T E X A S L I V A D A

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
Pisat cu o događajima iz svog zivota, okoline, i ljudima s kojima se druzim tj. mojim prijateljima...ma bit ce svega-UZIVAJTE

Jebote kolko vas ima...
Free Website Counters
Free Website Counters

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Hajduk živi vječno!!

Image Hosted by ImageShack.us
NDH...

Frendovi!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Suseda-baš je cakana...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dado

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rea

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Yoza

Image Hosted by ImageShack.us
Panić

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vorgićka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sanja i kika-zakon zenske

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ico,nana i mika-legende

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nasa punkerica anna-ma zakon je

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
djeca srece

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
marija


Image Hosted by ImageShack.us
stipa-car

 
Mile Kitić: POSLJEDNJA ADRESA

(Sve izgleda mnogo, mnogo ljepše
svaki put kad svoje oči zatvorim
I u mraku opet vidim tebe
I zelenih polja miris osjetim)

Sve izgleda mnogo, mnogo ljepše
svaki put kad svoje oči zatvorim
I u mraku opet vidim tebe
I zelenih polja miris osjetim
Budan sanjam tvoje lice
Žive stare razglednice
Na jastuku zvijezde nalazim
Još se tvoja kosa zlati
Tvoj lik me u stopu prati
Dok sjećanja rijeku prelazim

REFREN:
Na dodir si samo žena
U snu si moj anđeo
A u srcu prva ljubav
Koju sam izgubio
Znam ja gdje ću da te nađem
Tu te tražim svaki dan
Ti si posljednja adresa
Na kojoj sretan bio sam

Još najljepše riječi nismo rekli
Još najljepšim morem nismo plovili
A minuti već su nam istekli
Nismo znali da smo se zavoljeli
Budan sanjam tvoje lice
Žive stare razglednice
Na jastuku zvijezde nalazim
Još se tvoja kosa zlati
Tvoj lik me u stopu prati
Dok sjećanja rijeku prelazim

REFREN x2

 Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Ana
Nana
Kika
Marijeta
Sanja
Alen
Stipa

Stipa2

Tonka
Tonka2
Richa
Maja V.
Iskon

 o meni...
Na svijet sam došao 7.3...
Nije bitno koje godine!!!
Donjela me roda...Osjećaju
se posljedice pada kroz
dimnjak!!Živim na LIVADI!!
sad cu 1. raz...

!Najbolje kolege i kolegice
su mi:Suseda,Julijana,Rea,
Mika,Dado,Ico,Yoza,Sandra,
Maja,Matea,Anna,Alija,Đuka,
Oroz,Mandić,Tomy,Bole,Panić,
društvo iz Podvinja...I svi koje
sam zaboravio!!Sorry!Hobi;
spavanje i čavrljanje s policijom...
Volim zajebanciju,društvo,piti
i dobre prijatelje...Mrzim
"umjetne" prijatelje i ljude koji
me živciraju!Ma to je to...
Pojedinosti nisu za javnost...
Navijam za HAJDUK!!!
I Manchester United!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jä...


MANCHESTER UNITED!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
wess brown

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ronaldo

HNK HAJDUK SPLIT

Image Hosted by ImageShack.us
Stipe Pletikosa

Image Hosted by ImageShack.us
Niko Kranjcar

Image Hosted by ImageShack.us
Tomislav Bušić

Image Hosted by ImageShack.us
Mladen Bartulović

MILE KITIC-Moje usputne stanice
(Moje usputne stanice
na mene cekaju
samo one me
nikada ne izdaju
uz nasu pjesmu i
moje sve stare drugove,
ja do zore rane
placam ceh za tvoje dugove)

Nemam sta da ponudim,
nemam sta da izgubim,
kilometre praznog hoda
da te zaboravim.
Pravim se da drago mi je
kad cujem da dobro ti je,
a poludim kad pomislim,
da moja tuđa je...

Moje usputne stanice
na mene čekaju
samo one me
nikada ne izdaju,
uz nasu pjesmu i
moje sve stare drugove,
ja do zore rane
placam ceh za tvoje dugove...

