Udaja muslimanke za nevjernika - Pronađi pratnju

petak , 21.12.2018.

Forum Klix.ba










Click here: Udaja muslimanke za nevjernika






Ako se muslimanka uda za kjafira a poznat joj je propis zabrane ona je zinalučarka i njena šerijatska kazna je kazna za zinaluk, a ako nije znala za propis zabrane udaje muslimanke za kjafira u tome ima opravdanje, vadžib je da se njih dvoje odmah razdvoje bez potrebe da joj daje talak da se razvede sa njom jer im je brak batil ništavan u osnovi. Obrezivanje o kojem govoris je tzv.



Udaja muslimanke za nevjernika

Pošto je pitanje udaje muslimanke za kjafira ili inovjerca, kako se kod nas kaže, veliki musibet u našim krajevima, evo kompletna studija o tom pitanju. Potpuno pogresno pretpostavljas za zenidbu krscanke za muslimana,ne mora preci na islam,moze ostati krscanka!



Udaja muslimanke za nevjernika

Ograjisala Fata na nemuslimana i postala bolja muslimanka - Ako nastojanja oca i majke ne urode plodom dužni su, a takođe i ostala rodbina, da prekinu odnose sa kćerkom sve dok ona ne prestane živjeti sa nevjernikom ili dok on ne primi Islam. Da se ra širi običaj sklapanja braka sa nemuslimankama tako da se to negativno odrazi na djevojke muslimanke podobne za brak.



Udaja muslimanke za nevjernika

Nema razilaženja među učenjacima ovog Ummeta da muslimanki nije dozvoljeno da se uda za bilo kojeg kjafira, kršćana, židova, međusiju, budistu i slično. A u ženidbi kjafira sa muslimankom on bi bio iznad nje i imao bi priliku nad njom što znači da bi kufr bio iznad Islama a to nije dozvoljeno po ajetu i hadisu gore spomenutim. U udaju muslimanke za kjafira je bojazan da je on ne odvede u kufr, jer će je muž pozivati u njegovu vjeru a obično žene slijede svoje muževe u onome na čemu su od vjere. Na to Uzvišeni išareti na kraju 221. Oni zovu u Džehennem... Kafiri pozivaju mu'minke u kufr a pozivanje u kufr je pozivanje u Vatru, jer kufr obavezuje Vatru, pa je tako ženidba kjafira sa mu'minkom sredstvo koje vodi u haram te je zbog toga haram. Muškarac ima vlast nad ženom a nije dozvoljeno da kjafir ima vlast nad muslimankom, jer je Islam vjera istine i sve vjere mimo Islama su batil. Ako se muslimanka uda za kjafira a poznat joj je propis zabrane ona je zinalučarka i njena šerijatska kazna je kazna za zinaluk, a ako nije znala za propis zabrane udaje muslimanke za kjafira u tome ima opravdanje, vadžib je da se njih dvoje odmah razdvoje bez potrebe da joj daje talak da se razvede sa njom jer im je brak batil ništavan u osnovi. Prema tome, udaja muslimanke za kjafira bilo koje vrste je ništavna i uopće se ne ubraja u udaju po idžmau' učenjaka. Šerijatski status ovog braka je da se smatra zinalukom i vadžib je da se njih dvoje razdvoje. A ko dozvoli taj brak on je kjafir pod šartom da znao da je zabranjen. A sama udaja muslimanke za kjafira ne smatra se djelom koje izvodi iz Islama osim ako to ona smatra dozvoljenom. Naravno, ovdje se misli na osobu koja se pridržava osnovnih obilježja vjere, poput namaza i slično a ne čini neko djelo koje je izvodi iz Islama. A ako ona mrzi Islam i voli kjafire i prisni je prijatelj sa njima ona je time postala otpadnica od Islama ako je prije toga bila muslimanka. Ako bi se u islamskoj državi koja sudi po šerijatskom zakonu muslimanka udala za nevjernika, pošto je taj brak šerijatski nevalidan, kadija bi naredio da se razdvoje. A ako bi odbili bili bi silom razdvojeni i kažnjeni bičevanjem shodno koliku kaznu kadija odredi, u slučaju ako ona nije znala da je udaja muslimanke za kjafira haram. A u sredinama u kojima se po ovom pitanju ne sudi po Šerijatu, kao što je u većini današnjih islamskih zemalja, najveću odgovornost u riješavanju ovog problema, kada se već desi, ima velijj, tj. Staratelj je muška osoba koja je glava porodice, na prvom mjestu to je otac, a ako njega nema onda moze biti najstariji brat i slično. Naravno, na roditeljima je da se potrude da se tako nešto ne desi, ali sama činjenica da se to još uvijek dešava u našim krajevima ukazuje da postoje veliki promašaji u odgoju i da su takve porodice daleko od uputa Islama. Pa tako, otac musliman čija se kćerka uda za nevjernika je obavezan da da sve od sebe, upotrebljavajući autoritet očinstva, društvenu ili neku drugu moć, kako bi vratio svoju kćer. Jer taj brak je ništavan, njihov zajednički život je život zinalučara, a djeca koja se rode u tom braku su kopilad. Tako isto treba da postupi njena majka. Čovjek je čuvar u svojoj porodici i odgovoran je za nju. Žena je čuvar u kući njenog muža i odgovorna je za one koji su joj potčinjeni... Ako nastojanja oca i majke ne urode plodom dužni su, a takođe i ostala rodbina, da prekinu odnose sa kćerkom sve dok ona ne prestane živjeti sa nevjernikom ili dok on ne primi Islam. A u protivnom, ako bi se roditelji i rodbina pomirili sa tim brakom i imali normalne odnose sa njima, to bi značilo da su prihvatili brak koji je šerijatski nevalidan i koji u suštini predstavlja čin zinaluka. A ovo ni u kom slučaju nije dozvoljeno.



