Život je zakurac

28.11.2005., ponedjeljak

ajd ajd nek ti bude...oduran dan

Onaj snijeg me podsjetio na nešto al o tom nakon par rečenica. Uglavnom odvratan je dan i nisam išla u školu jer imam upalu grla gad demit i sad moram sjedit doma a sestra svakih 5 minuta mala oćeš čaja,mala oćeš ovo oćeš tabletu lalala...E sad snijeg...znate kad vam u životu sve ide krivo i onda osjetite tračak nade jel je nekaj dobro...a onda ta nada nestane...bolje rečeno otopi se, to je zajebano, al stvarno, takj je bio ovaj snijeg...malo radosti u ovom ružnom životu jel ja obožavam snijeg jer je Božić i sve te spike i onda se glupi snijeg rastopi i evo ostaje ti samo bljuzga...tj problemi da već povežemo to s navedenom temom.I onda ti problemi izgledaju još gore nego što se "nada" pojavila jer smo osjetili da stvari mogu biti bolje...kad si na dnu svog dosadašnjeg života jedina utjeha je nemože biti bolje zato što znaš da gore nemože bit i to prihvačaš al ako znaš da može bit bolje izjedaš se što nije a to vjerujte mi nije dobar osjećaj...zapravo da se bolje izrazim osjećaj je užasan...ne da se osjećaš loše nego se osjećaš bijesno na cijeli svijet i jedina stvar koju možeš napravit je sjedit i čekat da se nešto dobro desi i nadat se da se neće otopiti
- 09:04 - Izbaci riječi (10) - Tinta u upotrebi - +

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vidi škrabarije/ili ne

Opis bloga

Welcome(NOT) in my life!

Hit Counter

Moji podaci

Ime:Tena
Prezime:xxx
Adresa:Zagreb

------------------------------
Dostupna sam na:

lil_moonlight_angel@net.hr
------------------------------

Love kills!

Volim:

->iskrenost
->objektivnost
->dobre frendove
->zajebanciju
->svoje sestre
->svoju najfrenda Josipa
->rock,punk i metal
->Avril
->Evanescence
->Nightwish
->Nirvanu
->Gunse
->Green day
->Rancid
->Iron Maiden
->Led Zeppelin
->zelenu,plavu,bijelu i crnu boju
->spavat
->slusat muziku
->bit sama
->bit vani





Linkovi...sve kaj čitam navečer uz kavu

Linkovi...blogovi koje čitam kad sam u depri tak da umrem od smijeha

!!! Napomena...ak ćete ić na ove blogove NEMOJTE IH KOMENTIRAT MOLIM VAS...još će dospjet na cool listi a kaj će nam takvi tam. !!!

Dečko u trendu - ili kako dečki čupaju obrve

haha citiram "pink babrbie"

malena princeza - njen rozi svijet

teen princess - ma neam opće riječi

britney fan blog - hahahahaah

i još jedan sličan ovom iznad

plastic girl - e ovaj mi je najjači haha ovo treba vidjet

golub - ovaj čovjek bar oće da se ljudi cere(tu pliz ostavljajte komentare)






Music store



Boris Novković
Kuda idu izgubljene djevojke(Tamara)


Noćas sam ti opet sam.
Da me barem nešto udari.
Bit’ će rata, kažu svi,
al’ ja ću umrijeti od ljubavi.

Ko mi tebe uze, Tamara?
Prodala si suze drugima.
Noćima ja sanjam tvoje tragove.
Kuda idu izgubljene djevojke?
Kuda idu izgubljene djevojke?

Noćas sam ti opet sam.
Da me barem nešto udari.
Bit’ će rata, kažu svi,
al’ ja ću umrijeti od ljubavi.

Ko mi tebe uze, Tamara?
Prodala si suze drugima.
Noćima ja sanjam tvoje tragove.
Kuda idu izgubljene djevojke?
Kuda idu izgubljene djevojke?
Kuda idu izgubljene djevojke?
Kuda idu izgubljene djevojke?