Poziraš mi namjerno,
da te kradem pogledom,
a ja znam kad si snjim
da uživas u tom,
pravim se da drago mi je
kad cujem da dobro ti je,
a poludim kad pomislim
da moja tuđa je...

Moje usputne stanice
na mene cekaju
samo one me
nikada ne izdaju,
uz nsau pjesmu i
moje sve stare drugove,
ja do zore placam ceh
za tvoje dugove...2x

 30.08.2006., srijeda

Goga Sekulc i Osman Hadzic-Tvoje oći

Oći su ti izdajice plave,
svaku vjest mi prije tebe jave,
ono sto mi tvoje usne čute,
govore mi oći kad se mute.

Oći su ti izdajice male,
žale se,kaju se i hvale,
sto ne želim tvoje oći kažu,
tvoje oći ne znaju da lažu.

Ne pitam te,nikad pa ni sada,
ne pitam te gdje,s kim,kada,
ne pitam te to,ne pitam te to,
što bi me hej ubilo!

Ne pitam te,znam da neces reci,
ne pitam te sve ces mi poreci,
ne pitam te ne,al uzalud sve,
tvoje oći svejedno ubit će me...2x

- 18:25 - Komentari (12) - Isprintaj - #

 27.08.2006., nedjelja

ubio sam se!!!

ej narode...ja prije minute doso iz grada...nisam vise mogo izdrzat zgazio sam se...urokali smo se ko stoke bilo nas pun kurac,pozz svima koji su bili s nama u gradu.sreo sam par starih "prijateljica"-jako mi je drago zbog toga...sad cu ih susretat mal cesce...kad sam iso kuci zaustavila me murija ja reko da imam 17 godina i oni me puste-bas su naivni heheh,da su bar uvjek taki jebli mater svoju!!!!uglavnom popili smo pica za 10 dana i dosta nam je,eto to bi bilo sve od mene za danas aj uzivajte mi...pozzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!
- 01:54 - Komentari (7) - Isprintaj - #

 25.08.2006., petak

za jednu curu...

SANDI-MALENA

Malena,nocas srusio se svijet,
Malena,sve je tako glupo bez tebe,
Sad kad je stvarno kraj,
Boze snege mi daj,
Samo da prođe ova noc,
Tako prokleto sam,
cekam novi dan,
prvi cetvrtak bez tebe...

Malena,oduvjek si znala tko sam ja,
Malena,nemogu ja bez tvojih oblaka,
Sad sve su iste ko ti,
Sve se smiju ko ti,
Kako su lijepe samo da znas,
Sve me ljube ko ti,
Sve su mi lazu ko ti,
Sve su moje a tako sam sam...

Malena,kako cu bez tebe sutra?
Malena,falit ce mi s tobom jutra,
Ima drugih,ima boljih ali nebo zna,
Samo ti si moja malena...

Malena,kako cu bez tebe sutra?
Malena,falit ce mi s tobom jutra,
Ima drugih,ima boljih ali nebo zna,
Samo ti si moja
MALENA....4x

- 03:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #

 23.08.2006., srijeda

ubijamo se od posla!!!

hehhehheheheh,-ovaj smjeh je zbog naslova...narode dado nam rijesio prostor di se mozemo sastajat i dernecit a mi ga sad kao sređujemo i mogu vam rec da nam ide prilicno dobro,kao sto rekoh ubijamo se od posla hehe...uglavnom mal smo to sredili i spojili liniju i ostalu elektroniku i sad tam visimo i opijamo se heheh...od ostalih stvari rec cu vam samo da jedva cekam subotu da se ubijemo u gradu i to je to za danas...uzivajte mi
- 23:45 - Komentari (3) - Isprintaj - #

 21.08.2006., ponedjeljak

KAKAV DERNEK!!!

