° Komentari da/ne °

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve i svasta


KOLIKO WAS TRENUTO KAKI PO MOM BLOGCHU:
counter






LINKICHI

moy i luciyin new blog
moy new blog

Dobro je pročitajte.Kratko je
1) Ne mozes dotaknuti sve svoje zube sa svojim jezikom.
2) Svi idioti nakon citanja prve istine to i pokusaju
3) Prva istina je laz.
4) Sad se smijes jer si shvatio da si idiot.
5) Uskoro ces ovo poslati sljedecem idiotu.
6) Jos uvijek je smijesak na tvojem licu jer znas da ces od nekog napraviti idiot

AbOuT mE!

Ime:Tena
Prezime:zaborawila sam...
Na Ovay Sam Sviyet Dosla:13.04.1996
Zivim U:Umagu
nayglumica/ce:olsenice
nayglumac:Vin Diesel i C.M.Murry







Blue Lips
Hello Kitty
Photobucket
converse
colorful eyes
candy lips
colorful lips n nails
candy kisses






------------------------------------------
Budalica.dz

četvrtak, 24.04.2008.

skola...

ufffff...prije 1 sat sam se vratila kuci iz skole...bilo je ok sve dok.sve dok nismo imali vjeronauk.jucer je rekao:''ko sutra nebude imao pribor 1 u imenik"a ja nisam imala pribor...ali nisam ni dobila 1 jer smo gledali neki film pa nismo trebali vaditi pribor.
mislim...samo je aleksa ispitao malo i...nije lijepo prosao...
a ucitelj postavio tako lagana pitanja...i on to nije znao...onda smo lucija i ja dobile malu opomenu jer smo ''malo'' brbljale.mislim...nismo mi brbljale mi smo samo odgovarale na pitanja...ok brbljale smo pa sta sad???!svi brbljaju pod satom!!!pa sta onda?
valjda smijemo pricat.
i tako prosao vjeronauk.pa sljedi matematika...ok pripremali smo se za ispit...bilo je ok.
ponavljali razlomke...meni je to lako tako da sam sve imala tocnoyesyes
morala sam se malo pohvalit...zujo
i sta da sad napisem???nemam pojma...a da znam:please komentirajte!!!!!!!!!!!!!!!!!!
za promjenu...
sutra najvjerojatnije idem kod Sare...prespavat...mozda budemo isli u kopar...
sara ima utakmicu pa...kasnije mozda u OBI...pa dodemo kuci,ja mozda napisem koji post...onda gledanje TV-a..zezancija..spavanje,ujutro dizanje,doruckovanje,spremanje i onda...sajam civjeca!zubo
posto neki iz mog razreda i neki moji prijatelji idu na keramiku...
mi prodajemo na
obali ono sto smo radili od gline...mateja sara i ja prodajemo od 11 sati do 13 satismijeh
ah...neda mi se vise pisat...
ali evo jedna mala kratka jednostavna poruka:KOMENTIRAJTE!!
idem ja jestnjamipartyfino
by by bywavemahwavemahwavemah

- 13:13 - Komentiraj {7} x / x

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.