nedjelja, 06.12.2009.

wish You were here!

umorna, i isfrustrirana od želja drugih pokušavam naći smisao u ovom jadnom, i bijednom životu. Mjenjati se ne mogu, prekasno je za to, a i nemam ono nešto zbog kojeg bi to barem pokušavala zavucena u rupu najmanju od svih rupa ovoga svijeta. Slušam tišinu...tako je posebna. Zavučena u najtamniji kutak sobe vidim tebe i sebe..vidim nas sretne, u filmu nekom. Nježno me miluješ po licu, i braniš od zla svakog, to si ti! obucen u crno, guste smeđe kose. Oči tvoje okrugle, poput čarolije sjaje i čaraju me svojom posebnošću. Znaš, ljudi ne vjeruju u magiju..ne vjeruju u čaroliju, kao ni u povezanost svijeta tvoga i moga, ne vjeruju u nas! Otišao si bez pozdrava, misleći da će to promijeniti moje osijecaje prema tebi, a oni su tada postali još jaci i snažniji. Jesen, naše mjesto. Lišće necujno pada i stvara debeli šumski prekrivać. Vjetar lomi gole grane i u njemu čijem ime tvoje i glas tvoj. Posvuda si, vidim te..Pratiš me i navodiš na pravi put iako si digao ruke od mene, drugim riječima ubijaš me! Dan novi, radosti života..sunce svojim snažnim i toplim zrakama obasjava mjesto cijelo. Smijeh, sreća, prijateljstvo, sve dijeluje tako savršeno..No mrak i kasni noćni sati nose tugu, suze.. Kada sam sama stalno na tebe mislim, sanjam te i molim se. Molim se susretu ponovnom i dodiru tvom..Dodiru zbog kojega ce se topiti ledenjaci, raspadati svijetovi..Dodiru koji me spašava. Od kada si otišao kao da je otišao i dio mene. Nisam dovoljno jaka i hrabra ici protiv zla, iako si mi rekao da to jesam! Hodam puteljkom, nekom hladnom šumom. Izgubljena vrtim se u krug. Cujem zavijanje vukova gladnih, i brojim minute do susreta sa njima, a tada opet ti..slika tvoja i oci tvoje na koje sam slaba..ubijaš me ponovno! nakon dugogodišnjeg lutanja dolazim do velikog raskrižja. Lijeva strana vodi u neke cudne pute, vodi u mrak..vodi prema opasnosti, vodi me tebi..
Desna strana, suncem obasjana vodi me životu! -izabrah stranu desnu.. na samom pocetku puteljka ugledah slap, veliki slap prepun života, i tada u njemu ugledah nas.. Sretne i zaljubljene. Opet ubijaš me ljepotom ociju svojih i nježno miluješ rukama po licu. vidim nas u filmu opet..Tada svatih kako skrenuh na pogrešnu stranu. Ma kuda god pošla slijedit će me lik tvoj. Krećem lijevom stranom, stranom smrti..krećem u potragu tebe. Jer ja više se ni boli ne bojim..

- 14:51 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2010 (1)
Prosinac 2009 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

~ do You truly belive that You care more for me than I do for You? ~

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr