subota, 26.12.2009.

~ Sretan Božo! ~

Dragi moji Sretan vam i blagoslovljen Božo od mene!! Nadam se da uživate uz sarmice, kolače ii ostalee porokee!! partynjami
toliko događanja u zadnjih tjedan dana nisam doživila u cijelom svom dosadašnjem životu!. Božić sam dočekala sa jednom osobom manje nego inace!.no o tome drugom prilikom..poklona nikad dosta..hih..greedy no ipak, mislim da je najbitnija obitelj!.nije li?.cry meni je došao braco iz Londonayesroflyes ii pre saam sreetna!! xD doniio mi je tako svašta nešta!! hihroflzujo no najbitnije je da mi je on tu..da ga zagrlim kada osijetim potrebu, da ga poljubim..te da ga probudim u ranim jutarnjim satima i pričam o ljubavnim problemima!!thumbuprofl mislim to je čar obitelji!!thumbuphihi.. jučer sam dobio najjepiji poklon za Božu..dvije osobe koje doslovce obožavam, i koje imaju poseban status u mom životu jedno drugom pružili su ruku i pomirili se!! ufff..šta taj Božo sve čini!!yeswink naravno tu je i moja srecica koju volim najjakije na cijelome svijetuu..cerek i šaljem pusu!kiss blabla nebi vas zamarala..papajte punoo..njamii uživajte mii...punite baterijee!! khm..eek no ipak pazite šta mi raditee!! pamet u glavuu!!sretanblablarofl voliim vas..puseko!!kisswavewave

- 09:58 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2010 (1)
Prosinac 2009 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

~ do You truly belive that You care more for me than I do for You? ~

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr