° Komentari da/ne °

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve i svasta


KOLIKO WAS TRENUTO KAKI PO MOM BLOGCHU:
counter






LINKICHI

moy i luciyin new blog
moy new blog

Dobro je pročitajte.Kratko je
1) Ne mozes dotaknuti sve svoje zube sa svojim jezikom.
2) Svi idioti nakon citanja prve istine to i pokusaju
3) Prva istina je laz.
4) Sad se smijes jer si shvatio da si idiot.
5) Uskoro ces ovo poslati sljedecem idiotu.
6) Jos uvijek je smijesak na tvojem licu jer znas da ces od nekog napraviti idiot

AbOuT mE!

Ime:Tena
Prezime:zaborawila sam...
Na Ovay Sam Sviyet Dosla:13.04.1996
Zivim U:Umagu
nayglumica/ce:olsenice
nayglumac:Vin Diesel i C.M.Murry







Blue Lips
Hello Kitty
Photobucket
converse
colorful eyes
candy lips
colorful lips n nails
candy kisses






------------------------------------------
Budalica.dz

subota, 03.05.2008.

koncert

jucer sam bila skoro cijeli dan u gradu!ok,3 sata u gradu...tata mi se inace bavi prodajom nekretnina,pa sam isla s njim i nekim ljudima gledat stanove...headbang
nisam se mogla normalno uspraviti jer me bolio trbuh... tata i ja otisli smo na jednu pizzupartynjamifinopartynjamifino
i naravno mene je trbuh prestao boliti...u 21:00 bio je koncert bjelog dugmeta!!!!jedna karta 100 kn!!!ali pola ljudi nije platilo kartu nego smo gledali sa ceste koncert!bila je plazma pa smo skoro sve vidjeli!!!prvo je pjevao tifa naughty
pa dedek(bebek)naughty i na kraju alen naughty!!!ok,alen se malo ubacio s dedekom u pjesmu pa su zajedno pjevali a nakon toga...motori,motori,mootori!!!!iako je to pjesma divljih jagoda...ali bilo je zakon!!!!!!ja sam stlno kukala da mi je hladno i da mi se spava...nazalost nisam bila ponjela mob pa nisam mogla ni uslikati koncert!namcor
dosli smo kuci oko...23:40.cim sam usla u kucu odmah sam se bacila u krevet!i naravno zaspala... probudila sam se oko...12:30 !a sad ja moram ici rucat pa...njami
komentirajte!!!bywave

- 13:26 - Komentiraj {11} x / x

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.