< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No

Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

Blog Image Hosted by ImageShack.us

Forum Image Hosted by ImageShack.us

Monitor Image Hosted by ImageShack.us

Google Image Hosted by ImageShack.us

Trosjed Image Hosted by ImageShack.us

DeviantART Image Hosted by ImageShack.us

Photobucket Image Hosted by ImageShack.us

Amazon Image Hosted by ImageShack.us


&bull Najbolji dizajnovi
&bull NoBrain design &bull

&hearts JA &hearts

&bull Tena &bull
&bull 03.12.1993 &bull
&bull Podvinje,Sl.Brod &bull
&bull Opća gimnazija &bull
&bull Zaljubljena &bull
&bull Jednostavna &bull

&hearts VOLIM &hearts

&bull Dečka &bull
&bull Glazbu &bull

&hearts NE VOLIM &hearts

&bull Umišljenost &bull
&bull Šminkerice &bull
&bull Hladnoću &bull

&hearts MSN &hearts
a.teena@hotmail.com

♥ My choose ♥

Hrvoje Image Hosted by ImageShack.us

Katarina Image Hosted by ImageShack.us

Moja sestra Image Hosted by ImageShack.us

Tina Image Hosted by ImageShack.us

Monika Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja bubav i ja...cerek


Ne želim biti dio nečega.
Ja sam cjelina.

Ne želim pripadati nikome.
Ja nisam stvar.

Ne želim se pokloniti tuđim uvjerenjima.
Ja imam svoja.

Ne želim prihvatiti da nešto ne mogu.
Ja mogu sve.

Ne želim slijepo slIjediti druge.
Ja želim biti vođa.

Ne želim gaziti po nikome.
Mjesta ima za sve.

Ne želim čekati da nešto dođe k meni.
Ja dolazim do željenog.

Ne želim stajati na mjestu.
Želim trčati naprijed.

Ne želim da me pogreške slome.
Želim da ja slomim njih.

Ne želim biti opterećena porazima.
Želim se usredotočiti na pobjedu.

Ne želim gledat prošlost.
Želim biti okrenuta budućnosti.




Web Counter
Web Counter<






Ey ljudi moji...baš imam inspiracije,pa sam odlučila napisati novi post...
Hmm...odakle početi???
Svašta mi se dogodilo od zadnjeg dana škole,pa krenimo redom...
X...1...X
Prekinula sam godinu i pol dugu vezu.
Žao mi je zbog toga,ali tako je moralo biti.Postoje 2 razloga,a to su...:
Kao prvo zato što ovako jednostavno više nije moglo ići,
mnogo toga mi je smetalo i nisam više to mogla trpiti...
Kao drugo zato što sam počela nešta osjećati prema jednoj osobi,
ali o tome kasnije...
S Hrvojem sam ostala dobra.Ostali smo prijatelji i normalno pričamo
skoro svaki dan.Drago mi je zbog toga...sretan
X...2...X
Jedna osoba s kojom sam bila počela me vrijeđati,prijetiti mi
i ucjenjivati me...Rekao mi je da će me moj dečko ostaviti kad shvati
da sam pokvarena u duši...da ću ostati sama...da si umišljam da
sam neka princeza koja misli da može
raditi sve što želi...I onda mi na kraju kaže da mu je stalo do mene.
E da mu je stalo do mene nebi sve to pričao...
Mene uopće ne dira to što on priča...
Ja znam da ću uvijek imati neke osobe uz sebe,
sigurna sam u to...tako da on slobodno može prestati izmišljati...
I kajem se zbog svake sekunde provedene s tom osobom...
X...3...X
Opet sam zaljubljena do ušiju,hehe...
Colić i ja smo zajedno par dana i stvarno sam jaaaaako sretna...rofl
Malo sam prebrzo započela novu vezu,ali vjerujte mi nimalo se ne kajem...
Stvarno se super slažemo i lijepo nam je zajedno...cerek
Već dugo vremena nisam bila ovako sretna...
Mislim da je bio red da se meni nešta lijepo dogodi u životu...sretan
X...4...X
Danas smo imali sportske igre mladih...Mi smo igrale rukomet...
Prvu smo utakmicu trebale igrati protiv Garčina,ali on se nije pojavio...
Malo nas se uplašio,LoL..naughty.Drugu smo utakmicu igrale protiv
Nove Gradiške i zasluženo smo izgubile...no
Stvarno smo loše igrale...I ja sam užasno branila...
Nisam drugo trenirala i vidi se da baš i nisam u formi...
Sutra idem gledati kako dečki igraju,kako će oni proći...
X...5...X
Danas smo Ivona,Tina i Colić i ja išli na Migalovce....Kasnije
su došli Tuško,Vuca,Mance i Roby.Bilo nam je super...
Malo sam izgorila...heherofl...I ubola me pčela u prst...
Jbt pečeeeeee...Prst mi natekao i pocrvenio...burninmad
X...6...X
Brat i sestra su mi otišli na more,a ja nisam...cry
Ja ne mogu ići zbog upisa u srednju....blabla
Svaki dan pričam sa sestrom preko msn-a i ona mi uvijek priča
kako im je tamo i šta ima kod njih...
Saznala sam da je i ona sretna kao i ja i drago mi je zbog toga...rofl
Joj jedva čekam ići na more,vidjeti Ivu i ostale s kojima sam
se sprijateljila prošle godine...
A na more idem tek u 8.mjesecu...cry.
X...7...X
Meni su ovi praznici super počeli,i nadam se da će tako i završiti...
Samo preko dana mi bude jaaaaaaaako dosadno...zijev
Dosadu uglavnom ubijam na msn-u...
Svaki dan jedva čekam pola 8,jer tad uvijek idem van...
Uvijek budemo u parku i ne bude nikad dosadno...
Samo što mi moji nekad izmišljaju,pa ne smijem van...burninmad
Joj kako me to živcira...grr...blabla
Ni večeras ne smijem van,pa sam zato napisala
ovaj post...
Toliko od mene za ovaj post,sada još samo pozdravi...

Najveeeeeeeća kiss mom Coliću.Wojim te najwiše na swijetu...cerek
I kiss...:
Iwonchycy...nut
Katarini...rofl
Čoky...zujo
Danieli...naughty

P.S.Uživajte u praznicima...=)

X...Mali dodatak...X
Kao što vidite malo sam sređivala blog...
Imam novi dizajn,baš mi je fansy šmensi...nut
I na blogu mi svira jedna pjesma koju ja obožavam...
Boban Rajović - Pomozite mi drugovi...rofl
Eto samo sam to htjela reci...
PoZzZz...kiss



30.06.2008. u 20:12

| Comments (33) | Yes/No | Print | Up |






Evo i ja sam se sjetila napisati novi post...Sad imam vremena,hehe...
Kao što već svi znate kraj je ove školske godine...Ne mogu vjerovati kako je brzo prošlo 8 godina...Meni je jako žao što se moramo rastati cry...Ali tako mora biti...Četvrtak i petak su mi bila 2 najbolja dana u životu...U četvrtak cijeli je moj razred imao iste majice s natpisom...Nama škola trebala nije mi smo bili PAMETNI i prije!!nut...Cole je u školu donijeo harmoniku i cijelo vrijeme nam je sviraorofl...Ne znam šta smo sve pjevali...Miljacku,Čardak,Zlatne strune,Kad procvatu jabuke...Vjerujte mi bilo je super...naughtynutzujorofl...Ali petak je ipak dan koji se pamti...Kad smo došli u školu bilo je dosadno,ali kasnije je bilo fantastično...Prvo smo bili ispred škole...Cole je naravno opet svirao,a mi svi pjevali i plesali...Najbolje je bilo kada smo se dogovorili da svi 8. razredi odu u zbornicu..To smo i napravili...Svi smo ušli u zbornicu i počeli pjevati prvi poljubac...Svašta smo još pjevali...Svi su učitelji počeli plakati...Nisam mogla vjerovati...Ja sam rekla da neću plakati,ali nisam izdržala,morala samcry...Jednostavno nisam bila svjesna toga da se više nikada nećemo ovako okupiti i zabavljati se...cry...Onda smo išli kroz školu i pjevali jači nego ikad...Onda smo opet izašli van i nastavili pjevati...Na kraju smo završili u parku...Neki su otišli na slap,a nas 15 je ostalo kod spomenika u parku...I opet smo se vratili kod škole...Sjeli smo iza škole i nastavili pjevati i zezati se...naughty...Oko pola1 svi su otišli kući...
E a onda dolazi najbolji dio dana...večer...Ja sam oko pola 8 otišla u Ban,ali nisam dugo bila...Ivona i ja smo otišle kod Marka...Tamo je bio cijeli moj razred...Deni i ja smo sami popili pola vodke...bang...Nismo normalni...Tamo smo bile jedno sat vremena,pa smo se opet vratile u Ban...Tamo smo Daniela i ja malo previše popile red bull vodke...zujo...Ali bilo nam je super...Cole je na poluvremenu utakmice donijeo harmoniku,pa smo opet pjevali...Joj ne znam kako da vam sve objasnim,bilo je fantastčno...Oko ponoći sam otišla kući,zato što mi se malo spavalo...dead...Ja sam rekla da su mi četvrtak i petak 2 najbolja dana u životu...I Brblić je dobro rekao u petak...E da se ovaj dan hoće ponoviti...slažem se s njim...
Eto toliko od mene za ovaj post...
Ostavite mi puno komentata...yes
Pusu šaljem...;
Iwonchycy...
Danieli...
Tini...
Coliću...kiss
Katarini...
I svim 8.razredima...Najbolji smo najbolji!


22.06.2008. u 14:04

| Comments (52) | Yes/No | Print | Up |






Ey ljudi moji...evo meni malo bilo dosadno,pa sam napisala novi post...a za početak...jedna štafeta...opetnut

...Savršen dan...
~ Joj,ne znam...negdje sa društvom...da se samo zafrkavamo i zabavljamonut ~

...Što me na ljudima prvo privuče...

~ Osobnostwink ~

...Da morate, biste li uzeli ulogu čovjeka koji ima novac i karijeru, nema voljenu osobu pokraj sebe ili ulogu čovjeka koji nema u izobilju, ali kraj sebe ima voljenu osobu...
~ Uzela bi ulogu čovjeka koji nema u izobilju,ali ima voljenu osobu kraj sebecerek ~

...Koje je ime upisano u tvom rodnom listu...
~ Tena Barbara...aha ja imam 2 imena,hehenaughty ~

....Nadimak...

~ Nemamnamcor ~

...Koliko će biti svjećica ove godine na tvojoj rođendanskoj torti...

~ 15yes ~

..Kojeg ti je datuma rođendan...
~ 03.12.rofl ~

...Koja ti je najdraža životinja...

~ Tigarzujo ~

...Koje su ti boje oči...
~ Smeđe ~

...Koje ti je boje kosa...
~ Vjerujte mi,nemam pojma kakva je to boja...dead ~

...Imaš li negdje na tijelu piercing...
~ Nemam ~

...Imaš li negdje na tijelu tetovažu...

~ Nemam ~

...Koje su ti boje čarape...
~ Bosa sam nut ~

...Imaš li sretan broj...
~ Da,3 ~

...Gdje bi voljela putovati...

~ Joj ne znam...svagdje ~

...Omiljeni film...
~ Step Up i Step Up 2 ~

...Omiljeno mjesto za odmor...
~ Krevetrofl ~

...Omiljeno jelo...
~ Čokolada,sladoled...fino ~

...Da li neki dan u tjednu posebno voliš...
~ Da,subotu ~

...Što u zadnje vrijeme najviše od pjesama slušaš...
~ Najviše slušam pjesmu Forever... ~

...Koju pastu za zube koristiš...

~ Aquafresh ~

...Omiljeni restoran...
~ Macao i Big Bluenjami ~

...Omiljeni cvijet...

~ Ruža ~

...Koji fast-food restoran najviše voliš...
~ Pojma nemam ~

...Omiljeno piće...

