° Komentari da/ne °

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve i svasta


KOLIKO WAS TRENUTO KAKI PO MOM BLOGCHU:
counter






LINKICHI

moy i luciyin new blog
moy new blog

Dobro je pročitajte.Kratko je
1) Ne mozes dotaknuti sve svoje zube sa svojim jezikom.
2) Svi idioti nakon citanja prve istine to i pokusaju
3) Prva istina je laz.
4) Sad se smijes jer si shvatio da si idiot.
5) Uskoro ces ovo poslati sljedecem idiotu.
6) Jos uvijek je smijesak na tvojem licu jer znas da ces od nekog napraviti idiot

AbOuT mE!

Ime:Tena
Prezime:zaborawila sam...
Na Ovay Sam Sviyet Dosla:13.04.1996
Zivim U:Umagu
nayglumica/ce:olsenice
nayglumac:Vin Diesel i C.M.Murry







Blue Lips
Hello Kitty
Photobucket
converse
colorful eyes
candy lips
colorful lips n nails
candy kisses






------------------------------------------
Budalica.dz

petak, 06.06.2008.

naporan tjedan...

ovaj tjedan je bio...naporan...skoro svaki dan neki ispit....i to zavrsni!isse jedva prezivjela...jedino je u srijedu bilo zakon!trebali smo pisat iz
vjeronauka...burninmadali nismozubo!jer smo mi zborasi isli u pulu(cerekmjesto mog rođenjacerek)na smotru zborovazubo!
bilo je super!luce,betta,ena i ja sjdile smo na dva sjedala!haha...ja sjedila luciji u kriludead!josip i andrea p. sjedili iza nas!isse bilo je pre zakon!andrea p. kao i na izletu uzeo zvucnike od moba...ena,betta i ja stalno govorile da promjeni pjesmu!pa kad su bile neke boring pjesme...josip dao nama svoj mob a andrea zvocnike.ja josipu
posaljempjesmu he said she said i tad je bilo ok...malo smo nazivcirale andreu i josipa jer smo josipu uzele mob,a
andreji zvucnike i ipod!hahaha...napokon mi stigli u pulu...onak bus stao uz obalu(blizu)a tam sve smrdi....i to
po kanalizaciji!fujrofl!ok,to nas nije omelo da izvadimo sendvice i požnjopamo ih!trebalo je jedno...10 min. dok stignemo do te zgrade (ustanove)gdje smo pjevali!ok,neki decki(skoro svi)trazili druge cure(iz drugih zborova)broj moba.haha...ima jedan kojeg luce i ja zovemo muska kurvadead!al' necu ga imenovat..nono
napokon...nasa proba...hah..smokin
dobro smo otpjevali!malo smo sjedili tamo na stepenicama...i tako dosao i nastup...otpjevali:
plesu svi samba brazil...i ok prosli!vracamo se mi prema busu i prođemo pokraj arene...dođemo do busa...
sjednemo u bus,pustimo mjuzu...i tak do umaga...jos se mi tam nes zajebavali...
dosli mi u umag...tata doso po mene...dosal kuci...a bilo tek nekih 18,30 sati...krisina mene zove na kucni...
i kaze:"bok tena,kristina je.si ti kuci???"lol...bisera li!jos me zove na kucni i pita jel sam kuci!ma ok,al takvu zbunjolu nisam jos vidjela...deadhaha...salim se...uglavnom ovaj tjedan je proso ono...ok!valjda jer smo danas pisali 2 ispita,al' o tom u iducem postu!
puuuuuuno mi kommajte!ne malo!nego puuuuuuno,puuuuuuuuuuno,puuuuuuuuuuuuno puuuuuuuuuuuuno!!!
ok???!!!hehe!
kissakiss i pozzwavemah od tene!

- 13:04 - Komentiraj {2} x / x

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.