Sheikh Assim Al-Hakeem - Muslimanka želi da se uda za kršćanina
Čovjek je čuvar u svojoj porodici i odgovoran je za nju. El-Mumtehane , 9 Četvrti uvjet: Da rezultat ovoga braka ne bude nered, ili sigurna, odnosno preovlađujuća šteta, jer poznato je da je korištenje dopuštenih stvari uvjetovano ne­ postojanjem štete. Na to Uzvišeni išareti na kraju 221. Različite studije pokazale su da je prevencija uvijek bolja od liječenja. Staratelj je muška osoba koja je glava porodice, na prvom mjestu to je otac, a ako njega nema onda moze biti najstariji brat i slično. TAKOĐE, OBAVEZA JE NA NJENIM RODITELJIMA AKO SU ONI MUSLIMANI KOJI PRAKTIKUJU VJERU TOLIKO DA SE MOŽE ZA NJIH REĆI DA SU MUSLIMANI DA KONTAKTIRAJU SA NJOM A I SA NJIM KAKO SA CILJEM DA SE VRATI VJERI I PRIMI ISLAM TAKO I ZBOG RODBINSKIH VEZA. U historiji islama posebno nakon Hidžre preseljenja Poslanika i muslimana iz Meke u Medinu, ovakve stvari su se događale da su žene primile islam, došle iz Meke u Medinu, bile pod skrbništvom Poslanika Božijeg te se potom njegovom naredbom udavale za vjernike muslimane, a Poslanik bi njihove vjenčane darove i opskrbu vratio njihovim bivšim muževima. A KO DOZVOLI TAJ BRAK ON JE KJAFIR POD ŠARTOM DA JE ZNAO DA JE ZABRANJENO. Ovo znači da ovaj hadis ne može biti dokaz po ovom pitanju. Ona mora biti čista i poštena u svojoj moralnosti i udaljena od sumnjivih radnji. Tako prvu vezu tj. NA TO UZVIŠENI IŠARETI NA KRAJU 221.

[Numerologij-a: Numerologija: bioritamska sinastrija( slaganje partnera po datumu rođenja )|Romkinje za brak iz mladenovca|On traži nju za druženje]






Oznake: Ograjisala, fata, naš, nemuslimana, i, postala, bolja, muslimanka

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.