~ Voda,red bull ~

...Kako si izgledala kad si imala 10 godina...
~ Jooooooj,užasno ~

...Od koga si dobila zadnji mail...

~ Nemam pojma ~

...U kojem bi dućanu voljela imati karticu od 75 % popusta...
~ New Yorkerrofl ~

...Šta radis kada ti je dosadno...
~ Spavam ~

...Koji od tvojih prijatelja živi najdalje u km...
~ Iva ~

...Što je trenutno najbolje u tvom životu...

~ Sve mi je dobro...i ljubav i društvo i škola...naughty ~

...Tko će ti prvi odgovorit na štafetu...

~ Ne znam ~

...Koliko je sati u ovom trenutku...

~ 23:55 ~

...Čokolada ili vanilija...
~ Čokoladafino ~

...Ljeto ili zima...
~ Ljeto ~

...Toplo ili hladno...
~ Toplo ~

...Crno ili rozo...
~ Crno ~

...Narodnjaci ili metal...
~ Narodnjaci ~

...Motor ili auto...
~ Auto ~

...Koja ti je najdraža boja...
~ Bijela,smeđa,siva,crna ~

...Kakve ljude voliš...
~ Iskrene,zanimljive... ~

...Što misliš o petku 13-om...
~ Mislila sam da je to običan dan,ali nije...vjerujte mi ~

...Da li si praznovjerna...
~ Ne ~

Danas je kod nas u Podvinju bio kirvaj...odnosno Antunovo...vjerujte mi,meni je to bio najgori kirvaj u životu...kao prvo,vani je bilo užasno vrijeme...padala je kiša i bilo je hladno...kao drugo...shvatila sam kako je jedna osoba (nije bitno tko) jako jadna...stvarno nemam komentara...i toj sam osobi rekla da nestane iz mog života,da bi to bilo najpametnije...ali bilo je danas i dobrih stvarni...npr...bila sam sa dečkomcerek...najela sam se kolačafino...dobila novacanaughty...tako da nije sve bilo baš loše...Usput...danas je bio petak 13....nije to običan dan kao što sam mislila...Taj dan stvarno donosi nesreću,barem meni...
Danas sam također shvatila kako ja imam samo 3 osobe u životu kojima ja vjerujem...a to su moj dečko,Ivona i Cole...svi ostali su dvolični,prave mi se prijatelji,a onda me iza leđa ogovaraju...meni ne trebaju takve osobe u životu...ja mogu biti sa svima dobra...nije mi to problem...ali s njima se mogu samo zafrkavati,ne mogu njima pricati svoje probleme...jer ne vjerujem im...
I u školi su sve svi učitelji okomili na mene...svi pričaju samo o meni,kako sam se promijenila,da sam postala bezobrazna,drska,da samo počela bježati iz škole zbog testova...to je istina,ja to priznajem...ali to je prije bilo...sada sam se opametila i promijenila se...joj neću više o tome...dosta bi bilo...
U školi nema ništa novo...samo testovi,ispitivanja i zaključivanje ocjena,ja ću proći sa 5 jeeeeeeeeeeeeee...hehe...i odlučila sam da ću se upisati u Opću gimnaziju...mislim ono bio je i red da se napokon odlučim...hehe...
Kao i svaka normalna osoba i ja pratim Euro...Iskreno,nisam očekivala da ćemo pobijediti Njemce,ali malo sam se prevarila...E to je bio dokaz da smo NAJBOLJIhrvatska...Joj sad me zanima kako ćemo proći na kraju...jedva čekam kraj...naughty...
Mislim da je dosta za ovaj post...
Wejika pusa mom dečku...wojim te puno punokiss
I pusa...
Iwonchycy...kissnaughtynut
....i....

Coliću...kissroflzujo


13.06.2008. u 23:55

| Comments (23) | Yes/No | Print | Up |






Ey ljudi moji...pa evo mene napokon...Evo za početak jedna štafeta...opet,hehe.

Pepsi ili cola?

