Poznata vam je ta izreka? Pa jasno da vam je poznata. Koliko ste ju puta izrekli kada ste imali osječaj da vam netko želi podvaliti muda pod bubrege. Da malo pojasnim, najbolje da krenem od početka. Dakle to vam bilo ovako. Vračam se ja sa šetnje pak velim sam sebi: Uzeo si ovaj mobitel, valjda prije dvije godine i već bi trebao imati pravo na novi uređaj. I tako prolazim pored WTC-a, a u njemu T Mobile pak da svratim. Uzela ona za šankom podatke i veli da imam pravo na novi. Imam pravo i na one malo skuplje dobiti ih nešto jeftinije. No: "Vaša tarifa više ne postoji i morate uzeti drugu". Ali ima i caka: Morate uzeti na TRAJNI NALOG. -Mooolim? Pa ja sve svoje račune već godinama podmirujem na vrijeme i ne dolazi u obzir da Vas ovlastim da sami skidate sa moga računa. I tu mi pade na pamet ono: Ma vidi kurca! -Pa mi ćemo vam dostavljati izvatke ili na mail. -Ma nema šanse! Svoje račune JA plačam. -Onda ništa od mobitela i tarife kakvu želite! Nikako se nemogu oteti misli kako si je Telekom dozvolio da tako nisko padne u očima svojih klijenata. Nisam ja izigrao njihovo povjerenje, oni su izigrali moje. Time što su učinili jasno kažu: Mi Vama ne vjerujemo usprkos tome što potpisujete s nama ugovor na dvije godine i što ste dugogodišnji redoviti platiša! Varka je i to da uređaj dobivamo jeftinije. Potpisivanjem ugovora zapravo otvaramo kredit kroz koji otplačujemo to što smo navodno "jeftino" dobili.
Možda se budete upitali: A koja je razlika da li ga sam plačam, ili mi oni skidaju sa računa? Razlika je u tome što Ja znam kakvo mi je stanje na računu i sam biram kako platiti, preko kompa ili kešom u banci. Ja, isključivo Ja brinem o stanju na svome računu i nikome ne dozvoljavam da mi uzima kako mu dođe na naplatu. Nemam kredita, nemam kredita po kartici, nisam u minusu, usprkos svojoj minimalnoj mirovini. Račun mi je pozitivan samo zato što vodim računa o svakoj kuni. Znali su mi u banci reči: Pa vi imate pravo još na ovu ili onu karticu, a ja sam uvijek odgovarao da mi je jedna sasvim dovoljna za čiste račune. Gledah nedavno u emisiji hatevea, Potrošački kod, muke čovjeka koji je izgubio mobitel, prijavio da ga je izgubio a normalno dalje dobiva račune. Kada dobijem račun u ruke mogu prekontrolirati i ne platiti ako smatram da nije u skladu s onime što sam potrošio, mogu se žaliti prije nego platim. Ako mi odbiju automatski sa računa, tada mogu lajati na zvijezde kada vidim da mi se odbija ono što nisam potrošio. Mogu tjerati sud da vratim ono što je moje i nadati se da će mi jednog lijepog dana biti vračeno. Za kraj:Telekome, izgubili ste korisnika koji vam nikada nije bio dužan. Ima i boljih i jeftinijih od Vas. Ugled se teško stiče, a jako lako izgubi. Vjerujem da nisam jedini koji vam je okrenuo leđa.
Upade mi u oko da je ovo 400-ti post na ovom blogu
|