kako je biti udana žena

02.06.2005., četvrtak

kako je biti udana žena

Eto tako.U svojih 28 godina života,uspjela ja nakupiti,mislim solidnih,8 god bračnog života...a k tome i izroditi,ni manje ni više,nego troje divne dječice.Muž mlad kao i ja,zgodan,vrijedan. . .kažu svi da lijepo živimo,a niti financijski nam neide loše.A ja se pitam zašto se ja ponekada osjećam kao najnesretnija žena na svijetu,zašto sam nezadovoljna??Jesam li nezahvalna?Griješim li Bogu takvim svojim ponašanjem?Pa imam zdravu i pametnu djecu,muža...Samo,gdje sam JA u svemu tome!?Želim otići barem jednom tjedno na samo 30 min sa prijateljicama na kavu!Želim otići povremeno u solarij,kod kozmetičara...pokušati izgledati što primjerenije mojim godinama.Pa nemam ih 100.Želim se posvetiti svojem poslu...ići na seminare...revije...napredovati...Ne želim otupjeti!Kako?Kako,kad se moram brinuti o djeci,kući,mužu...A on?On stvarno puno radi,ali???Vozi OFF-ROAD.Pa ljeti,2-3 vikenda(cijela),provede u vozikanju,pa malo kavica tamo,malo ovdje,malo ondje.Eto,pišem ovo sva u grču,da se najmanja Morena ne probudi,a kad tamo muž već zove da dodjem po njega!Nastavak svakako slijedi...čim bude prilike.

- 16:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #

  lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
čari bračnog života,mane,nedostaci,prednosti,lijepi trenuci