Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi

Blog.hr
GITAK channel
Counter
Counter



John Frusciante - Murderers

Asian Dub Foundation - Fortress Europe

Andreja
Antonija
Davoro
Griz
Kiki
Ria's Pace
Stefan
Timna
Vlatkić

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
naš dobar prijatelj Gjenero

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
stari drugovi

petak, 03.08.2007.

The Blood Brothers

Emotivni post no. 0,5
Sve mi je nekako jadno ovih dana, ovog ljeta.. u skladu s tim je i ovaj filmić.. na početku napravljen iz čiste zajebancije, na kraju je ispao kao neki "odraz" mog trenutnog raspoloženja, koje ni sam nemogu odrediti.. Dosta sad o tome jer bi me čendo mogao zabit zbog pisanja emotivnih postova.

Naime, u nastavku slijedi priča o nastanku "The Blood Brothers" filmića na kojeg sam osobno jako ponosan.
Relica je pripremala škombre kada nas je upadljiv miris nove BEKO pećnice privukao u kuhinju, kuhinju u koju inače ne volim zalaziti. Kada smo Aaki i ja vidjeli nemoćnog škombra kako leži na dasci u svoj svojoj tuzi.... naš se krvavi instinkt probudio... i klanje je počelo. Kako je to izgledalo, pogledajte sami...

I zapamtite jedno...
Krv nije voda.



bibo



| komentari (17) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.