< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No

Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

Blog Image Hosted by ImageShack.us

Forum Image Hosted by ImageShack.us

Monitor Image Hosted by ImageShack.us

Google Image Hosted by ImageShack.us

Trosjed Image Hosted by ImageShack.us

DeviantART Image Hosted by ImageShack.us

Photobucket Image Hosted by ImageShack.us

Amazon Image Hosted by ImageShack.us


&bull Najbolji dizajnovi
&bull NoBrain design &bull

&hearts JA &hearts

&bull Tena &bull
&bull 03.12.1993 &bull
&bull Podvinje,Sl.Brod &bull
&bull Opća gimnazija &bull
&bull Zaljubljena &bull
&bull Jednostavna &bull

&hearts VOLIM &hearts

&bull Dečka &bull
&bull Glazbu &bull

&hearts NE VOLIM &hearts

&bull Umišljenost &bull
&bull Šminkerice &bull
&bull Hladnoću &bull

&hearts MSN &hearts
a.teena@hotmail.com

♥ My choose ♥

Hrvoje Image Hosted by ImageShack.us

Katarina Image Hosted by ImageShack.us

Moja sestra Image Hosted by ImageShack.us

Tina Image Hosted by ImageShack.us

Monika Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja bubav i ja...cerek


Ne želim biti dio nečega.
Ja sam cjelina.

Ne želim pripadati nikome.
Ja nisam stvar.

Ne želim se pokloniti tuđim uvjerenjima.
Ja imam svoja.

Ne želim prihvatiti da nešto ne mogu.
Ja mogu sve.

Ne želim slijepo slIjediti druge.
Ja želim biti vođa.

Ne želim gaziti po nikome.
Mjesta ima za sve.

Ne želim čekati da nešto dođe k meni.
Ja dolazim do željenog.

Ne želim stajati na mjestu.
Želim trčati naprijed.

Ne želim da me pogreške slome.
Želim da ja slomim njih.

Ne želim biti opterećena porazima.
Želim se usredotočiti na pobjedu.

Ne želim gledat prošlost.
Želim biti okrenuta budućnosti.




Web Counter
Web Counter<






U zadnje vrijeme život mi se počeo raspadati...

O Bože, čije to grehove skupo plaćam?
Čije dugove vraćam?


U kazni sam...nemam pojma dokada...
Dobila sam zabranu da se družim sa Ivonom,Colićem i tom ekipom...

Ja hoću bolji život sad i ovde
kažu da čeka iza ugla
ali ulica je duga, nema kraja
oko mene samo ruglo i tuga...


Ne znam šta da radim,nitko mi ne može pomoći...

Ostaje nada da će nekad negde neko
hteti da shvati mene
moja lutanja, maštanja i sanjanja...


Želim s nekim pričat...da me netko sasluša...
i pokuša mi pomoći...
Ali nema nikoga...nema pomoći...

Sve moje male ljubavi
bile su veliki porazi
odlazim i svu tugu sa sobom odnosim
neka svet bude srećan...


Osjećam se tako usamljeno...
...kao da sam sama na svijetu...

Gledaj u mene, nema mene
Samo sene uspomene, samo tragovi...


Često plačem...
...iako znam da suze neće ništa popraviti...

Bar su suze besplatne i
mogu plakati ako
mi se plače...


Gdje su mi sada prijatelji...sada kad mi je najteže...
...nema ih...

Ne želim pred lažnim svetom celim
da se lažno veselim
to nije osmeh, to je grč
ljudi su slepi...


Više nemam ni dečka...
...to se dogodilo tako iznenada...

Samo budi to što jesi, tu gde si
šta god da se desi ti budi ok
i nikad ne saznaj kako to boli
kad nekoga voliš...


Fale mi dodiri, fale mi reči
Fali mi osmeh, fali mi lice...


Nema nikoga kad ti treba pomoć...
...ostajem sama u svojim problemima...

I gdje je sretan kraj
Bože snage još mi daj
jer ne mogu više znaj
ja ne poznajem taj raj...


Noćima ne spavam...sanjam...maštam...
o boljem životu...

I budnu noć svaku
koju provedem u mraku
ne želim se predat'
pa često glumim osobu jaku...

Nadam se boljem sutra...

Dani ce prolazit'
i ja ću se možda oporavit'
al' neću zaboravit'
ono što ne mogu popravit'...


Nadam se da će sve opet biti dobro...
a ako ne...
sama ću se patiti...i...
doći do svoje sreće...

U sebi ponavljam da će vrijeme
izlječit' sve, i
znam da hoće
ali ko će brate ugasiti sne...

Zato se trudim
da daljni život bolje ide
neću praviti greške
stojaću čvrsto nek' me vide
nek' me vide....

I ne znam otkud mi snage,
al' imam snage da sve rekorde potučem
i imam volje za bolje
i biće bolje, mora da bude bolje...






Ono što me ne ubija,samo me stvara jačom...






11.07.2008. u 22:33

| Comments (32) | Yes/No | Print | Up |






0