°...Nijedno...°

Čokolada ili vanilija?
°...Koje glupo pitanje...čokolada naravno...°fino

Lover ili fighter?
°...Lover...°

Prijatelj ili obitelj?
°...Oboje...°

Ljubav ili novac?
°...Ljubav...°

Slušati nekoga kako govori ili govoriti?
°...Slušati...°

Osobnost ili izgled?
°...Osobnost...°

Boja očiju kod dečka?
°...Ma svejedno...ali volim plave oči...°

Boja kose?
°...Ma meni je svejedno...°

Kratka ili duga kosa?
°...Opet mi je svejedno...°

Visina?
°...Paaa...ne mora biti visok...°

Stil?
°...Ma šta ja znam...°

Piercing ili tatoous?
°...Ne...°

Hot ili cute?
°...Hmmm...oboje...=)...°

Najbolja frendica?
°...Ivonchyca & Kata...°

Jesi li zaljubljena?
°...Naravno da jesam...°

Vjeruješ li u ljubav na prvi pogled?
°...Pa i ne baš...°

Najdulja veza?
°...Godina i pol...°

Bi li izašla s nekim radi novca?

°...Nikad,nema šanse...°

Poljubac na prvom dateu?

°...Pa nebi bilo loše...°

Zadnja osoba koju si poljubila?
°...Ako se računa i poljubac u obraz,onda Ivona,a ako ne onda moj dečko...°

Zagrlila?
°...Ivonchyca...°

Zadnja osoba s kojom si pričala na telefon?
°...Katarina...°

Zadnji put kad si vikala?
°...Skoro svaki dan...°

Uzimaš li droge?
°...Naravno,kakvo je to pitanje...hehe...ma šalim se...nema šanse...°

Piješ li?
°...Samo ponekad,lol...°

Želiš li se udati?
°...Jednog dana...da...°

Želiš li imati djecu?

°...Da...°

Vjeruješ li u sebe?
°...Vjerujem,ali ne 100%...negdje oko 90% si vjerujem...°

Koji je zadnji film koji si pogledala u kinu?

°...Pojma nemam...°

Možeš li podnijeti istinu?
°...Uh...mogu,ali teško...°

Najveća slabost?

°...Slatkiši...°

Najveći strah?

°...Zmija se bojim najviše na svijetu...i visine također...°

Sjećanje koje ti fali?

°...Ne znam...°

Prva pomisao kad se probudiš?
°...Zašto ne mogu još malo odspavati??...°

Javiš li se na broj koji ne prepoznaješ?

°...Da...°

Broj stvari iz prošlosti za kojima žališ?
°...Ima ih dosta...°

Koliko je sati?
°...15:17...°

Ovo proslijeđujem...
...Mojoj sestri...

Ne znam odakle da počnem...kod mene ima svašta...Ne želim pričati šta mi se sve dogodilo u zadnje vrijeme...Ja sam se totalno promijenila,ne znam šta radim...Postala sam bezobrazna,drska...to mi je rekla jedna učiteljica i u pravu je...Moram malo sjesti i razmisliti o svom ponašanju...Svojim ponašanjem samo gubim prijatelje,a to ne želim...Nitko ne zna koliko sam ja u zadnje vrijeme plakala,nisam mogla izdržati...Jako mi je teško,ali nadam se da će biti jednom bolje...Ne želim više o tome,ne želim misliti na to.
.........
U školi nema ništa pametno...samo puno testova i ispitivanjablabla...I zadnja 2 dana sam iz škole došla mokra...Sad su se počeli špricati...Ali nije da to meni smeta...Vani bude vruće,pa se ne žalim kad me netko polije hladnom vodom...zujo...I danas nam je učitelj rekao da će 8. razredi zadnji dan škole ići na Sovsko jezero...bilo bi baš super da idemo...Joj ne znam šta da više pišem...Ovo je sve od mene za sada...Ostavite mi puno komova...
Neću nikog posebno pozdravljati,zna se kome šaljem kiss.I samo bi htjela zahvaliti Coliću što je pričao samnom i pomagao mi dok mi je bilo teško....kiss.Još jednom ti se zahvaljujem...


PoZzZzZ =)


04.06.2008. u 16:30

| Comments (24) | Yes/No | Print | Up |






0