Ko mi tebe uze, Tamara?
Prodala si suze drugima.



Plavi Orkestar
Odlazim


Odkad si otišla
sav sam u suzama
opet boli stara rana.
Odkad si otišla
sav sam u suzama
ti si svjetlo moga dana
nisu valjda dukati
i njegovi pokloni
nekad nekad davno tebe meni oteli
ja sam srca ranjiva
ti si mala tvrđava
ne vidim ti oči
iza tvojih zidova.

Odlazim, odlazim,
sa planete putujem,
putujem, putujem,
mjesecu se radujem.
Odlazim, odlazim,
sa planete putujem,
putujem, putujem,
mjesecu se radujem,
nikada se neću vratiti.



Daleka Obala
Sve su žene kurve


Odkad si otišla
sav sam u suzama
opet boli stara rana.
Odkad si otišla
sav sam u suzama
ti si svjetlo moga dana
nisu valjda dukati
i njegovi pokloni
davno davno jednom tebe meni oteli
ja sam srca ranjiva
ti si mala tvrđava
ne vidim ti oči
iza tvojih zidova.

Odlazim, odlazim,
sa planete putujem,
putujem, putujem,
mjesecu se radujem.
Odlazim, odlazim,
sa planete putujem,
putujem, putujem,
mjesecu se radujem.
Odlazim, odlazim,
sa planete putujem,
putujem, putujem,
mjesecu se radujem,
nikada se neću vratiti,
nikada se neću vratiti,
nikada se neću vratiti.


Stvari se polako vraćaju na mjesto
Ovako neŠto se ne događa često
Premda, priznajem ponekad pretjeram
I nekud otplovim sam

I tad slike izblijede sve
I tad zatvaram se u sebe
I tad nisi mi potrebna

Kazaljke i dalje krugove crtaju
Umjesto zvijezda kišne kapi na grad padaju
Prazno mjesto u mom krevetu sjeća me

Bila si tu

Tko zna, kuda si otišla
Tko zna, zbog čega se ne vraćaš
Tko zna ,sve piše u zvijezdama

Još jučer poljupcima mi smo se borili
I dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
Što se dogodilo gdje je ta kap što je
Prelila čašu , što te natjerala da odneseš

Sve što sam volio , a tebe sam volio
Sve što sam sanjao, a tebe sam sanjao
Ma zar sam pogriješio što sam se smijao
Kad su mi govorili da sve su žene kurve

Kad bi zauvijek zaspao ovaj grad
Kao u bajci prekriven trnjem i travama
Sve dok se ti ne vratiš,a vratit ćeš se znam
I sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan

Do me ne zagrliš
Dok me ne poljubiš
Dok me ne zagrije tvoj dah!



Jedna izviđačka al novijeg kova pa je ok
Novi žar


Neka znate i vi mali,
logor ovaj već ostari
A zadnja vatra nek ostavi neki novi žar

Izviđači oni stari,
prikriti će ružne stvari
Jer ništa mi još nismo dali već uzeli

Logor ovaj ima tajnu,
ljubav novu, ljubav staru
Suzu gorku, suzu dragu

Srce tamnije biva kada pagoda sipa
A bijela kamena ognjišta postaju siva
I tad pričam vam ja
Da! To je moj san!

Zadnja će se pjesma čuti,
Život će ispričat žura
Sve što smo i što nismo znali
O sebi, o tebi.

Pa kad odred kući pođe,
Sve se nosi, a sve pamti
Jer u srcu tada plamti neki novi žar.

Srce tamnije biva kada pagoda sipa
A bijela kamena ognjišta postaju siva
I tad pričam vam ja
Da! To je moj san!



