petak, 30.05.2008.

I told ya I was trouble.. You know i'm no good... × 2. post

drugi post.. jee.. hehe.. pisem ga jer nemam s kim pricat pa ond.. mora se sad negdje ispuhatt.. upravo saznah da su me svi moji "bf" napustili.. i zamjenili me.. tj. ne zamjenili neg napustili.. da.. to je prava rijec.. napustili.. kad mi je najteze oni odu.. i sad ko normalan nebi krenuo u depru.. pa me se pita zasto.. uzas.. uopce to ne kuzim.. oni me napuste.. i kazu da sam ja drugacija.. pa jesam jbte.. kad si me odjebo ono.. fkt mi sve ide na zivce.. i nikog nemrem podnjet.. bf mi laze.. drugi bf mi je reko da sam umisljena i sebicna... treci me bas i ne ferma.. cetvrti.. ma gotova prica.. uzas.. nznm kom se treba povjerit.. bas mi je bed zbog tog.. i ond mi je sve.. GlUpOoo!!.. ocito je problem u meni.. i da se nemrem nekim stvarima prilagodit.. i da uvijek sve mora bit po mom.. uvijek.. al ajd.. pokusat cu se promjenit kad vec tolko ljudi to zeli.. povratit cu.. neda mi se nis.. e sad fkt pozelim da nikad nisam otisla u ovu skolu.. da nisam ono sta jesam.. ma zelim sve promijeniti osim svoje obitelji.. briem da su to jedini ljudi koji me vole.. al fkt vole.. osnovna ce zavrsit ubrzo.. tak da me boli krc.. vise me nista nece moci slomit.. ama bas nista.. i probat cu da me nitko ne promjeni.. da ostanem ja.. da imam svoja misljenja.. da stojim iza svega sta kazem.. jednostavno da budem sta jesam.. a to je trenutno cura u bedu.. tj. depri.. i kazem vam.. ljudi koji su me povrijedili.. nikad vise nece moc dobit moj iskren osmjeh.. moj zagrljaj pun ljubavi.. pogled koji im se smije i zeli im najbolje.. ja sad tu placem.. i znam da na kraju necu ovo ispunit.. al cu pokusavat.. bar se nadam da ce ovo bit istina.. tu sad pada kise.. do maloprije sunce.. bas ko moje raspolozenje.. sunce ko moj osmjeh do prije sat vremena.. kisa ko suze koje cu proliti.. a munje ko moja ljutnja na sve sto me povrijedilo.. kisa zapravo jedino iskreno sto je na ovom svijetu.. nitko ju nece promijeniti.. uvijek ce postojati.. na nju se nece utjecati.. i nista je nece povrijediti.. ma idem sad.. dosadila sam sama sebi sa ovim sranjima.. pusa..


19:48 | Komentari (8) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.