< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (22)
Veljača 2007 (18)
Siječanj 2007 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga


Free Music - Music Lyrics

Free Music



Free Music - Music Lyrics


Create your own message at BlingyBlob.com



ImageChef.com - Create custom images




Myspace

Myspace




my MNS-antonela_brda_14@hotmail.com
my nick na iskonovu chatu-brda_antonela(@net.hr)

dugo sam plakala nad tvojom slikom
dugo sam ceznula za tvojim likom
tiho te zvala u tamnoj noci
iako sam znala da neces doci...



Create your own at BlingyBlob.com


Malo o meni .o prijateljima,nogometašima,
školi,splitu...i najjačem kvartu.........BRDIMA

Zoven se AnToNela,iden u osmi raz.(nažalost),plešen u NoE.....
nevolin.....
umišljene ljude,koji nonstop glume,muške koji tuku ženske,
ženske kuchkice,nevolin da mene nevole..
.hehehe,.........
A dečki..........
nije mi bitno garavi ili bile puti,lipe plave,zelene oći,
ploćice-seksich,sportaš,da nije umišljen
da je zabavan,društven.........
Cila san društvena i jako emotivna osoba.
Nekad znan nesvjesno povridit prijatelje..ali jbg takva san.
Nisan neka iskompleksirana cura....
ja sam puna samopouzdanja.....
ma ono drugi mi kažu da san cila luda ono.......a biće....
a volin sve šta mladi vole,volin izla
zit i to puno,
gotovo nikad nisan u kući.....volin se zezat
sa ekipon,radit probleme.....ma čista zajebancija..................
vodin računa o izgledu a pogotovo kosi.
Nisan židovka,racistkinja(ima dobrih chokoladnih likova),i tako to..
,ne drogiran sE.....
ono ja san malo aLa klOŠar aLa šMinKa..ma šalin se...........
jA saN tOTalno faNcy i ciLa u eLitI..eeeee
volin rEpp i sKejTe.....
o dečkima san pričala....dobro sada
mi se sviđa par likova al to je ono prolazno......
dobro,aj sviđa Mi se ludo jeDan Lik...uuuuuu
iman puno prijatelja i volin ih sve.......
a čitajte mi postove..i otkrijte i tako.......
pOrukA oD mEnE: Živi svaki sekundu,
samo jednom se živi(nevirujte u prošle i buduće živote),
zajebaji se,opijaj,puši,budi faca,ma šta
oš,kako oš..............
..al budi u trenDu

Web Counter
Web Counter


.....trenutno mi ništa ne fali u životu...
.šta oću to i dobijem(većinom),

AAmbitious
NNew
TTempting
OOdd
NNice
EEntertaining
LLoving
AAmbitious

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


........nAj liPsHi musHKi u spliTu.........
kaZHo(brDa)
piKO(bRda)
uDiLJaK(brDa)
buLiCh(brDa)
sHiLo(brDa)
toPa(brDa)
tuksY(brDa)
paWa(brDa)
asaNiviCH(meJe)
viKtor(meJe)
gIzdiCH(meJe)
tonCHeviCH(meJe)
oMaN(st3)
piVaC(st3)
gaLe(plokiTe)
miKo(r.NjiVe)
maRiNo(r.nJiVe)
pollcode.com free polls





....nAj bazzzastija zEnsk@...posli mene,hehehe
aNeLLa(brda)
mIa(brda)
iVicKa(brda)
aNdreA(r. njive)
kIkE(brda)
tiNa(plokite)
aNi(meje)
dujMoviCka(brda)
cEciCka(brda)
božićka(brda)
pollcode.com free polls





ovo san ka ono ja ......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..........


anela...moja najbolja prijateljica....sexacha...opićena...volin je puno
lipotica..najdivnije biće,jadna me mora trpit po cile dane...
moja jubica...........

evo van moja seksacha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



Mia....ona van je opićena do daske..prelipa,prekrasna..dobra frendica..
ma obožavan je....slatkica....momci krenite..ma sve naj


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je antonija a.k.a božićka.....
lipa,lipa,cura luda u pozitivnom smislu...
maJa PasICA(zna ona šTa zNačI(
hehhehe.slijedi sexy lady
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jele..kraljica...jedna od najdivnijih osoba...
legenda...ajme volin je puno....zauzeta...eee
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ivanna...cool ženska..obožava Ronalda..to me ona malo
kopira..hehhe....ma sve ih lolin puno,puno

Image Hosted by ImageShack.us


ivićka-picha...ženska ipo...kraljica..
s njon se moš zezat........
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

baranka.....isto dobra cura...opićena.....
.........ma sve naj naj....lipa...........
Image Hosted by ImageShack.us

andrea a.k.a dEa
ludacha,seksacha.....jednostavno
hOt....ka osoba odlična,ka prija isto tako..lolin je.
moja plavusicha......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kesička a.k.a antonia
oooooooooooh vruće mi je....
ženska je prva liga....lolin je puno,
puno....

