srijeda, 06.06.2007.

***eeejjj ljudi....ja vam pišem post zato
kaj mi je glupi grbac obriso prošli....
i tak....
***u školi je super ko i nače...
osim kaj smo pisali brzi iz fiz...
i dobit ću 1... al najgore je kaj
sam ja fkt učila...i to negdje 2 sata...
ma dobro ne baš 2,al sam fkt učila...
...al nam je borka dala neka mutava pitanja
kaj opće nismo radili s onom ženom ma zamjeni =(...
i tak..dobila sam 3 iz košarke....weeee....
****na cvečer idem s mojom luce do krešimira...
pa dođe i lara...i klaky možda....i tak...
...kasnije idem doma gledat tekmu...
btw:tena kozo jedna bezobrazna!!!
i tak...
...e da...sedmaši dns idu na maturalac...i bit će im predobro..
mogu onak ić sami van....a mi nismo...ma bolje da ne kom..
ma ljudi bolje da ja više ne pišem zato kj neam inspirejšn paa...
...misla sam stavit jedan slajdić,al neće....drugi put...heh...
aj idem ja....kiss svima...voljim vas!!!
a naaajjjjveća pusa vrućoj trebi ;)...heheh...
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket


13:13 - Komentari (113) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.