center>


CRTICE IZ GLAVE I ŽIVOTA


Moja Ljubav

Najnježnija, najtoplija, najiskrenija

Teuta


Moja mala Sukiyaki

Zajednički blog

Teuta i Morski


Shin Imamiya Sta, Osaka

Uvijek zajedno


Osaka, May 25, 2017

Krasna misao moje Drage

Ljubav je najsnažnija svemirska energija čije titraje osjećamo u svom srcu, zato treba vjerovati samo njemu!



Blog je namijenjen onima koji žele zaboraviti svakodnevne brige i prepustiti se svijetu mašte

Kako slika vrijedi više od tisuću riječi moje ilustracije su uklopljene u postove. Nitko ne može moje misli bolje oslikati od mene samoga


NE VJERUJEM POPOVSKIM LAPRDANJIMA

Blog je otvoren 2. svibnja 2006.

U komentarima na svom blogu ne dozvoljavam blačenje i vrijeđanje drugih blogera

Moja galeria
Fotoklub Rijeka

Kako smo zavolili Japan 2016


Smoking Area, Kyoto, Fushimi Inare

1. Priprema putovanja
2. Smještaj
3. Među prijateljima
4. O pušenju
5. Ozbiljno i šaljivo
6. Predvečerje u Tokyu
7. Hrana
8. Ples meduza
9. Chozuya
10. Aqua fantasy
11. Riječ za kraj
12. Fushimi Inari Taisha
13.Večera u Kyotu
14.Moje prvo kupanje u Japanu

Kako smo zavolili Japan 2017



Osaka Castle

Pripreme

1. Dojmovi s putovanja
2. Subaru
6. Pjevamo Subaru
3. Čekamo nočni pogled
4. Mislima u Japanu
5. I tablet je tu

Torii on Miyajima, Hiroshima

1. Osaka Castle
2. Treba imati sreće
3. Sanja Matsuri
4. Vizure modernog Japana
5. Najviša zgrada Japana
6. Sayonara
7. U karaoke baru
8. Udon za ručak
9. Podzemlja velegrada
10. Vesela pjesmica
11. Beskućnik
12. Mikoshi
13. Ljepota kimona
14. Život je igra
15. Žice, žice, žice ...
16. Slobodno kao ptica
17. Ugodan restorančić
18. Kitayama cedar
19. U prvom redu partera
20. Shinjuku, Tokyo
21. Miyajima

,
Zaglavlje bloga3

12.03.2010., petak



Jeftine TAXI vožnje

Posljednjih dana svjedoci smo hajke koja se digla oko pokušaja riječkog taxija da proširi djelatnost u Zagreb i Osijek. Ružno je slušati na koje se sve načine taksisti spomenutih gradova opiru dolasku konkurencije: Šta ćemo mi koji smo uložili u vozila, kako se može isplatiti voziti po cijeni koja se spominje, riječki su taksisti robovi, vlasniku su u kontrolama nađene radnje suprotne zakonu… Uglavnom, na razne se načine pokušava zapriječiti dolazak u spomenute gradove.

Ovaj post nije promidžba firme o kojoj se radi, zato i nisam spomenuo ime. Ovo je moj pogled na rad dotične firme i ne samo nje već na ukupnu taksi službu u nas.

Moja je deviza da mi za život u Rijeci auto nije potreban i nikada nisam imao želju da ga nabavim. Računica mi je krajnje jednostavna: Za lovu koju bih morao izdvojiti da kupim auto, za njegovo godišnje održavanje i servisiranje, mogu se čitav život voziti bilo kojim sredstvom javnog prijevoza uključujući taxi. Ne moram brinuti gdje u gradu parkirati, da li će me neka budaletina udariti i da li ću se živ vratiti doma. Mogu se i nasrati ko svinja a da ne pušem u balon.

Nekada sam usluge taksista rijetko koristio zbog cijene vožnje. Danas ga koristimo često upravo zahvaljujuči spomenutoj firmi. Za nas dvoje vožnja taksijem do doma stoji 20kn, autobusom 15,5. Ako nam se ne da čekati autobus tih par kuna neznatna je razlika. Ako moramo negdije stići brže, tu je taxi. U izborniku brojeva u mom mobu oni su pri vrhu.

Smiješne su optužbe kako je nemoguće raditi po njihovim cijenama. Nemoguće je samo onima koji su naučili da žive od nekoliko vožnji na dan, a da ostatak dana provedu u kafičima u beskonačnim čekanjima vožnje. Nemoguće je onima koji vam jebu sve po spisku jer su zbog jedne naše kratke vožnje izgubili red i moguću dobru mušteriju.

Riječki taxi ima odlično organiziranu dispečersku službu koja u svakom trenutku zna gdje se nalazi koje vozilo i gdje čeka netko tko je zvao taksi. Po mušteriju se ne upučuje taxi koji je na redu, red ne postoji, već onaj tko je najbliži.Taksisti ne sjede u birtiji i ne čekaju mušterije, stalno su na cesti i stalno nekoga voze. Čim uđemo u taksi vozač javlja koliko je putnika ukrcao i relaciju. Često za vrijeme vožnje dobiva upute gdje usput treba uzeti putnika koji čeka i nitko od putnika se ne buni kada vozać skrene sa rute da bi pokupio usputne putnike.
Kada smo prije tri dana koristili taksi vozač je na pitanje: Da li imate dosta vožnje? odgovorio: Mislio sam jednu napokon popušiti ali ste vi došli (upali smo čim je stigao na stanicu). Na sreću ovo mi je zadnja vožnja danas!

