tenkgirl

26.03.2014., srijeda

ic ok

neću dobit otkaz.. a ni dat..
bit će sve ok houpfuli

u međuvremenu laganini radim, bez presinga.. već dugo nisam tako.. možda nikad..

sjedim u open spaceu, znate kako je to zgodno!
nas je 12 u jednoj poluotvorenoj hodnik/sobi. zajebavamo se po cijeli dan, stalno neko nekoga poklapa i dobacuje. baš atmosfera dobra. već sam zaboravila da to može biti tako.

dakle, situacija na poslu skoro dobra, a privatno skoro loša. na pitanje: jel ima kaj privatnega?, odgovaram: ne. kategorički.
sad su se osim tetki, ujni, mama, krenule i prijateljice "brinut" da si moram nać dečka. ili kao one će mi ga nać. ja se samo smješkam i prisjećam se.. jedva ste i sebi našle, di ćete meni. moji su kriteriji kudikamo viši.. inače bih bila već 2put udata LOL.

glavni izvor veselja - moj mačak sid - kralj svih mačaka.
kako se ne smijat životinji koja je olfo mesojed, ali će iz moje ruke pojest i MANGO.
dobro ste pročitali.
jeo je također i kiselo zelje, senf i puding od čokolade.
ali samo s mojeg prsta.
srce malo debelo.

kaj se tiče love, tu sam u kurcu.. al bit će nekako.. krenula sam s generalnim čišćenjem ormara, ladica, komoda, kutija.. i sve kaj nađem prodat ću. ako ne koristim. i ima iole šanse da prodam. npr. nitko neće kupiti poderanu potkošulju koju sam i ja kupila u žnj dućanu.
unless..


- 13:28 - Komentari (7) - Isprintaj - #

20.03.2014., četvrtak

kakva predivna godina

možda dobijem otkaz.


- 10:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

On/Off

linkovi


bijah odselih u jednom periodu
od 19.05.09. do 26.10.09.
pa vam evo link:

rukohvat




Copyright©2006.
tenkgirl



design by Ruby Nelle