ej narode danas se nist nije događalo zanimljvo al zato je u subotu.svi su mislili da je encu u grad.al ja ih mal iznenadio kad sam oko 12.30 doso pred Horoskop,tam sam bio sa mojom "sekom"monikom,majom i dubravkom-koje ovim putem puno pozdravlja...trazio sam svoje al koda su u zemlju propali,namcornakraju se ispostavilo da ih je par bilo u Cezaru do 3 a ostali osli kuci.oso ja sa "sekom2i njima u Pivnicu,boze mili sta smo napravili tam od sebe,urokali se ko stokaheadbangparty...odma u startu ja skreso 250 kn...a jebat ga pare su da se trose...bili tam do 3 i krenuli kod moje 2seke"monike-ona bila 10 dana sama kod kuce pa smo ince kod nje bili tamo smo se krenuli trjeznit ja i maja a one osle u a seka i dubravka osle u Cezar...dosli smo kod monike oko pol 4 i zaspali ja i maja...dubravka i "seka"dosle kuci u pola 6-skido sam im bogove kad su me probudile hehe,i ja im otvorio i mal se zajebavali ja doso kuci u 6.10 ujutro,ma bilo je zakon...et pozdrav cejloj ekipi vi ostali koje nisam vidio u sub. a ima vas dosta:vidimo se u ovu subotu!!!thumbupcoolparty uzivajte mi!!!thumbuprofl
- 19:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #

 18.08.2006., petak

dosada!!!

ej narode men je jako dosadno...u srijedu sam bio podvrgnut manjem operaciskom zahvatu-brusili su mi kost i šivali nogu,imam 5 šavova.tako da me sad starci nigdje ne pustaju-kao da mi šavovi ne popucaju...aj ja fino svaku nocu pobjegnem heh...bolesno.danas idem na kontrolu i ak sve bude ok mogu od sutra sve normalno-znaci ide se u grad ak ne onda sam jebo macku mater...a jebat ga!!!ma bit ce sve ok...za ekipu koja sutra ide s nama u grad:vidimo se sutra,urokat cemo se da neznamo za sebe!!!heh...pozzzz
- 16:51 - Komentari (13) - Isprintaj - #

 17.08.2006., četvrtak

Rade Lackovic-Lazem sebe da te ne volim

<font color=#3366FF>Na čaši ruž sa usana
koje sam noćas ljubio,
još jedna bez imena
kraj koje sam moć gubio.

Jutro na ljeto miriše,
u sobi bez prave ljubavi,
živim bez tebe kao kralj
kome su krunu ukrali...

Lažem sebe da te ne volim,
moja si ljubav velika,
a to što sam te prvi imao
jedina je utjeha...

Na svakoj tražim osmjeh tvoj,
da se do jutra utješim,
još jedna u krevetu
s kojom ću da pogriješim...

Jutro na ljeto miriše
u sobi bez prave ljubavi
živim bez tebe kao kralj
kome su krunu ukrali...

Lažem sebe da te nevolim
moja si ljubav velika,
a to što sam te prvi imao
jedina je utjeha...4x

- 13:44 - Komentari (16) - Isprintaj - #

 16.08.2006., srijeda

dobio sa po picki!

ej narode ja danas dobio po picki i to dosta...mi bili na partyu kao i obicno ovih dana i nest nas mlađiođi Glibo i jos neki podjebavali i mi izasli i s covjek nas neki napo i mi rekli ko je bio...i ja idem kuci oko 12 h nije nam se dalo ostat i ja sam idem tek vidim mlađeg Glibu i pet starijih likova-necu ih imenovat.i on mene izroka palijom a ovi rekli ak mu vratim da ce i oni...ma de boli me kurac kasnije smo rijesili to dobio batina ni prvi ni zadnji put...tako da boli me kurac!e narode hvala na komentarima pogotovo nani koja je isto komentirala al ja nazalost nemogu otvorit njen blog da joj vratim al eto ovim joj se putem zahvaljujum kao i susedi,kiki i tonki...ps:vidimo se u sub. u gradu!
- 00:22 - Komentari (115) - Isprintaj - #

 14.08.2006., ponedjeljak

užas!!!

ej ljudi pa zar vise niko ne cita moj blog osim ovih par vjernih citatelja:moje najdraze susede,moje prijateljice kike i tonkice???pa to je jadno bokte nigdje komentara,strasno.burninmadheadbangbang,e za one koje zanima-2 bjega zaredom prosla su odlicno...danas se sprema i treci ali puno kasnije nego inace jer smo jucer uranili pa su nas skoro starci pohvatali...jao!!!trazimo pizdariju dok je nebude hehe!!!al jebiga to je LIVADA!!!cool,danas idemo oko 2:10h ujutro i ak sve dobro prođe-iskreno se nadam da oce jer nebi si bio u kozi da me uvate,no i vracamo se ranom zorom oko 5...et to bi bilo sve od mene!pozzzz...i komentirajte mi blog M O L I M V A S!!!unaprijed hvala!thumbuppartyrofl
- 23:41 - Komentari (34) - Isprintaj - #

 13.08.2006., nedjelja

Vidljivi napredak Hajduka!

ej narode danas cu komentirat igru Hajduka i ostalih klubova u 1.HNL.Hajduk je prvenstvo poceo odlicno sa 3 uzastopne pobjede i trenutacno su prvi na ljestvici koja izgleda ovako
1.Hajduk 3 9
2.Dinamo 3 9
3.Zagreb 3 9
4.Varteks3 7
5.Rijeka 3 6
6.Osijek 3 4
7.Šibenik3 3
8.Međimurje3 3
9.Pula 3 2
10.Slaven Belupo 3 0
11.Cibalia 3 0
12.Kamen Ingrad3 0

eto to bi bilo to iz 1.HNL i nadamo se da ce takvo stanje i ostati...


- 17:54 - Komentari (5) - Isprintaj - #

 12.08.2006., subota

uspjet ce nam...

danasnji naslov je mal cudan al sad cu vam objasnit...danas nisam iso u grad jer sam na jakim antibioticima pa nema smisla ic u grad jer nama pica.al jednoj mojoj prijateljici starci su osli na more tako da smo mi planirali party...al kako vidite ja sam jos kod kuce. zasto???zato sto ico,ja, i yoza planiramo pobjec iz kuce oko pola dva,heh...zadnji put kad smo to napravili murija nas je pohvatala i bilo cjelo sranje...sad cemo nakon 3 mjeseca od tog događaja probat ponovno.nadam se da ce se ovaj put to bolje zavrsita.ma oce!aj pozelite nam srecu.pozzzzzzz!!!!!!
- 22:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

 10.08.2006., četvrtak

Anarchy!!!

Do danas je nastalo tisuće manjih ili vecih publikacija koje objašnjavaju što je anarhizam...temelje Anarhizma pronalazimo u sredini 19 i pocetku 20 stoljeca,Anarhizam se kroz svoje postojanje razvijao,usvajao nova saznanja i sirio u razlicitim smjerovima,prvenstveno kroz pitanja metoda djelovanja i nacina kojim ce se najblize doci do ostvarenja nekih od Anarhistickih ciljeva.tako je danas moguce govoriti o klasicnom i suverenom Anarhizmu,koji djele na neke osnovne vrijednosti ali se u dosta toga i razlikuju.tako ce ovdje biti rijec o suverenom Anarhizmu ali bitno je znati da se unutar osnovnih vrijednosti taj suvereni uvelike kombinira sa klasicnim.molim vas da ovaj tekst ne shvatite kao neku vrstu"manifesta"ili pokusaja stvaranja jednog Anarhistickog programa ili definicije,ovdje je jednostavno rijec o pokusaju upoznavanja sa osnovom ove ideje i davanju odgovora na neka od najcescih pitanja koja se postavljaju na svako spominjanje Anarhizma!jer u vecini slucaja Anarhizam se predstavlja na potpuno krivi i netocan nacin,što zbog neznanja,što zbog zle namjere...1:anarhizam ne predstavlja politicku stranku ili sektu koja "vrbuje"clanove-lijepim rijecima i stalnim neispunjenim obecanjima.On prvenstveno predstavlja životnu filiozofiju i ideju koja funkcionira prvo na osobnom a onda na nekom drugom nivou,što jednostavno znaci da cete nakon citanja ovog teksta biti bogatiji u svom znanju.Napomena.ovaj tekst je nastao kao skup raznih ideja,stavova,misljenja razlicitih knjizevnika i na osnovi mog vlastitog misljenja...naravno bilo bi glupo reci da je tekst u potpunosti objektivan jer takvo sto ne postoji...

