utorak, 12.06.2007.

ma kakav mrtvi naslov...

***eeey ljudi...evo pišem ja postek...
misla sam pisat o rastanku...al sam preživčana pa bolje ne...
***u petak sam išla u kino s klaky,luce & larom...pusa njima...
...ma u kinu je bilo predobro....lara i ja smo se trgale....
ne tolko filmu ko našim mutavim forama i komentarima....
kasnije smo otišli kao do strossa...pa nam je tam bilo jadno...
zapravo nismo ni ušli =/...al ok....
....u sub. smo išli u stross....ma bilo je ok...
mogle je i bolje...sam kaj sam se prehladila zato kaj sam stalno išla van...
a unutra je prevruće pa tak...došla sam doma oko 15 do 12....
a trebala sam doć doma u 11 =/...al mi stara nije niš rekla....
a jadna klaky nam je zeznula nogu nekaj... a mi ju nismo fermale...
mala sry....da se još jednom ispričam...heh....
***a danas....rijem da mi je ovo bio najgori dan u životu...
i to sve zbog glupih profesora....jedva čekam da odem iz ove škole
i da ne trebam više gledat ove proklete profesore koji mi sam zagorčavaju život!!!
fkt sam dns pobjesnila...i glupi dečki su me naživcirali...ma strašno...
al ok...još malo pa G-O-T-O-V-O!!!!!weeeeee....
jedva čekam moooooooreeeeeee =)))......i tak...idem vam ja sad....
trebala sam ić s luce i anelom do kreše,al niš od toga...moram učit =((...neeeee....
ae dragi moji...odo vam ja...
šaljem vam jednu bjednu pusu =(....
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

21:37 - Komentari (85) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.