° Komentari da/ne °

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve i svasta


KOLIKO WAS TRENUTO KAKI PO MOM BLOGCHU:
counter






LINKICHI

moy i luciyin new blog
moy new blog

Dobro je pročitajte.Kratko je
1) Ne mozes dotaknuti sve svoje zube sa svojim jezikom.
2) Svi idioti nakon citanja prve istine to i pokusaju
3) Prva istina je laz.
4) Sad se smijes jer si shvatio da si idiot.
5) Uskoro ces ovo poslati sljedecem idiotu.
6) Jos uvijek je smijesak na tvojem licu jer znas da ces od nekog napraviti idiot

AbOuT mE!

Ime:Tena
Prezime:zaborawila sam...
Na Ovay Sam Sviyet Dosla:13.04.1996
Zivim U:Umagu
nayglumica/ce:olsenice
nayglumac:Vin Diesel i C.M.Murry







Blue Lips
Hello Kitty
Photobucket
converse
colorful eyes
candy lips
colorful lips n nails
candy kisses






------------------------------------------
Budalica.dz

nedjelja, 13.07.2008.

wratila se jaaaaaaaaaaaaa....

bok ljuuuuudiiiiiiiiiiiii!!!!!kak steeeeee???ja sam suuper!ewo za pocetak:tnx na kommovima al uvjek moze bolje...
ugl...da ja pocnem sa pricom...u petak sam isla u bosnu kod bakeyes...bilo je tako doosadnooooooheadbang....ajme!!!headbangbang
u subotu smo tata,baka i ja isli u grad u trgovinu!ajmeee...baka pregladava policu do police,stvarcicu do
stvarcicepuknucu...tako da smo se u supermarketu zadrzali 2 sataeek.dođemo mi kuci,baka napravi rucak mi rucamopartynjamifino,odmorimo se,kasnije tata i ja odemo u jedan restorancic blizu rijeke une.tamo inace idemo radi gusta,kao i ovaj put ali smo ovaj put malo pojeli janjetinenjamifino.nakon janjetine,naravno,slijedi desert.tufahije.eh,ko nezna sta je to i ako to nije nikad probao nek mu bude zao!zasto zato sto je to tako finoooooooooooooooooooo!!!!to je uglavnom kuhana jabuka s mljeveim orasima unutra...
to izgleda otprilike ovako...
http://i185.photobucket.com/albums/x214/arturdent/forumi/tufahija.jpg
lijepo zar ne?hehe...
pojeli mi i tufahije i slijedi setnja gradom...uzivacija...prosetamo se kroz grad pa kroz parkic...ima malo promjena...
obnovljene su ceste,trg također...puno je ljepse.ugl. stignemo mi napokon kuci a meni i tati dosadno.idemo mi jos malo u setnju do male okuke(mjesto u selu gdje zivi moja baka).covjece!koliko tamo ima krijesnica!!!!sve svjetluca,sve sjaji...ko u lunaparkudead...hehe...taj je dan bio zakon!
nedjelja:budim se ja oko 11:30.idemo opet u grad!zasto?neki sastanak...pa tamo skoro zaspala!!!1 sat cekala tatu i baku da taj sastanak prođe...nezz zast sam uopce isla u grad...bezzveze!lol...tata i ja opet poslje rucka isli u restoran al ne ovaj isti neg jedan drugi.ovaj put smo se najeli pljeskavice,kotleta,
bifteka...i tak.opet sljedi setnja gradom.i OPET nakon setnje gradom dođemo mi kuci i i OPET idemo u setnju do male okuke.
ponedjeljak:dan povratka kuci!napokon!vidjet cu svoje frendove,svoju malu slatku zecicu...hehe...spremimo se,rucamo i krecemo kuuuuuciiiiiii!!!weeeeeeeee....bilo je zakon!!!!pomalo i dosadno al ok.dopala sam se sa enom...ugl...prije neg sto smo stigli kuci otisli smo pizzu.najeli se kuci i ja zaspala oko 2 sata!u subotu(12.7.)
smo tata,mama i ja isli kod kumova na fish.ja sam se prejela!!!!w0w!jedva sam disala...hehe...jucer sam se skoro cijeli dan druzila s josipom,kristinom i ileniom.i tak... sutra idem u zg po brata s tatom.pa...nadam se da cete mi puno kommat!znam da je ovaj post malo zbrckan ali nije mi se bas dalo ni pisat post pa...
ugl...pozz id mene!by

- 13:09 - Komentiraj {47} x / x

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.