1.
NAZIVI ANARHIZAM I ANARHIJA

Vec kod samih rijeci anarhija i anarhizam postoji puno krivih objašnjenja tako da u "Opcoj enciklopediji"stoji:Anarhija-bazvlašće,raspuštenost,nedostatak zakona i autoriteta u društvu,nered,kaos.istovremeno se Anarhizam objašnjava kao politicka struja neprivatljivih ideja,što je razumljivo zbog konteksta(vrijeme totalitarne komunisticke vlasti)u kojem nastaju gore spomenute publikacije.naravno ni dolazak zapadne parlamentarne demokracije nije donio znatne promjene u interpretaciji i korištenju tih rijeci...pa se danas susrecemo s rijecima anarhija i anarhizam kao sinonimom za nasilje i kaos.to je potpuno krivo znacenje.što zapravo znace te rijeci?Sama rijec anarhija dolazi iz grckog jezika i doslovno znaci "ne" i "vlast".takav direktan prijevod mozda najbolje opisuje znacenje rijeci.sama rijec anarhizam nastaje kao naziv za politicku ideju i filozofiju koja tezi anarhiji,dakle drustvu bez svake vlasti autoriteta i prisile,te se kao takva koristi od pocetka 19 st. sve do danas.samo anarhisticko objasnjenje se ocituje kroz politicke ideje odnosno metode postizanja cilja anarhije.Anarhija zapravo predstavlja"drustvo blagostanja"(iako zvuci malo pateticno)drustvo u kojem vlast i autoritet zamjenjuju samoorganizacija,drustvo ravnopravnosti,ravnopravne i pravedne distribucije svih proizvoda ukratko-drustvo u kojem svaka osoba moze zadovoljiti svoje potrebe u maximalnoj mjeri a da pritom ne radi na štetu drugih.u ovom posljednjem se zasigurno skriva jedna od osnovnih ideja anarhizma-zivjeti svoj zivot u potpunoj slobodi ali uz punu odgovornost prema tuđoj slobodi...

2.
TKO SU ANARHISTI?
bilo tko.ti,ja,oni,mi...Grupe i osobe koje se zele identificirati s anarhistickim pokretom i koje djeluju u tom smjeru-ne nužno...ne postoji neki određeni kriterij koj to određuje niti postoji jasno zacrtao pravilo sto nekoga cini djelom anarhistickog pokreta.ljudi su razliciti pa su tako i nacini misljenja i djelovanja razliciti.Ipak kako bi izbjegao mogucnost zabune nuzno je naglasiti da postoje neke osnovne vrijednosti (o kojima cemo kasnije)koje svi dijele i time se jasno ali dovoljno otvoreno definira anarhizam.cesto se anarhisti prikazuju kao lako prepoznatljivi po izgledu,nacinu ponasanja, djelovanja itd...al nista to nema veze sa stvarnim anarhizmom.Anarhizam je politicka ideja i kao takvu svtko ju moze prihvatiti i prakticirati a pri samim time nastaviti normalno svoj zivot no s jednom velikom razlikom-promjenom gledanja na odnose s ljudima,odnose prema drustvu itd.bilo koj covjek moze biti anarhist.anarhizam je također i drustvena ideja pa ja kao takva prihvatljiva svakom drustvenom sloju.ipak tu postoji nesto samo po sebi razumljivo:politicka i ekonomska elita nece sami sebi odrediti odricanje moci koju posjeduju pa tako nece biti dio anarhistickog pokreta.tu se moze navesti primjer a to je da vecina ljudi u drustvu svakodnevno prakticiraju mnoge anarhisticke ideje iako se nikad nebi nazvali anarhistima.CINI LI IH TO ANARHISTIMA? DA I NE.da,utoliko sto prakticiraju naeso svojetveno anarhiznu...ne,utoliko sto za tim nemaju posebne potrebe.mnogi ljudi pomazu jedni drugima besplatno-i to cine bez "prisile"to je bit anarhizma ciniti nesto bez #prisile tj. svojim voljom.
3.
KAKO BI DRUSTVO FUNKCIJONIRALO BEZ AUTORITETA I VLASTI?
Vec danas drustvo nerjetko funkcionira bez autoriteta i vlasti.drzava ne moze funkcionirati bez njih ali drustvo moze.danasnju strukturu drustva određuje drzava.ona se bazira na organizaciji koja je hijerarhijska..čak i tvz. "liberalna" drzava prakticira visoku razinu kontrole i to na vise naciina...npr. drustvo bi funkcioniralo i bez politicke i ekonomseke elite koja sebe predstavlja kao nuznom a ustvari se radi o pukom odrzavanju moci.anarhisticka ideja je da svatko odlucuje o svojoj sudbini tj. potpuna sloboda.on se ne protivi organizaciji vec predstavlja oblik organizacije,nudi stvarnu mogucnost odlucivanja.
4.
STO JE S NASILJEM I KRIMINALOM?
Nasilje i kriminal najcesce su posljedice danasnjih drustvenih odnosa,prvenstveno odnosa moci i ekonomske neravnopravnosti.manji dio tih pojava mozemo pripisati psihickim problemima osoba koji posezu za tim.danas bogatstvo predstavlja drustvenu vrijednost "dobar"pa je logicno da u takvoj situaciji ljudi posezu za kriminalom kako bi se obogatili.nasilje se koristi obicno za dominaciju nad nekim ili necim.tu treba naglasiti da unutar bilo kojeg drustva,monopol nad nasiljem ima bas drzava.jer posjeduje policiju i,naoruzamje itd.a cemu to sluzi?cjeli taj sustav nasilja usmjeren je na jedno-odrzavanje moci.sve je to hijerarhija. a ja to ne priznajem.