Gospodo Taksisti, Vi koji se bunite protiv konkurencije, Vi kojima treba platiti da bi uopće podigli svoje dupe i krenuli u vožnju, novac se ne zarađuje igrajuči belu ili raub u kafiću na autobusnom kolodvoru u Zagrebu ili bilo kojem drugom kafiću. Novac se zarađuje vožnjom, isključivo vožnjom. Pun taksi čitav dan taksi je koji se isplati. Sve je drugo kuknjava da bi se sakrio vlastiti nerad i pljačkanje putnika.

Kažu da su riječki taxisti robovi. A ja pitam šta su onda radnici na pokretnim trakama ili oni što u ove ledene ili one paklene dane moraju raditi u brodu, šta su oni koji moraju kopati kanale ili razvlačiti vreli asfalt? Na kraju krajeva, nije li vas sram pred svima onima na birou rada koji o poslu, bilo kakvom mogu samo sanjati. Naučili ste grijati guzice u toplom i živjeti od par vožnji na dan. Tko bi bio lud da u manjim cijenama vožnje vidi zaradu vozeći čitav dan?


Živimo u vrijeme kada treba znati raditi i zaraditi. Onaj tko zna kako, taj će i opstati. Ja ne padam na skupu mečku sa tablicom Taxi na krovu, ja se vozim kao gospodin i u jeftinijim kolima.

Pitanje za kraj onima koji su kupili skupe automobile i stavili tablicu na krov: Koliko vas je ovo učinilo da bi izbjeglo plačanje poreza jerbo ga vozite par godina kao obrtno sredstvo?

Mene su riječki taxisti naučili da je vožnja taksijem jednaka vožnji javnim prijevozom, čak i jeftinija ako se vozi nas nekoliko jer se plača smjer a ne broj putnika i više ne pravim razliku između Autotroleja i njih. Uprvo suprotno, često ću rađe odabrati njih.


- 00:18 - Pusti vodu (27) - Isprintaj - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



Videa iz Japana

Sukiyaki uz more
Najviša zgrada Japana
We'll be back
Hiroshima, Zvono mira
Shinto vjenčanje
Tokyo, Sanja Matsuri

1 Siječanj 2025



Vodič Japanom, sve što vas zanima i što je dobro znati


Kako smo zavolili Japan 2018


Asahi Beer Tower, Golden Flam and Tokyo Skytree

Pripreme

1. Opet među prijatelje
2.Javili su se iz hotela
3. Karte su kupljene
4. Hotel rezerviran
5. Sve je spremno
6. Još jedan dan



Japan 2018

1. Vratismo se u Hrvatsku
2.Shukkeien Garden, Hiroshima
3. Shinkansen Hikari
4. Japan, zemlja vulkana
5. Dječji spomenik mira, Hiroshima
6. Priroda je sveta
7. Osjećati se ugodno
8. Japan, second hand
9. Kako priječi cestu
10. Žuti i kosooki
11. Hiroshima 6. kolovoza 1945.
12. Music festival
13. Pjesma rađa prijatelje
14. Himeji Castle
15. Par kapi Japana
16. Tamo visoko
17. Mount Shosha
18. Marble beach, Rinku, Osaka
19. Japanska drvena arhitektura
20. Ima toga i u Japanu
21. Ručak u Kobe-u
22. Kobe Nunobiki Herb Gardens

Kako smo zavolili Japan 2019,

Planiranje putovanja

1. Odluka je pala, putujemo
2. Mi letimo, lala la
3. Kako do Japana
4. Počinje odbrojavanje
5. Yokohama

Mi kao Japanci

1. Ne izgubiti se
2. Gejša i samuraj
3. Sitnice koje to nisu
4. Hachiko, vjernost psa
5. Shinto vjenčanje
6. Vidjeti da bi vjerovali
7. Japanom 220/sat
8. Draga uspomena
9. Shibamata
10. Kišno jutro u Yokohami
11. HIKAWA MARU
12. Povjerljivi japanski razgovori
13. Najveći pauk na svijetu

JAPAN


1. Amaterasu, Boginja Sunca
2. Obnova hrama Boginje Amaterasu
3. Glicinija, najljepša na svijetu
4. Presađivanje najveće glicinije
5. Trešnjin cvijet u Japanu
6.Podzemni bicikl parking
7. Festival azaleja, Tokyo
8. ZOO Osaka
9. Japanom 220/sat
10. Ginko
11. Spavanje u kapsulama
12. Shinkansen i Maglev
13. Akvarij Osaka
14. Opet malo o Japanu
15. O japanskoj hrani
16. Staro-novo, japan
17. Setsubun festival
18. Hiroshima, Ptica na dlanu
19. Negdje nad Sibirom
20. Poplave u Japanu
21. Mostići u parkovima
22. Veliki val Kanagave
23. Uspomena na Osaku
24. Higashi Hoganji Temple







Design by More ljubavi

Uz rivu