Palim se na bradate žene (NE)

26.02.2006., nedjelja

Živjeli Ekshibicionisti

Nemili događaj se zbio po lokalnom vremenu oko 21:00 sati. No da počnem od Poncije Pilata pa ću stići do onoga kaj vam hoću ispričati. Petak,kiša kenja cijeli dan, u školi trulo da sve smrdi kak je trulo, koma. No pala je kava, naša uobičajena kava ko svaki 2 petak, u Undergroundu (bjeh blažen među ženama ali ZAUZETIM ženama, koja koma a sve dobre). Usred razgovora o paranormalnom morali smo se vratiti u školu na zadnaja 2 sata KPB-a, skoro sam umro. Završila škola i Biukica i ja smo krenuli kući, naravno ko i uvijek malo zajebancije u tramu nikom ne škodi bar mi tak mislimo, često nas zbunjeno gledaju ali to je zato što smo mladi lijepi i jebozovni. U busu su se neka dva cigiča gađali narančama koje su valjda dobili u javnoj kuhinji, njhovu šalu nije skužila jedna gospođa "Nadrkanić" koju su gađali pa ih je pošpricala suzavcem. Dođem doma na brzinu se spremim i krenem na vlak u Vrapče jer mojem starom je bilo teško doći po mene. Do stanice sam bio mokar do kože;zato što je hebena kiša padala ko luda,a hebeni joj je vjetar u tome pomagao, kišobran mi nije značio ništa. Lagano izživciran ko bijesni pas dolazim do stanice na kojoj su bile neke dvije srednjovječne žene i neki muškarac u dugom crnom kaputu. I tak mi čekamo vlak ja si nešto pjevušim, ove dvije nešto pričaju, kad od jednom vrisak. Histerični ženski vrisak.Evo kaj se dogodilo ?!, Tip u crnom kaputu im se odlučio pokazati svoje (ne) zanosno tijelo. Dok sam se okrenuo da vidim što de događa jedna od njih je promukla od vriske ali ju je druga sasvim nedvojbeno nadjačala. Sve to vrijeme tip je držao kaput otvoren i zadovoljno se smijuljio i čak na mometat zanjihao svoji bedrima da mu "lulač" dođe do izražaja u toj njegovoj artističkoj točki. Pitate se kak je to izgledalo njima šokantnio; jer su problijedile ko krpe iako je vjetar puhao ko lud i lica su im bila crvena do tada. A meni smiješno, premda se nikada u životu nisam sreo s takvim nečim, FUJ. To je trajalo kojih 10 sekundi, valjda dok tipa nije počelo zebsti za jaja pa je pobjego. Ubrzo zatim je došao vlak i krenuli smo za Zagorje.Ove dvije su odlučile svoje iskustvo podijeliti sa pola vlaka čim su ušle u vlak, dok sam ja to odlučio podijeliti sa Vama.

kužite sad ćemu ta vriska, koja pila ha?????????


- 00:13 - Komentari (8) - Isprintaj - #
AJME KOMAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! !!! RIGALA SAM OD SMIJEHA!!!!!!!!!!!!!!AHAHAHAHA AH!!!!!E OVO OĆU ČUT UŽIVO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AJME MAJKO!!!!!!!!!!! JA DA SAM BILA TAMO (ZNAŠ TI MENE) PA JA BI SE SLOMILA OD SMIJEHA!!!!!!!!!!!!!!:-))))))) )))))))))))))) (fatalna žena 27.02.2006. 00:56)

kuda ide ovaj svijet??? (nina 27.02.2006. 13:18)

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skoro pa sam se usrala od smijeha!!!!!:-) (bobi 27.02.2006. 17:21)

Pišalica-))) -))))) (burbi 27.02.2006. 20:28)

eto i mene kod tebe..sam da ti kažem da dođeš u školicu više!!...SMJEH!!!presladak si mi.. (even flow 27.02.2006. 21:58)

ma ja ne vjerujem e pa ti si spaljen..he he joooooj preslatki si mi (hipi:) 28.02.2006. 10:12)

Ej,nisi normalan!!čupko...ŠPRIC MIH FRANZ!! (Gujda 01.03.2006. 13:04)

Ti si, cini mi se, jako iskompleksiran kad stavljas ovakve slike! (frankie 01.03.2006. 16:28)
- 22:25 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

st patrick's day images

st patrick's day images


Vid mojih zgoda i nezgoda

Linkovi