tenkgirl

05.07.2013., petak

countdown #2

grizem danas. živčana ko pas. i još su k tome svi uobičajeni, i pokoji dodatni debosi odlučili bit posebno debilni - baš danas.

šefica je odlučila da je 20 selotejpa previše za naručit prije ljetnih godišnjih, jer nikoga neće bit, pa neće trebati toliko selotejpa. uputila sam joj pogled koji je govorio: "fakat? rekla si to zaista sad?"

kolegica 10 dana nije odvezla kolica s hrpom starih dokumenata u našu arhivu, gdje pakiramo i šaljemo na spaljivanje smeće (jer nam se ne šreda satima), pa sam ih odvezla danas ja. primjetivši da sam krenula vuć kolica prema arhivi rekla mi je: "ideš dolje? daj ponesi i ove ugovore pa ih ubaci u registrator."
kako je ostala živa nakon bodeža koje sam joj ispalila iz očiju - ne znam.

moram si dat otisnut majicu s natpisom: "Look at all the fucks I don't give."


danas je petak - 13 je dana do mojeg odlaska u jameriku.


- 16:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

On/Off

linkovi


bijah odselih u jednom periodu
od 19.05.09. do 26.10.09.
pa vam evo link:

rukohvat




Copyright©2006.
tenkgirl



design by Ruby Nelle