Timemetropolis https://blog.dnevnik.hr/tempovelegrada

utorak, 30.10.2007.

Život moj je....

Život je jedno veliko sranje...koliko god se trudila da ne bude...sve je veće..tonem i tonem sve dublje a svuda tama oko mene..Tješim se bit će bolje..ali prolaze godine, prolazi vrijeme i nikako da krene na bolje. Kao mala nisam imala djetinjstvo kao većina što je imala…nisam imala roditelje...tješila sam se da nisam jedina…da to tako mora biti…da je normalno da me ne vole…a zašto je moralo biti tako pitam se još i dan danas??? I vjerojatno nikad neću saznati odgovor! Voljela bi da su bili uz mene kad su mi bili potrebni, kad sam odrastala, kad sam upoznala prvog dečka, kad sam se prvi put poljubila, kad sam bila tužna, vesela…možda bi sad drugačije živjela...Trenutno mi trebaju…ali to njima nije važno…pa se pitam zašto su me stvorili na ovaj svijet kad nemaju osjećaj da sam njihovo dijete, njihova krv??? A dođu trenutci kad čovjek pukne i počne mrziti sve i kriviti sebe za neke pogreške…Trudim se, guram samu sebe ne bi li osjetila «dobar život» a uvijek postoji nešto, netko tko te sputava…žalosno! Ali nema veze...ja njih volim kakvi god da su…U VELIKOM sam kurcu i što je najgore ne mogu si pomoć…a to traje i traje…i vjerojatno će trajati dok budem i ja trajala…


30.10.2007. u 21:10 • 54 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Blogovi vrijedni pažnje


Brain Pulse

Nino 777

Eurosmijeh

Pakistanac

Hitna Služba

Anđeo i Demon