<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

ponedjeljak, 18.06.2007.

...nerado priznajem...

Image Hosted by ImageShack.us

...fali mi ljubav, ona prava i sigurnost...
danas ga imam, sutra ga nemam...
biti i ostati il ga poslati u tri p**** materine...
jel vrijedan moje ljubavi, jel to zaslužio...??

...fale mi poljupci, nježne riječi i zagrljaji...
...fali mi On...

jel to ljubav il nešto drugo...??
Image Hosted by ImageShack.us

- 00:42 - Komentari (38) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...about me...


Love me
or
hate me
it's still
an
obsession


***

...izdvojeni postovi...

* konj na bijelom princu
* mali predah
* eci, peci, pec
*ženski problemi
* best friends...forever??
* o mamicu ti milu
* ta 3 'slatka' slova - PMS
* ja mogu, ja hoću
* izvješće o odapeću
* mašta sere svašta
* pet rundi
* like/dislike
* oj, ženska glavo
* uzemljenje glede ucrvljenja
* nemoj ništa silom
* pizdoizlazna obljetnica
* trač tu mač
* uzmi ili ostavi
* before I fall in love
* bolje ispasti budala
* roba s greškom
* beauty is a curse on the world

odabrao:
Đelo Hadžiselimović

***

Designed & Coded by: velvet-sky
Scans: I
Inspired by: romancebox.org
Brushes: I, II , III & IV
Hosted at: Blogger & photobucket Adjustment by: Ruby Nelle