° Komentari da/ne °

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve i svasta


KOLIKO WAS TRENUTO KAKI PO MOM BLOGCHU:
counter






LINKICHI

moy i luciyin new blog
moy new blog

Dobro je pročitajte.Kratko je
1) Ne mozes dotaknuti sve svoje zube sa svojim jezikom.
2) Svi idioti nakon citanja prve istine to i pokusaju
3) Prva istina je laz.
4) Sad se smijes jer si shvatio da si idiot.
5) Uskoro ces ovo poslati sljedecem idiotu.
6) Jos uvijek je smijesak na tvojem licu jer znas da ces od nekog napraviti idiot

AbOuT mE!

Ime:Tena
Prezime:zaborawila sam...
Na Ovay Sam Sviyet Dosla:13.04.1996
Zivim U:Umagu
nayglumica/ce:olsenice
nayglumac:Vin Diesel i C.M.Murry







Blue Lips
Hello Kitty
Photobucket
converse
colorful eyes
candy lips
colorful lips n nails
candy kisses






------------------------------------------
Budalica.dz

subota, 26.04.2008.

nisam dobila zekuuuuu

ah..na sajmu cvjeca nisam dobila zekuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!a bili su tako cakaniiiii!!!
mama kaze da cu ga sutra dobit...ali nevjerujem joj bas...ipak je rekla:obecajem da cu ti kupiti zeku na sajmu cvijeca...a ok,sutra je drugi dan sajma cvijeca pa...valjda cu ga tad dobiti...
pa eto...na prodaji keramike bilo je zakon!!!zaradile nesto "siće"..samo 315 kn...
ma to je premalo...ok ena,betta i martina su zaradile vise od nas ali...nema veze.
bila dosla nama neka talijanka i pita sto je to a to bio svjecnjak.
i mi neznamo kako se kaze svjecnjak pa nismo znale objasniti.
i ja nesto smuljala
i izmislila:un svjecnjakzubo
ah...bilo je zabavno...jos uciteljica likovnog,keramike moja je razrednica.
i donjela ona svoju malu lizu(psa)kako je taj peso cladak!!!!!
to je nesto nevjerojatno!
a bio je i jedan neki smeđi peso...isuse koliku taj pas glavu ima...
to su oni neki zguzvani,
oni boxseri il kako vec se zovu...pas malen glava ruzna i ogromna...
inace volim te
zguzvane ali ovaj tu je..uhhh.jao..i tako dalje.mama kupila ovu zdjelu:
meni je bas zakon:thumbupthumbup



ena i betta stalno govorile da ce kupiti jednu crnu zdjelu s crvenim tockama ali vec
je bila prodana.haha kako sam se smijala...jos su cijelo vrijeme govorile da ce ju
kupiti i na kraju prodale.ah...i sta da vam jos kazem...osim byyyy!wave
i ako sutra dobim zeku naravno stavljam njezinu sliku jer zeko mora biti zenka!
pa by by!


KOMENTIRAJTE!!!!!!!!

- 16:06 - Komentiraj {1} x / x

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.