ponedjeljak, 14.12.2009.

~ šljakenzZi..x)) ~

hihi..I tako se ja dragi moji riješih interne medicine za ovo polugodište..yes hihi..ii farmakologije naravno..rofl uf uf.. jučer na Parnom valjku bilo supiika..pjeva kako sam mislila da ce biti.. aaahmm..daa..vani pada snijeg, ii ima da napravim najjepijeg čika snješka u ijelome gradu..lalalala..!!thumbup ludara, samo je gadno to što se ja dižem u pet u jutro i kao trebala bi do bolnice pješe..ne, aa?..hihinono eto sada pozzam Melany moju koja je dobila cetiri iz biologije..wave pametno moe malo, šta drugo reći..laze xD aa takvi smo mi medicinari, nije nam za zamjerit..pitam se samo kome cemo sutra pjevati pjesmicu za rockaš..x)).. eto opet smo još jedan dan bliže Božii..;)) belj sve je tu, samo fali ljepota moa da me ljubi, i mazi, i pazi, i sve što ide u komadu sa tim..cerekrofl ojoj..nemojte samo dragi moji misliti da sam popila, inače, imam temperaturu, pa je ovo moje ponašanje posljedica toga..pihh..nutnaughty ade ade..ljubim vas, i daa..uživajte u zimskim radostimaa!!..

- 18:01 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2010 (1)
Prosinac 2009 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

~ do You truly belive that You care more for me than I do for You? ~

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr