VeriSign, McAfee, i drugi. Kada recimo kupite nesto kod kompanije abcde. Ja sam odavno prestao da vjerujem i dajem broj kreditne kartice firmama koje kazu da samo prihvataju placanja putem recimo MasterCard ali eto imaju svoj vlastiti secure server. Ne znam ja gdje ce podaci sa tog secure servera kasnije da zavrse. Sjecam se kada me je jednom zvala Visa da provjeri oko kartice pa pitali kada sam bio zadnji put u Italiji. Rekoh, prije 5 godina. Kazu oni: Eto neko je iskoristio vasu karticu u Rimu ali kako vidimo da ste isti dan nesto kupili u Kanadi, shvatamo da to niste bili vi. Ovo dobro znaju 'dijasporci' ali mozda nije lose da se domaci vlasnici kreditnih kartica ovim pozabave za buduce transakcije. Naravno, treba je vjerovati amazon. Idealno bi bilo da postavimo direktne linkove na te shop-ove, i o kojoj vrsti robe se radi, uslovi plaćanja i sl, ali i ovo je nešto. OK, dalje, za Sat TV fanove nisam kupovao ; dvbshop. Za artikle od oko 2kg receiveri? Postoji više opcija, ovo je bila najjeftinija. Idealan za veletrgovce, imaju opcije narudžbi do 10,000 kom, ali isporučuju i jedan artikal. Idealno bi bilo da postavimo direktne linkove na te shop-ove, i o kojoj vrsti robe se radi, uslovi plaćanja i sl, ali i ovo je nešto. OK, dalje, za Sat TV fanove nisam kupovao ; dvbshop. Za artikle od oko 2kg receiveri? Postoji više opcija, ovo je bila najjeftinija. Idealan za veletrgovce, imaju opcije narudžbi do 10,000 kom, ali isporučuju i jedan artikal. Posto nisam upucen u ove digitalne resivere,a vidim da navodis ove dreambox-ove po cijeni od oko 70 dolara,sta mislis o ovom resiveru : dreambox 500C cable receiver na toj stranici? Sta ja mogu sa njim i sta mi jos treba da bih mogao pratiti kanale. Znam da mi treba antena sigurno ,ali nisam siguran sta sve,pa ako nije problem da malo to objasnis.



Kako kupovati preko interneta
Da ne pominjem da su cijene knjiga cak i do 50% nize od cijena u knjizarama. Zato imajte u vidu da se desava da nikada ne dobijete porucenu robu, iako je kupovina protekla ok i prodavac je poslao robu, jer paket na kraju uvek mora da prodje i poslednju prepreku — carinski bermudski trougao. Pa ne moze se ponasati prema ljudima koji izvoze svoje usluge i za to dobijaju novac iz inostranstva isto kao prema nekome ko 'valja neku robu'. Do sada se nisam usudjivao da uzimam nista sto sam mislio da moze da podleze carini. Naime, oni u ponudi nude dizajnersku odjeću, a dobro je znati da neki upravo imaju rasprodaje i neke ljetne komade snizili su i do 70 posto. Postavljanjem vaše poruke ili vašeg autorskog dela na ovaj sajt, saglasni ste da ovaj sajt postaje distributer vašeg dela, i odričete se mogućnosti njegovog povlačenja ili brisanja, bez saglasnosti uprave sajta. Iz Uprave carina su oštro negirali ove spekulacije: - Ne, tako nešto ne postoji. KInez mi je rekao da im se vise isplati da ponekad vrate pare nego da stalno salju sa skupljom postrinom tj preporucene posiljke. Dešava se često da se izgubi u transportu nešto naručio sam tri puta nešto iz Kine i evo nema ga još uvek, ali to je ebay totalno druga priča. Špedicija je najjeftinija kad je radi Pošta, usluga špedicije preko DHL je prilično visoka oko 3300din. Prvo se naplaćuje carina pa PDV. Pitanje: Da li da pokrećem Dispute ili nema potrebe, jer će to Ali da uradi automatski i da mi vrati novac na račun?

[Gole zene i muskarci video|Zenidba u islamu|Mali oglasi mostar]






Oznake: šok, platio, sam, karticom, šta, dalje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.