siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2010 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


[Yes | No]



Design: NoBrain
Calender: < duckdz/ >
Picture:
Brushes:

Kolko vas ima na blogu???

Free Site Counters
Free Site Counters

NaJ OsMaSiCa..;)
Gracija Korosec ?
Andreja Sodec ?
Petra Skrlec ?
Vlatka Margetic ?
Marina Gavran ?
ja- Tena Dostal ?
  
pollcode.com free polls


TTimeless
EEqualitarian
NNormal
AAwkward
Created by Crazyprofile.com



Linkovi

Moj andelak...KaTaRiNa
MArInA...
GrCa
AnDreA

PetRa ToMiNac
KiKiN i AnDryN BLOg
BloG KeTy I gRcE
KoKa KiKa



Evo malo slikica
J@
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
MOJ3 OKO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KAKO SLATKOOOO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
LUDO....BASH SAM FORA ISPALA..LOL....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
COOL.... LOL... :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
MOWE UCNICE.....:D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
JAAA....SWATKO..... :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
alt="QuickPost" border="0"> Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DA VAM NEBUDE DOSADNO EVO VAM JOŠ SLIKICA....
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




EVO MALO SLIKA...JA IH RADILA...HEHE....TO SU SLIKICE STAVLJENE SAMO ZA MOJE BEST FRENDICE GRCU,PETRU I ANDREJU.....VELIKA PUSA ZA VAS I SVE OSTALE........
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

SVI MOJI NJDRAZI

GRCA...LEGENDA....POZZZ.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ANDRE...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
KIKA...KOKA...LUDACHA...SUPER CURA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
EVO VAM I MOJE SEKE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A TU JE I NEKOLIKO MOJIH SLIKA..:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I NARAVNO KOGA BI DRUGOG STAVILA NEGO MARINU:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

EVO DA NEŠTA SAZNATE I O MENI,MOM ŽIVOTU I PRIJATELJIMA...=)

MOJE IME:Ten@
ROĐENA SAM:15.12.1993
SLUŠAM:Sve što mi dođe,ali najviše rock,pop...
MOJE OMILJENE GRUPE:Simple Plan,Green Day,Linkin Park,R.H.C.P. nickelblack....I OSTALE IMA IH JOŠ
NAJ PIJEVAČI:Avril Lavigne,Don Omar,Toše Proeski,Rihanna,Pink....IMA IH JOŠ...
ŠTA JA MISLIM O SEBI...........
NAJ BOJA:ima ih više..al izdvojit ću nekoliko....crna, ljubičasta, roza, tamno plava, smeđa itd
NAJ JELO:pizza
NAJ PIĆE:cedevita..i još votka.. :)
NAJ FILM:hairspray, step up 2
..i jošnešt kratko u meni.....
Ja sam cura...to naravno...društvena sam osoba i moji največi moto je da sve oko sebe nasmijem ili pokušam nasmijati...ali ako sam ljuta nemoj me dirati.....ŠALA...nevolim kad me netko gleda,smije mi se u lice,jel bi moglo biti svašta...lol...gušt mi se svađati,ali imam cilj da nekoga raživciram,a ne da se posvađam sa njim....šta ćeš takva sam....ko me nezna nek me upozna...=)
volim raditi gluposti....zekat se na satu....i tak volim sve kaj vole mladi.....
pusasvima..kissam vas......


EVO DA JOŠ NEŠT SAZNATE I O MOJIM FRENDICAMA I OSTALOJ EKIPI...

ANDERJA-A šta reci o njoj nego super cura....nema šta...njoj mogu sve svoje probleme reći i naravno ona meni sve govori,cura je stvarno super,sa njom vam nikada neće biti dosadno jel će uvijek bubnuti neku glupost,na koju se morate nasmijati od uha do uha...pa to je naša Andre
GRACIJA-ili Grca kako god...Ta cura je stvarno super,luda,otkačena....sluša stvarno supac muziku...ima puno prijatelja...ona vam je posebna ta cura stvarno zrači...pozitivno...to vam je naša Grca=)SUPER CURA
TANJA-A evo jedne od mojih koka...cura je fakat otkačena,luda do bola,ja i ona kad udružimo snage....joj to vam je onda pravi rat..lol....ma Tanchy je moja legenda stvarno super cura....nemam riječi....pusa....Tanchy
KRISTINA-Evo druge koke...mala legenda....stvarno je super....sa njom mi nikad nije dosadno na msn-u....uvijek provali neku glupost....ona je isto moja mala kokasta legenda....pusa kokastoj
PETRA-Ma ona ona vam je super,luda...volimo se zekati,šaliti...volimo malo neke cure zekati...no ima i dana kad ona mene zeka...uvijek se smijemo....glupostima koje dečki izvode na satu....samo da vam kažem neda se ona tak lako zekati na svoj račun....cura je opasna....grrrrrrrr....lol....pusa Petri...=)
ANA-Ta cura je stvarno super...uvijek mi pomogne oko nečega...luda je...mala je tak ratoborna...neda se ona....ma šala cura vam je stvarno super...mali slatkiš.....neznam šta bi više rekla o njoj.....hmmmm.....ma nemam komentara....ANA legenda si kissam te.....=)
...................
koga bi još napisala.....hmmmmmmmmmmm.....nemogu se sijetiti....ali stvarno svi ste mi vi super.....pa ako nekog nisam napisala neka se ne ljuti ili neka meni kaže dodat ću ga......lol......kisam vas.....sve..........pusa=)