eto to su samo neka od pitanja...ali sve dok vecina ljudi nezna nista o anarhizmu sve je to samo san...eto ljudi uzivajte mi!
- 13:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #

 08.08.2006., utorak

Asim Bajric-Baska ona

(Baška ona baškam ja,
ona s njim a ja sam sam)2x

ja ovdje nemam
druga ni brata
imao sam samo tebe
vjeran ti bio,
dao ti sebe,
volio te,umirao...

Za ovaj zivot dvije pare nedam,
drugi te ljubi,a ja gledam...

Baška ona baškam ja,
a stol do stola,
ona s njim,a ja sam sam
ranjen do bola...2x

Ja ovdje nemam druga ni brata,
rasuli se prijatelji,
osta mi dusa pustinja gola,
ti si mene ostavila...

Za ovaj zivot dvije pare nedam,
drugi te ljubi a ja gledam...

Baška ona baškam ja,
a stol do stola,
ona s njim a ja sam sam
ranjen do bola...4x

- 14:42 - Komentari (4) - Isprintaj - #

 06.08.2006., nedjelja

IZVJESTAJ!!!!!!!!

ej ljudi evo mene opet-napokon...jucer smo bili u gradu!bilo je fenomenealno posto vec nisam bio 3 sub prije toga jer sam bio na moru...isli smo u sastavu:dado,ico,ja,yoza i matej...kad smo stigli pridruzilo nam se par cura.cool,urokali smo se ko konjipartypartyparty,pogotovo ico,on nije znao za sebe...cjelo vrijeme smo se zajebavali i pili u horoskopuparty,pjesme su bile ok,neke mal starije al bilo je ok...kasnije smo mal svaratili do pivnice i dosli kuci oko pola 2 et to bi bilo to...aj uzivajte!thumbup
- 21:55 - Komentari (111) - Isprintaj - #

 01.08.2006., utorak

sjeban sam...

narode sjeban sam...mislim nisam sjeban nego mi je noga sjebana,tako da nemogu van ni nikud iz kuce-krasno.Sad po cjele dane samo lezim,spavam i ljencarim.bangal kurac...od sutra novi režim,od sutra se ide van i sve po starom pa ko jebe noguheadbangheadbangdead,jedva cekam subotu da idem u grad s drustvom,nisam bio dosta dugo pa bi bio red...eto to je sve od mene...uzivajtethumbupmahzujozijev
- 21:04 - Komentari (18) - Isprintaj - #