Sms poruke za muvanje - Varaždin

petak , 21.12.2018.

SMS muvanje










Dating Site: Sms poruke za muvanje






Hajdemo kod mene da radimo matematiku: Da dodamo krevet, oduzmemo odecu, podelimo noge, i … mnozimo se! Hajdemo onda do mog stana, da rasirimo glasine. Reci mi svoju najeroticniju fantaziju i ja cu ti je pokusat ostvarit.



sms poruke za muvanje

Ali bi bila lepsa na podu moje sobe. Imas sve predispozicije da te ozenim samo sacekaj da se konsultujem sa mamom.



sms poruke za muvanje

SMS muvanje - Hajdemo kod mene da radimo matematiku: Da dodamo krevet, oduzmemo odecu, podelimo noge, i … mnozimo se!



sms poruke za muvanje



Za voljenu osobu...
Sta je magnetica rekla magnetu? Ali bi se udala za mene. Obecao sam mami da cu da je zovnem kad se zaljubim. Ti imas nesto posebno, nesto sarmantno, nesto nedostizno. Ali bi bila lepsa na podu moje sobe. Dugo, vec dugo te promatram pokusavajuci otkriti neku tvoju manu i konacno sam uspio…! Kisa pada kamenje se kotrlja, ja te volim moja mala ti si moja cura! Imam jos samo 3 meseca zivota, pa … 24. Oprostite, biste li bili inkubator mojim jajima pa makar i par minuta. Ako gresim jebi me, ali nije li tvoje ime Greturda? Mogu li da te pratim, bez obzira na slabe nerve tvoga psa!?

[Online dating pictures funny|Free dating site in rajasthan|Besplatno dopisivanje sa curama online]






Oznake: SMS, Muvanje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.