EvO i zA vAs MaLo SlIkIcA

JA!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

JA OPET!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

E EVO ME OPET!!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

MOJE STARKICE....MAAA...KAKO IH VOJIM....!!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

I NEKOLIKO MOJIH NAJDRAZIH!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

andre...sekach moja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

moja najdraza petra freakiska...ma cupjr luda cura..naj si...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

I OVO JE MOJA PAULICH...MA CURA JE STVARNO PRESUPER
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!




LUDORIJE U ŠKOLI KATASTROFA DOMA

Danas mi je bilo super u školi stvarno smo gluposti radile...mi cure koje smo nerazdvojne...i uvijek bubamo neke gluposti i smijemo se,sa nama vam nikada nebi billo dosadno,jer samo si stvarno sve super...pa da navedem imena tih cura...to su...ANDREJA,PETRA,GRACIJA I JA....stvarno smo si u zadnje vrijem postale super...nerazdvojne....jednostavno smo se u svemu skoro našle....
a još koji su kaos dečki radili u razredu ma da poludiš...tj.cijeli dan smo radili gluposti....
naprimjer....ko bi drugi nego Stijepan.....bio redar....bilo mu dosadno....pa na spužvu stavio tekuči sapun za ruke...i ajmo po ploči...takav je kaos ostavio na ploči,sva je bila odvratna....onda ju nije obrisao....pa se nije moglo pisati po ploči.....joj koma u mom razredu nikad dosadno...uvijek se nađe neka dežurna budala da nasmije cijeli razred.....
ma to vam je moj 8d. ...... =)
sve je bilo super....no onda počinje ono kada vas neko iznavijeri....prvo kaže...možda dođem.....na msn....
a nije bio nekoliko dana...pa sam si ja mislila ajde doći će...sva happy...opet ću se čuti sa njim....kad ono šipak....nemogu doći....moram viježbati....
joj.......tak sam bila tužna kad nekog kog volim za mene nemože izdvojiti pola sata....a ja bi za njega mogla izdvojiti....pola svoga života...joj....koma...takav vam je život....kad shvatite neke stvari.....
vi nekoga cijenite....date mu cijelo svoje srce....koliko vam je stalo do njega.....a on nemože vama dati pola sata svoga vremena...???
dali bi ste bili u banani ko ja sad???

TI MISLIŠ DA SAM SRETNA,JER TO MOJ POGLED KAŽE,AL' SRCE POTAJNO PLAČE,A POGLED UVIJEK LAŽE...
Sada ću vam ovaj dio opisati ko neki dio moje priče....iako je stvarna...

Neko me ponekad nemože shvatiti...možda izvana izgledam sretno ko nikada do sada....ali moja duša iz nutra sve dublje i dublje pada......dali postoji nada pitam se ja sada.....dali ću te voljeti ko nekada ili će mi druga glupača u tvome životu biti jedina prepreka.....
možda vas moje riječi potaknu na razmišljanje....možda nije cilj našega života da trunemo iz nutra a blistamo iz zvana.....možda previše volimo
da to je naša največa mana.........
volimo a voljeni nismo.........
da mu pošaljemo pismo.....
da mu kažemo da je to darak srca mog....
ili da mu kažemo nestani iz života mog....
možda bi bilo bolje da se bacimo u more....da se tamo vrti film....
naših naljepših trenutaka skupa provedeni.....
ili da ti kažem.....zauvije češ biti u mome srcu da baš u meni...
pa ti kažem zadnju riječ.......volim te ma da ti neznaš još uvijek koliko je ta moja ljubav prema tebi jaka........
ja te i dalje volim i voljet ću te bez prestanka.....
V O L I M TE

vidite....biste li se vi našli na mome mjestu....dali bi ste sada bili na ovom položaju di sam ja???
vaš bi odgovor sigurno bio ne.....naravno.....nebiste ni vi htijeli doživjeti to kada....neka osoba nezna....koliko vam je stvarno stalo do nje,ali ta osoba jednostavno nemože to shvatiti.....možda nije dobro što sam perviše otvorena....možda nezna da moje srce.....plače......da ja nisam ona prava ja da nisam onakva kakvom me cijeli svijet gleda..... :( :( :(
ja sam cura koja može da se radi voljene osobe rasplče....da legne na na jastuk....tuge i da tamo jedva provodi bez voljene osobe noći hladne i duge...naon svega što sam napisala....nada sa da me je ta osoba razumjela.......i nakon svega još samo ću dodati.....
I MISS YOU SOO MUCH............
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
NEDOSTAJEŠ MI.....


17.01.2008. u 19:44

[ Comments (44) ][ Yes | No ][ Print ][ Up ]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.