ponedjeljak, 13.08.2007. ♥

♥ ....................................

ej....bok ljudi.............evo prvo o jučer.......
spaval sam do pol deset....konačno sam spaval malo dužethumbupthumbupthumbup
.......probudil sam mamu i tatu.....zijevzijevzijev
opral sam si zube........mouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwash isredil se u kupaoni..........bilo mi je dosadno...deaddeaddead
pa sam si upalil laptop.....počel sam novu sezonu na na nogometu....FIFI.......igral sam oko jedan sat...
pobjedil sam sve utakmice....
bil sam JUVENTUS......
onda sam išel doručkovati......igral sam kompjuter skoro cijeli dan.....
zaboravil sam vam reći....jučer sam imal sam slobodan dancoolcool.....
mislim bez tennisa

posle smo išli k baki.....s bratićom sam igral komjutorathumbupthumbupthumbup...
nekakvu ratnu igricu....baš je dobra......ubijaš čudovišta.........
tam smo bili dva sata......

dok sam došel doma opet sam igral kompa.......

posle sam išel gledati film....
opet sam igral kompa...i tak mi je dan završil.....
išel sam spavatizijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevmouthwashmouthwashmouthwashmouthwash.......
danas...........probudil sam se.......i počel spremati za trening kojeg sam imal u pol devet..........
posle sam išel jesti..sad vam tu pišem...........posle idem doma.......
prije popodnevnog treninga ja i tata
idemo kupiti igrice...posle idem na trening.......već sam vam rekel......
i još nešt.posvađal sam se s tatom(ustvari on se posvađal z menom).headbangheadbangheadbangpuknucupuknucumadburninmad
burninmad.............thumbupthumbup:thumbupok...pozz.......bokić:

♥ 11:34 ♥ komentari (73) ♥ print....................................

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.