° Komentari da/ne °

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve i svasta


KOLIKO WAS TRENUTO KAKI PO MOM BLOGCHU:
counter






LINKICHI

moy i luciyin new blog
moy new blog

Dobro je pročitajte.Kratko je
1) Ne mozes dotaknuti sve svoje zube sa svojim jezikom.
2) Svi idioti nakon citanja prve istine to i pokusaju
3) Prva istina je laz.
4) Sad se smijes jer si shvatio da si idiot.
5) Uskoro ces ovo poslati sljedecem idiotu.
6) Jos uvijek je smijesak na tvojem licu jer znas da ces od nekog napraviti idiot

AbOuT mE!

Ime:Tena
Prezime:zaborawila sam...
Na Ovay Sam Sviyet Dosla:13.04.1996
Zivim U:Umagu
nayglumica/ce:olsenice
nayglumac:Vin Diesel i C.M.Murry







Blue Lips
Hello Kitty
Photobucket
converse
colorful eyes
candy lips
colorful lips n nails
candy kisses






------------------------------------------
Budalica.dz

petak, 30.05.2008.

Sara sretan ti rođendan!!!

hey!!!!!kak ste?opet ja sa glupim pitanjima!!!
danas je sarin 12 rockas!!!hehe!
pa evo jedna pjesma za sarupjeva
sretan rodenda tiiiii,sreta rodendan tiiiiiiiiiiii
sretan rodendan saraaaaaa,sretan rodeendan tiiiiiiiiiiiii!
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
zakon!uglavnom...danas je vruuuuuuuuuuceeeeeeeeeeburninmad
imam ocjecaj ko da se kupam u loncu!srecom da imam klimu pa...
hehe!
jooooooooooj!pa ja zaboravila jednu vaznu vijest!iduci tjedan dobivam zeku!!!!!
jucer bio taj tip sto prodaje kucne ljubimce...
i nije imao zecice!crykuci sam morala busam pa sam odmah cim sa dosla kuci
rekla tati da je taj tip sa zecice.ja to ono jos tuzno govorim ali tata mi je rekao da ga je vidio i da mu je on(taj tip)rekao da se zeko moze narucitinaughty
naravno ja odmah pocela skakat od srece!odemo ja i tata u grad i sve dogovorimo.
zako ce bit onako crvene(narancaste),bijele ili crno bijele boje,bit ce zenka i..
imat ce oko...1,5 do 2,5 mjeseca!jedva cekam!!!!!dakle da se vratimo mi malo na onu prvu temu.sarin rockas!
trebala bi ga slaviti iducu subotu.
ma neda mi se vise pisat!
slika za saru!
Birthday

pozzz i kissa od tene!puno mi kommajte!!!!

- 13:36 - Komentiraj {12} x / x

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.