Image Hosted by ImageShack.us


mOjI dRagi pRiJatelJi(mUšKi)

iMan ih kA u priČi:tuksy,kažo,matas,topa,bulić,dani,pavić,karlo,taba,
jure,pawa,,ićo,to su bečka i ceca,buća,bubac.....pa pun kufer
aj,aj pa malo i ringa..
..barać,fićo,kusić,mravak,keho,............
kučak,gogy,piuk,miko,mujsa,senad,bule,macy,paško..a jebate
ko će sve nabrajat.................

mAtAs-
kralj,s njin se moš zajebavat a moš
i normalno popričan...a dobar je ....
cure navalite...lik je predobaryesyes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


kAžO-
ajme, jedna rić je dovoljna...
seksan....joj...lik je ajme uuuuu..
kraljina od čovika,lud je,nogometaš je...ma sve najthumbupthumbup
evo van ga..ooooo hot
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


dAni-joj lik je dobar,ajme smišnica
prijatelj pravi..neman rići ono

pAWa-ajme kralj,kralj...ljuDi....ko brDa tlači s njim se prvim kači..tako Da............
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pAviĆ-sekso
yooo,car ipo....klub mu je a.c milan,
ma sve je to cool!!!

Image Hosted by ImageShack.us
pileeeee a.k.a tukić-
kralj bija i nadam se da će ostat tako...moj najnaj prijatelj.
tako ga lolin da to nema nigdi....kraljina..uvik će pomoć...
a i jadan pati od neuzvraćene ljubavi....a ivana,ivana


mravak,moj bEBeli.....
dobar ka kruv....ajme kralj....

Image Hosted by ImageShack.us

toPA-A JoJ ......SEkSaN ......baš je bazzzza
Image Hosted by ImageShack.us


eTo paR slikICa---


ovo van je moj rođak marin...legenda
prije su mi napaljene na njega..ide 4. u pomorsku..
a jel dobar???

Image Hosted by ImageShack.us
a>

ovo je moj ludi razred....ajme još nekoliko miseci i kraj ....idemo u srednju
a daj.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kad smo išli na eskurziju...u busu....
prvi od lijeva-bule,masa,dobar ka kruv,kralj...
taba-on van je legenda,kralj,dobrićina kakve nema....
petko-dobar prika,car...svi su nezamjenjivi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja.....kraj velikog kipa...na eskurziji


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je par nas iz razreda..ja i antonija....mate,stipe,maci,taba,bota(prijatelji iz razreda)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usovo je ispalo krivo

ode nas je punooo..prvi je bruno,iza njega martino, pa ja,i zdene kraljica.
njih troje van je sada srednja...bruno-a car ipo,dobar lik
martino-ok! dobar skroz, zdene-jednom rječju kraljica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivanna,ja i antonija,na krizMi drugaŠa

jA i Ančić-bAš je SLadAk
Image Hosted by ImageShack.us

jA kAd sAm BiLa još plawusHa
Image Hosted by ImageShack.us

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


http://rudes.biz/Ljubav/?l=97521174219178

riba san u horoskopu....inaće emotivna,osjećajna(ne puno),luda(+),tako piše u horoskopu.hehehehnutnutnutmahcerekhrvatska

Iman puno prijatelja pa evo van ih: anelic,antonija,mia,ivane................
Volin:C ronalda,modu,jednog dečka.heheheheh

Baš za mene......................

Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog






HA....A OVO.............

Blog images

Blog images


sweet

Blog images

Blog images


sexy

Pismice

Voljela sam te...a ti mene nisi.
Volim te...a ti mene ne.
Voljet ću te ...a ti mene nećeš!!!!!!!!

Neljubi onog tko je lijep već onog
tko je dobar,jer dobrota
čuda stvara a ljepota razoćara!
(nije uvijek tako al...nema veze)

I can't sleep late at night.
I can't eat I just cry.
I need you in my life....
so tell me where you sleepin
to night!!!!!!!!!!

I'll find away to make you stay
I still belive in our love.
I see the truth because of you ,key to
our lasting love!


Friendster

Friendster






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



zar nije moćno.........
Image hosting

Image hosting



ja i jedan lik....vau(šta misliš koji)


image hosting file

image hosting file



baš sam slatka...bebica

image hosting file

image hosting file




shake,shake your body...........
image hosting file

image hosting file




vau.....kako je dobar
Image hosting

Image hosting



................a ov0...ha
MySpace

MySpace




Ajme majko...............grrr
image hosting file

image hosting file




aha......................
Images for your blog

Images for your blog




a sada..............................


MySpace

MySpace



MySpace

MySpace




Myspace layouts

Myspace layouts




Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




MySpace images

MySpace images




Bigoo

Bigoo





nedjelja, 18.03.2007.

evo van jedan spot od eminema.....je pisma malo starija ali mi je jedna od boljih...njegovih............



| KoMeNtArI (143) | PRInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.