lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne



By: No Brain



Broj posjeta na blog od 08.06.2008., 02:14 sati:
free hit counter



«-- Opis bloga --»

Ovaj blog smo napravili jer nam je bilo dosadno... A i predobri smo lege tak da smo i blog napravili zubo

BTW: Novi post ide kad budemo imali inspiracije ali ne prije bar 70 komova na jedan post. To ne znači da kad skupimo 70 komova da pišemo novi. Nadam se da ste skontali, pametni ste vi yes

MSN:
Dena: dena_os@hotmail.com
Tepih: mekani_dabar@hotmail.com

--------------------------------

FOTELJA:
Ja sam Denis a zovu me i Dena, Fotelja, Vitrina, Peškir...

Volim:
-Bavim se elektronikom od četvrtog razreda
-Bicikl
-Kompove
-Društvo
-Cure
-Tehniku

Ne volim:
-Školu
-Sport
-Učit
-Cigarete
-Drogu
-Umišljene ljude koji misle da su centar svijeta...

Iz pičke izašo van: 8.7.1993
Frendovi: Nemogu ih nabrojati, ima ih puno ali najbolji mi je TEPIH!!! sretan
Slušam: Ma slušam SVE osim narodnjaka ali najviše punk, rock, metal i od rap-a Ajs Nigrutina
Horoskop: Rak
Škola: Emša, smjer-Tehničar za mehatroniku (4 godine) mouthwash
---------------------------------------

TEPIH
Ja sam Amir a zovu me Tepih.

Volim
mekane dabrove,
bicikl,
mrtvu djecu,
AJS NIGRUTINA & BUSHIDA
cure,
kompove...

Ne volim
jako umišljene ljude,
preseravanje,
kad me zenska sjebe,
drogu,cigare,malo volim popitsretan
svadat se...

Iz pičke izašo van:31.10.1992.bang
Frendovi:ima ih puno al najbolji foteljarofl
Slušam:AJS NIGRUTIN,bushido,hammerfall,
malo nekad cajke al mi zenska nevoli da to slusam
pa sam se odviko od toga!
Horoskop: škorpion
Škola: Emša, smjer-Elektroinstalater (3 godine) mouthwash


Kakav vam je nas blog?
Odlican (5)
Vrlo dobar (4)
Dobar (3)
Onak (2)
Nevalja (1)
  
pollcode.com free polls

«-- Linkovi --»

Ako želite u linkove, javite se u komentare pa ćemo staviti i link vašeg bloga sretan

..:: Yvonne ::..
..:: Ena RTF ::..
..:: Daria RTF ::..
..:: Kata RTF ::..
..:: Miha ::..
..:: Flacher ::..
..:: Petrusijan (nastavnik iz TZK) ::..
TEPIH-nowi blog...
..:: Gilza i Mitrovichka ::..
..:: Mitrovichka ::..
..:: Sanjche JUG2 ::..
..:: Wrsy ::..
..:: Andreja ::..
..:: Riječanka & Osječanka ::..
..:: Zrinka ::..
..:: Mr. Killer & Mrs. Killer ::..
..:: Doris ::..
..:: Vecan ::..

..vecan.blog.hr

sve za blog by blog master













«-- SlikeEeEe --»




Dena (Fotelja) headbang



Dena u Fotelji rofl




Tepihcool


Tepih i ja štelujemo poniku zubo


Denina školska torba... lud


Smrad Rajić dead


Tepihov i Foteljin bajs (spavaju) naughty


Držim bajs u sobi (Dena) zubo


Zelene diode na Foteljinom bajsu belj


Uff... sretan


Debili nut


Moj kralj SLEŠ!!! thumbupthumbupthumbup


Mato CAR! mouthwash


Matić i Dena


Jedan dan pod likovnim... hahaha roflzubosmokinzujo


Ovak mi soba izgleda svaki dan (Dena) lud


E ovo su kraljevi nutbang


Petra i Yvonne thumbup


Tepihov stol... lud


Tepihov balkon lud


Fotelja od 4 000 kuna greedy


A ova je malo jeftinija... rofl




Sjetih se i ja napisati post...

Evo, sjetih se i ja napisat post. Btw, Fotelja piše...
Tepihih je napisao nekoliko i slični su kake bi i ja napisao. Ugl...
Osmi sam razred prošao bez popravaka (kojih fala bogu nikad nisam ni imao), ali Tepih nije baš dobro prošao, ima dva popravka. Evo poruka za Tepiha: TEPIH, MAJKE MI UBIT ĆU TE AKO PADNEŠ RAZRED I NE PROĐEŠ POPRAVAK. MORAŠ BITI TEPIH, NESMIJEŠ PAST!!!burninmad. Ali ja vjerujem u Tepiha tak da se nebrinem i znam da će proć razredthumbup. Ja mislim da sam ja prošao ovaj razred sa 4, nisam siguran rofl. Bilo mi dosadno pa sam se sjetio napisati post. Imam još vremena pa reko, mogo bi i ja napisat koji... Na more najvjerojatnije idem al ako sam ja na moru a u Osijek dolazi Ajs Nigrutin, ništa od mora, ostajem tu. U onu jebenu selendru zvanu Rušani možda budem išao. Neznam šta ću tamo a i završio sam osmi razred pa želim sad biti sa svojom ekipom koliko mogu. Čekat će ono društvo na selu, ne bojim se ja smokin. Mislim, to su svi kreteni tamo, tamo i ja spadam al nisam ko oni...bangnono. Ovih dana idem spavati u 5 ili 6 sati ujutro pa se dižem u podne (što je za neke normalno kad idu spavat i u 11 roflnutsmijehbang). Ja nemogu puno spavat... Moram gasit komp preko dana, u sobi mi bude vrućina u 3 pm. U kompu mi je preko 100 stupnjeva kada radi headbang. Et, neznam šta bi više napisao pa ću objavit post, ugasit komp i idem na Kopiku se zajebavat sa svojima... Niš, čujemo se do idućeg posta, kad mi se bude dalo ga napisat... Hahahabeljroflcool

Niš ljudi, uživajte u ovim vrućinama !


25.06.2008. u 14:39

| .Komentari (116) | Da/Ne | Printaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.