Banja luka seks - Susretit će se u sredini

nedjelja , 30.12.2018.

Upoznavanje Banja Luka










Click here: Banja luka seks






Jer seks je osnova svega. Od kada su izasli, mene je pomalo obuzimao osjecaj nelagode, bez obzira sto sam i ja njemu i on meni bezbroj puta pusio do sada. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja.



banja luka seks

On se i dalje igrao sa mojom kitom, stiskajuci je guzom. Oralni deset, a klasični seks 20 maraka. Ona je ostvarena, svesna je svojih kvaliteta i prihvata svoje tijelo - pa čak i jasno vidljive nedostatke. Prvo smo se igrali, glavic sam gurao u njegovu guzu.



banja luka seks

Upoznavanje Banja Luka - Tako isto on zna da nije jedini muškarac koji liježe u moj krevet. Nakon što smo stigli u hotel, uslijedilo je maratosnko karanje.



banja luka seks

Ne znam zašto ali je Z najvažniji muškarac u mojoj sekusalnoj biografiji. On je muškarac za kojim se lijepe sve žene u Banjaluci, iako je oženjen njegova privlačnost ne predstavlja nikakav problem drugim ženama. Ipak, i Z ima svoju tajnu. Ta tajna sam ja, u shemi smo već tri godine. Povremeni susreti i izlasci u grad završe u mom krevetu. Tu nastaje pravi vulkan strasti. Pošto sam pasivan, on aktivan, prepuštam mu se u svakom smislu. Dugo već ne koristimo zaštitu, jednostavno rečeno puni me u sve rupe. Tako isto on zna da nije jedini muškarac koji liježe u moj krevet. U šali voli reći, da sam žensko odmah bi me ženio i vodio kući… Ne mogu reći da sam zaljubljen, ali uživam u Z i svakom njegovom dodiru. I naravno uživam u dobrom seksu. Jer seks je osnova svega. Tucajte se što više, jer nije sapun i da se može potrošiti. Dečko sa prve slike neopisvo liči na mog Z iz Banjaluke J P. Pusa iz Dubrovnika, od Z i mene. PROČITAJTE I OVO Kada pogledam iza sebe, zaista imam dobro seksualno iskustvo, bilo je dosta muškaraca, različih godina i želja. Moj najdraži jebač, nemam odgovor na to pitanje, jer svaki ima nešto posebno?! Evo par redova o jednom od njih: Kada smo se upoznali, u njegovim očima bio sam dijete. Pa i jesam, on 38, a ja tek 20 godina. Za te godine već sam imao dovoljno sekusalnog iskustva i to je ono što je održalo naš odnos i razvijalo ga. Ljubavi nije bilo, samo sirovi seks, naravno kada se nađe vremena. Viđali smo se, burtalno me karao na svakom ćošku. Ipak takav rasan jebač teško se nalazi u Banjoj Luci. Najbolji seks smo imali na Bledu, ljeto prije 8 godina. Nakon što smo stigli u hotel, uslijedilo je maratosnko karanje. Na podu, stolici, krevetu, tuš, njegov kurac nije izlazio iz mene. Posljedica svega bol u analnoj zoni. Valjda smo prešli granicu. Ulazio je u mene svakim milimetrom, njegovih 19 cm je punilo moju uspaljenu guzu do kraja. Od njega sam naučio kako da muškarcu dajem maksimum u krevetu, jer pasivan može biti svako, ali se jebati ne zna baš svako. Dođeš nevin, odeš je.



Brkovi - Seks i Droga MOTOFEST BL 2018
Isto tako, ne moraš da čekaš da neko prvi počne, nego sam odaberi osobe koje ti se najviše dopadaju na našem sajtu i predloži im neko druženje. Na kraju mi je ispostavila račun od 30 maraka. Zato, ako želiš bliže i bolje da upoznaš svoje sugrađane koji su uvek raspoloženi da steknu još jednog novog prijatelja, samo treba da odvojiš neki trenutak vremena i napraviš profil na našem sajtu. Tako isto on zna da nije jedini muškarac koji liježe u moj krevet. S obzirom na to da su naši članovi uvek raspoloženi za dobru zabavu, neće biti teško da pronađeš nekog ko će ti rado praviti društvo već prvo veče. Pojašnjava da je riječ uglavnom o ocvalim damama, u pristojnim srednjim godinama kojim se navodno nedavno pridružila još jedna, malo stasitija i krupnija. Pozdravio se sa mojim roditeljima koji su vec bili na polasku i sjeo je na kauc. Sve u svemu, vozili smo se tek nekih desetak kilometara, nakon čega je izašla iz auta — ispričao je jedan Prijedorčanin.

[Seks poznanstva forum hr|Žene traže ljubavnika mostar|Zadar erotska masaza]






Oznake: upoznavanje, Banja, luka

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.