subota, 10.11.2007.

**..obući ću sve bijelo,čisto bijelo,providno uz tijelo,a tvoje crne oči,oči crne gledat će me vrelo...**

**..eeiii dragi moji =)...pa nisam vam dugo pisala...
..1000 000 stvari se izdogađalo u ovih...kolko već nisam pisala...
..tak da ću ja krenut redoma..pa o svačem po malo =)..ihi..

**..rođendan...**
...e ovak...ko što već znate luce i ja smo zajedno slavile rođendan u jednom bircu...
..baš sam sad s klaky i luce [veeelika pussa njima] pričala o rođendanu...
i zaključili smo da je sve bilo super osim jedne stvari...a ta stvar nije baš za blog =)..hehe..
...al ugl sve super =)...je da sam izgubila pol poklona i tak al ok =)...
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

**..Toše =[..R.I.P... ti zivis gdje zvijezde tkaju sag od srebra
i nevinoscu sja tvoje lice... Anđele moj,najljepši kako bih željela da znam
da cu te opet vidjeti...da sve je ovo samo san...!!..**


..e ovo je tema koja me uvjek zbedira...tak da neću sad previše o tome...
..ionak sve već piše u boxiću...al moram bar malo...
..ja još nemrem vjerovat da njega nema...da neću nikad otić na njegov koncert
na koji smo planirale ivana i ja ić...nemrem vjerovat da nikad više neće izdat ni jednu pjesmu..
..fkt nemrem vjerovat..prebrzo i prenaglo je otišo...al eto..Bog uvijek uzima najbolje..!!..

..djelovi nekih njegovih pjesama...

**..između vrata i prozora,
moj krevet za tobom diše..
..ne mogu dalje od umora..
ni metar manje ni više...


**..nije mjesečina to što sja u noći..
to su tvoje oči,pune ljubavi..
..nije mjesečina kriva,nego okus vina..
..i tvoje usne vrele,što me zavele..!!..

**..Bože meni tako malo treba,ispod ovog svetog neba..
..topla postelja i njena oka dva...
šalji anđele čuvare svoje,jer je duša duše moje..
..brani je od zla,Bože kad ne mogu ja..
...
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

**..škola,ekipa.ljubav i tak to ;)...

..pa ovak..u školi je fkt preteško..al ono..pre..neam vremena za niš ono..
..ocjene su mi onak..moglo bi i bolje =)...al zato mi je ekipa super =)...
..a ovak općenito u životu mi je ok...niš posebno..jedino kaj si me opet neki ljudi razočarali...
ubiti jedna osoba...al ok..već sam navikla =)...hehe...i tak..
..onda ljubav...ma isto ko prije..heh..niš posebno..
...DNS..dns smo imali skraćene sate tak da smo poslje škole išli do avenuea...
..tam smo se fino napapali ćevapa =)..hh..i kupila sam si jedan savršeni lančić...
onak zlatni i ima srce s cirkončićima i po njemu vise onak zlatna slova guess...
meni je baš clatki =)...i eto...to bi bilo to =)...
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

...idem ja sad ćorit...preumorna sam =(...
**...LjuBiM VaS SvEeEeEe...!!...



00:03 - Komentari (74) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.