prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yEs.nO

DizaJn bY: zWjezDica
sLika: Mell0cCllie deviantART

.maLo saRenO mjeSto naZwanO bLog.

.eEeE ljUdi..e owO je jOs jeDan u nizZu bLoGowa..nijE nesH poseBan aL se naMa fuL swiDa..hHhHhH..niSmo baSh reDowiTe u piSanjU posTowa aL jBg..nE stizeMo..obJe ideMo u GAM u rijeCi..hahahaha..forZa fiuMe..i tO je To..osTawljajtE pUuUno koMicHa..woLe waS maJa i tiHana.smijeh

owO je maJaAa..sTrasnO..zubo


a owO tiHanA..hHhHhh..rolleyes

bLogOwi koE cHitamO..

Lawic,Mich i Sogsi=)smijeh
Mala Martina party
Nikusa zujo
Zabica dead
...Kikica... smijeh
Vale... dead
..Stella..
..Voncica...

.x.bUdi sRetaN..inacE nE wrijEdi ziwJeti.x.

wHy mOsT tHe chiLdreN pLay iN thE sTreEt?
brOkeN hEartS, faDed tHe dreAms
peaCe oN earTh to evEryoNe tHat yOu mEeT
doN't yoU wOrRy, iT couLd bE sO sweEt



liFe isN't aBouT fiNdinG yOurseLf..lifE iS aBouT crEatinG yOur seLf..





Let see whose hot and whose not...heh...a bas smo lude..jeij..

eee..ljudici...wavesmijeh..mi smo vam dvije ludakinje iz rijeke smijeh..i kako znate nismo s ovog planeta...pa da se predsatvimo:::

TIHANA:
bolesno dijete..lud.bas nisam cista...mlada,lijepa,zgodna,pametna...NOOOT...naughtybang..idem u GAM..rolleyes..bas sam kul zbog toga..smokin..jeij..decka sam ostavila pred malo...sorry dugina al eto..blabla..sad trazim pravog..NOT..zato svi decki koji misle da su komadi nek se jave...party..lol..zubo

MAJA:
hehe...pa ludakinja sam ja..smijeh,,jos sam u osnovnoj...hehe,,svi balavci oko mene..namcor..sala..slatka sam zgodna...NOT...thumbup..bas sam sick...bangthumbup..slobodna ko pticica..kontam cak i zagrebcane..lol...wavebang..hihihi...buduca ambasadorica dobre volje(pogotovo ujutro)...laze..bas sam budala...eek..ludmah

....imamo msn-e...javite se..naci cete negdje adrese...i ostavite nam svoje adrese..lol..ugl..mi cemo vam pisat ovaj blogich kada nam se bude dalo..hehe..smijeh..ae ljudi javiti cemo se...
maja & tihana
pusach..kisszubosmijeh


27.12.2007. u 00:40

|KomEntaRi (24) | pRinT | × |






Sljedeći mjesec >>