My Chemical Romance
Thank you for the venom


Sister, I'm not much a poet, but a criminal
And you never had a chance
Love it, or leave it, you can't understand
A pretty face, but you do so carry on,
and on,
and on

I wouldn't front the scene if you paid me
I'm just the way that the doctor made me, on,
and on,
and on,
and on
Love is the red of the rose on your coffin door
What's life like, bleeding on the floor,
the floor,
the floor

You'll never make me leave
I wear this on my sleeve
Give me a reason to believe

So give me all your poison
And give me all your pills
And give me all your hopeless hearts
And make me ill
You're running after something
That you'll never kill
If this is what you want
Then fire at will

Preach all you want but who's gonna save me?
I keep a gun on the book you gave me, hallelujah, lock and load
Black is the kiss, the touch of the serpent son
It ain't the mark or the scar that makes you one,
and one,
and one,
and one

You'll never make me leave
I wear this on my sleeve
Give me a reason to believe

So give me all your poison
And give me all your pills
And give me all your hopeless hearts
And make me ill
You're running after something
That you'll never kill
If this is what you want
Then fire at will

You'll never make me leave
I wear this on my sleeve
You wanna follow something
Give me a better cause to lead
Just give me what I need
Give me a reason to believe

So give me all your poison
And give me all your pills
And give me all your hopeless hearts
And make me ill
You're running after something
That you'll never kill
If this is what you want
Then fire at will

So give me all your poison (Fire at will)
And give me all your pills
And give me all your hopeless hearts (Fire at will)
And make me ill
You're running after something (Fire at will)
That you'll never kill
If this is what you want (Fire at will)
Then fire at will



Simple Plan
I'm just a kid


I woke up it was 7
I waited til 11
Just to figure out that no one would call
I think I've got alot of friends
But I don't hear from them
What's another night all alone
When you're spending every day on your own
And here it goes

I'm just a kid
And life is a nightmare
I'm just a kid
I know that it's not fair
Nobody cares cuz I'm alone and the world is having more fun than me

And maybe when the night is dead
I'll crawl into my bed staring at these 4 walls again
I'll try to think about the last time I had a good time
Everyone's got somewhere to go & they're gonna leave me here on my own
And here it goes

I'm just a kid
And life is a nightmare
I'm just a kid
I know that it's not fair
Nobody cares cuz I'm alone and the world is having more fun than me

What the fuck is wrong with me
Don't fit in with anybody
How did this happen to me?
Wide awake I'm bored & I can't fall asleep
And every night is the worst night ever

I'm just a kid
I'm just a kid
I'm just a kid
I'm just a kid
I'm just a kid

I'm just a kid
And life is a nightmare
I'm just a kid
I know that it's not fair
Nobody cares cuz I'm alone and the world is
Nobody wants to be alone in the world

I'm just a kid
And life is a nightmare
I'm just a kid
I know that it's not fair
Nobody cares cuz I'm alone and the world is
Nobody wants to be alone in the world
Nobody cares cuz I'm alone and the world is having more fun than me tonight
I'm all alone tonight
Nobody cares tonight
Cuz I'm just a kid tonight



Linkin Park
In the end


It starts with one thing
I don't know why
It doesn't even matter how hard you try keep that in mind
I designed this rhyme
To explain in due time

All I know
Time is a valuable thing
Watch it fly by as the pendulum swings
Watch it count down to the end of the day
The clock ticks life away
It's so unreal
Didn't look out below

Watch the time go right out the window
Trying to hold on, but didn't even know
Wasted it all just to watch you go
I kept everything inside and even though I tried, it all fell apart
What it meant to me will eventually be a memory of a time when

I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn't even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn't even matter

One thing, I don't know why
It doesn’t even matter how hard you try, keep that in mind
I designed this rhyme, to explain in due time
I tried so hard
In spite of the way you were mocking me
Acting like I was part of your property
Remembering all the times you fought with me

I'm surprised it got so (far)
Things aren't the way they were before
You wouldn't even recognize me anymore
Not that you knew me back then
But it all comes back to me (in the end)
You kept everything inside and even though I tried, it all fell apart
What it meant to me will eventually be a memory of a time when I

I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn't even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn't even matter

I’ve put my trust in you
Pushed as far as I can go
And for all this
There's only one thing you should know
There's only one thing you should know

I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn't even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn't even matter

I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn't even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn't even matter