Ovo bi trebao biti naslov....

E da...Prvo da se pohvalim :P
Dobila sam ČAK 2 petice iz glazbenog (taj predmet mi je brrrr..odvratan...bljaaak)
I 5 iz matematike iz petminutnog i onda mi je zbrojila sve tri ocjene pa zapisala 5 (yupiiieeee)
E...ovo moram rec...dođe nama neki tip danas prije skole....
Cure da ja vama nekaj velim
Mi kazemo ok.
On kaze znate nesto mmm mm m m m m (ovo je izmumljo) i nekaj spomenuo SRBIJA
Ja kao kazem kaaaaj ?? Ono tipa nisam razumjela
I on meni dođe bravo prava zagorka (iako sam Zagrepčanka) i onak mi pruži ruku i rukujemo se mi
A tipa ni ne poznajeeem!!!
I onda je onak stavio ruku na celo (znaet onaj kao pozdrav) i ozbiljno produžio dalje....
Tip ima problema...opakih.....
Na glazbenom mi je za promjenu bilo super...Zezali se s profom 100 na sat...luda žena (u dobrom smislu)
I čuvala sam kljuc od ucionice (posto radimo nerede pa se prek oddmora zakljucaju...)
I to je uglavnom to....
PoZZdraV

Image Hosted by ImageShack.us

31.01.2006. u 12:38 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Češ vidjet sta govorite? Ili nečeš? Ili oboje? Ma klikni pa vidi

Opis bloga

Zezancija

Image Hosted by ImageShack.us


Free Web Counter

hit Counter

Linkovi

Ovo vam je jako korisno Za blog

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Igrice
Lektire
Lektira 2 :P
Najbolji chat :D
Komedija :-)
Blogovi: (koje ja čitam)
Maja
Kelly
Mononoke
karla from da zgb
cipTi-capTi
bumbar-zzz
crazy182
Naja
wild girl
Veka
simplica
mrva
Naja

O meni

myspace



myspace



Zovem se Tena,živim i rođena sam u Zagrebu (ali nisam purgerica). Imam 12 godina,rođena sam 07.06.1993. god, obožavam magnete za frižder, tuljane i vukove (naj životinje), najdraže boje su mi plava i narančasta, obožavam traperice i šaranje po klupama itd. Fetiš su mi naušnice i torbice, od jela obožavam njoke s nekim umakom, najdraži čaj mi je od mente, volim gledat
MTV i Animal planet. Mrzim: male bahate klince koji znaju više psovki od mene, ljude koji su ograničeni i ne znaju se zezat, hamburgere, zimu (jer moram nosit štrample i hladno je), ulizice i bube (bubamare pogotovo)
Slušam sve i svašta osim cajki (to mi je odvratno sorry svi koji slušaju to)
U slobodno vrijeme se volim rolat, slušat muziku ,ic van.....


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws





Copyright © by TeNa

Zahvale