petak, 19.10.2007. ♥

♥ 18.10.07. TOŠE WOLIMO TE!!!!!!!!

:kao što swi weč znate prekjučer se ugasio još jedan žiwot i to jako poznate zwijezede TOŠE PROESKOGcry!!!!!!!!! karijera mu je tek počela,a on nam je tako rano otišao,ali zauwijek će biti u našim srcima!!!!!! swe njegowe pjesme su mi bile super....... nemam riječi..... smrc......cry mislim da ne trebam puno pisati,jer swi ga znaju....... cry ja se još nemogu pomiriti s tim da ga wiše nema.... cry TOŠE NEK TI BUDE POKOJ U DUŠI..!!!!!! WOLIMO TE!!!!!!!!!! cerekcry
owo je nešto o njemu: INFO:
Ime i prezime: Teodor Proeski
Nadimak: Toše
Datum i mjesto rođenja: 25. siječnja 1981., Prilep, Makedonija
Horoskopski znak: Vodenjak
Visina i težina: 1,84 m/85 kg
Boja kose: tamnosmeđa
Boja očiju: smeđa
Škola: Muzička akademija u Skopju
Hobiji: kickboks, odbojka i slušanje glazbe
Životni moto: Ono što daješ, to i dobiješ

ewo i nekih slikica:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moje naj pjesmice:
Volim osmijeh twoj

riječi:
Krade mi te cesta
kradu mi te ljudi
svako pomalo od osmjeha
tvog posudi

Iza svakog ugla
stalno neko vreba
da mi te ukrade
kada malo srece treba

Niko nije kriv za to
sto te volim toliko
al' osmjeh tvoj je kriv da znas
sto me osvajas

Ref.
Volim osmijeh tvoj bas dobro ti stoji
jos ti bolje stoje poljupci moji
ma kriv je meni svako
kom smijes se ti, moja ljubavi

Volim osmijeh tvoj i nosi ga uvijek
smij se samo, dusu mi grij' zauvijek
i krivi su mi svi, i krivo mi je sve
kad sam bez tebe

Al' nije krivo more
niti sol u kosi
niti nebo koje boju
oka tvoga nosi

Niko nije kriv za to
sto te volim toliko
al' osmijeh tvoj je kriv da znas
sto me osvajas

Ref.

Ref.

I krivi su mi svi, i krivo mi je sve
kad sam bez tebe.

Mjesečina

riječi:
Pusti nocas lose vrijeme
i zemaljske sve probleme
zaboravi na guzve glasne
i letove sto kasne

Stisaj nocas telefone
nek nam samo srca zvone
ugasit cemo svjetla sva
samo mjesec nek nam sja

Ref.
Nije mjesecina to sto sja u noci
to su tvoje oci pune ljubavi
nije mjesecina kriva nego okus vina
i tvoje usne vrele sto me zavele

Nema nepozvanog gosta
da pokuca po sol i secer
za moju srecu bice dosta
tvoje usne ovu vecer

Ref.

Ref. 2x

Igra bez granica

riječi:
Da se bar mogu probuditi
u svijetu ljubavi
bez starih dugova
i ovih nakaza sto su me stalno pratile

Da te bar mogu poljubiti
bez losih sjecanja na hladna proljeca
bez slike stradanja
sto se bas na nas zalijepe

Ref.
Jer moj je zivot igra bez granica
umorna prica, trganje stranica
na kojim nista ne pise

Jer moj je zivot vjecito padanje
kad zbrojim poraze nista ne ostane
samo jos vucem navike
i sve na tome ostane

Da te bar mogu probuditi
kavu ti skuhati, u krevet donijeti
pa te poljubiti
al' toga nema i ne postoji

Da se bar mogu zaljubiti
u malu seljanku na nekom proplanku
gore u svemiru
tako da dolje ne vidim

Ref.

Ref.








♥ 21:34 ♥ komentari (45) ♥ print18.10.07. TOŠE WOLIMO TE!!!!!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.