Moj broj vip - Pronađite djevojku

petak , 11.01.2019.

Ovaj sajt ne možete videti u pretraživaču koji koristite.










Click here: Moj broj vip






Molim za neko rešenje, jer ovo zaista nema nikakvog smisla, uključujući i vaš današnji usmeni odgovor. Danas sam dobila usmeni odgovor nekog od vaših operatera da je broj sa kojeg se poziva iz Engleske i da tu MTS ne može ništa da uradi.



moj broj vip

Kako bi koristi e-mail na Vašem mobilnom uređaju potrebno je imati aktivan jedan od podatkovnih servisa na Vašem mobilnom uređaju. Nasumično sam odabrala, ali nisam sigurna da sam se na sva tri poziva javila, jer sam u toku jučerašnjeg dana dobila toliko poziva, na neke sam se javljala, na neke ne, nije mi napomenuto da moraju biti pozivi na koje je odgovoreno. Prijavljivali smo policiji,mts ne reaguje i sta uciniti?



moj broj vip

Ovaj sajt ne možete videti u pretraživaču koji koristite. - Prijavila sam Telekomu — kazu da nema registrovanih poziva u dato vreme.



moj broj vip

Aktivacijom jedne od pet ponuđenih aplikacija Facebook, Instagram, WhatsApp, Twitter ili Viber popunjava se slobodno servisno mesto. Nakon aktivacije korisniku je dostupan besplatan internet za korišćenje izabrane aplikacije 10GB po aplikaciji. Ukoliko korisnik želi da promeni aplikaciju u upotrebi, nakon isteka perioda od 30 dana, potrebno je da izvrši deaktivaciju prethodne i aktivira novu aplikaciju. Kada su oba servisna mesta popunjena, aktivacija dodatnih usluga tarifiraće se prema standardnom cenovniku. Telenor zadržava pravo da ograniči saobraćaj i menja aplikacije koje su na raspolaganju za besplatnu aktivaciju u okviru promocije, kako bi svim korisnicima obezbedio optimalno korišćenje usluge. Zdravo, mi smo Telenor. Telenor Srbija deo je Telenor grupe, jednog od najvećih svetskih mobilnih operatora koji ima 208 miliona korisnika na 13 tržišta. Telenor je najveći pojedinačni investitor u Srbiji sa ulaganjem od dve milijarde evra tokom deset godina poslovanja. Sa više od tri miliona korisnika, Telenor Srbija pomaže ljudima da iskoriste sve prednosti savremenih komunikacija. Ova kompanija ima 120 prodavnica u 84 grada, oko 1.



Saveti Vip korisničkog servisa - Provera stanja na računu
Ukoliko bih prijavila uznemiravanje, vi bi upozorili posiljaoca poruka, on bi bacio tu karticu i kupio drugu. Prijavila sam uznemiravanje u subotu 25. Mts je samo posrednik, odnosno pruža tehničku podršku dok je za sadržaj, naplatu, reklamacije i sl. Uz SIM karticu ćete dobiti PIN broj - jedinstveni lični identifikacioni broj i PUK broj- lični broj za deblokiranje. Kako je reč o stranom operatoru, nismo u mogućnosti da pomognemo. Autor teksta , menadžer za digitalni marketing. U pocetku sam mislila da je neko pogresio broj,pa da je nekome dosadno pa se sali.. Una, sve ste lepo objasnili, ali postoji li aplikacija za blokiranje poruka koja ce onom koji salje poruku dati izvestaj da poruka nije isporucena? Skriven broj, javim se na poziv.. Ne znam ko zove niti pretpostavljam ko bi to mogao biti. Upravo sam bila u poslovnici u NS da prijavim uznemiravanje sa nepoznatog broja koje traje vec sedam dana tako sto dobijam mnogo poziva u vecernjim satima. Draga Ana, hvala što ste izdvojili vreme da nam se obratite.

[Podgorica weather|ANIMIR DAME: Kako za 100 evra devojke izvlače gostima pare u beogradskim kafićima!|Igre za dopisivanje“]






Oznake: dobro, došli, u, moj, vip

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.