Četvorka je jako teška karma - Pronađi pratnju

srijeda , 26.12.2018.

Numerologija-Andjela Slobodina










Click here: Četvorka je jako teška karma






Ovde ima dosta ljubomore i nerazumevanja. Kod Langa su po prvi put uprizorene Noordungove konstrukcije. Sastav je delovao krajem sedamdesetih godina, uz Milana su svirali gitaristi Dragomir Mihailović Gagi i Milan Stefanović, a komponovali su muziku pod uticajem hipi pokreta Grupa je često menjala članove a poslednja postava u kojoj su bili Milan, Gagi, basista Dušan Kojić Koja i bubnjar Ivica Vdović, posle koncerta sa Pankrtima u SKC-u aprila 1980.



Četvorka je jako teška karma

Njih pet su odlučile da naprave grupu, ali nisu znale da sviraju Zabavljale su se sa muzičarima, odlazile na koncerte i visile na probama. Šestica nije tako marljiva, ozbiljna i radna kao partner Četvorka. Ali spreme su da po svaku cenu održe porodicu na okupu. Dvojka koja voli kucu, harmoniju, saradnju i petica koja je nepredvidljiva, promenljiva i nepostojana.



Četvorka je jako teška karma

Numerologija-Andjela Slobodina - Vrlo brzo grupa je u Zagrebu stekla respekt prvorazredne novotalasne klupske atrakcije Prvi veći korak imali su 1980 godine kao predgrupa na turneji Lene Lovič Lena Lovich po Jugoslaviji. Impulsivnost jedinice i potreba za nezavisnošću petice mogu da ovu vezu učine nepostojanom posle izvesnog vremena JEDAN I ŠEST — Fatalne ljubavi koje su većinom tajne ili se osobe u ovom odnosu baš zaljube fatalno u neklog drugog tokom trajanja veze , braka.



Četvorka je jako teška karma

Karmička veza je nezavršeni odnos između dvoje ljudi iz nekih njihovih ranijih života. To su one veze u kojima se oseća velika zaljubljenost i privrženost ali i napetost od samog početka jer su podložne mnogim uticajima sa strane, i partnerima u njima mnogo teže ide nego ostalim parovima. Kako prepoznati sta je karmička veza? U numerologiji su to partnerstva koja zbirom ličnih brojeva daju četvorku ili devetku. Četvorka je jako teška karma, u njoj ima puno odricanja, hladnoće, puno patnje i problema pod kojima ljudi vremenom padaju i ukoliko se radi o labilnim ličnostima veza ima vek trajanja. Još je više iznenađujuće da i problemi koji prate ovakve veze takođe imaju svoj granicu pa tako osobe koje to dočekaju postaju preko noći srećnici. To se ređe dešava, ali nijedan odnos nema toliko međusobnog poštovanja i za neverovati je da se ljudi čak ponovo i zavole, a o materijalnoj strani ne treba govoriti, dosta se stekne. Devetka je malo blaža, dok četvorke povezuje neka nevolja koja ljude natera da se spoje, kod devetki se uglavnom radi o ljubavi, one od početka imaju zacrtani cilj pa su zato ove veze mnogo duže, ponekad traju ceo život, a kada dođe kraj bezbolnije se rastaju. Ne znači da ovde nema oscilacija, ali mnogo je bolje i podnošljivije od četvorke. To je to,nas zbirni broj je cetvorka.. Sve češće sam susretao ljude koji su mi govorili da su se nakon čitanja prve tri knjige promenili, kao i njihov pogled na svet. Mnogobrojni poremećaji mogli su proći, ne ostavljajući traga, ako je čovek pažljivo analizirao ono o čemu se govorilo u knjizi. Istina, bilo je situacija kada su se moje spoznaje, moje iskustvo i intuicija pokazali nemoćnima pred bolešću. U takvim se trenucima u meni javljala želja da odbacim sva istraživanja i da se bavim nečim drugim. No, češći su bili trenuci zapanjujućih ozdravljenja. To me je teralo da nastavim dalje. Vrlo važno bilo je i to da sam ogromnu količinu informacija uspeo sažeti u nekoliko jednostavnih i razumljivih istina. Mišljenja o napisanim knjigama bila su dijametralno suprotna. Jedni su govorili da je sistem vrlo jednostavan. Drugi da je složen i nerazumljiv. Jedni su govorili da je najbolja prva knjiga. Tada sam shvatio da ljudi informaciju prihvataju različito i da na svakoga knjiga drukčije utiče. O tome da knjiga deluje, uverio sam se na vlastitom iskustvu kada sam iznova počeo da čitatam rukopis prve knjige. Nekoliko minuta nakon što sam počeo da čitatam rukopis, usledio je tako jak udar da su se moje mentalne strukture počele raspadati na komadiće. Nakon toga je čakra moje mentalne strukture počela s lakoćom da «klizi» s fizičke strukture. Oni oštroumni su primetili: kada aura nestaje, nakon nekog vremena čovek umire. Shvatio sam da je situacija ozbiljna i trudio sam se da pronađem izvor napada. Znala sam po tri dana da ostanem na par strana, toliko mi je informacija koju sam dobijala bila potrebna... Mislim da su me te knjige prilicno promenile i uzasno pomogle u jednom teskom zivotnom periodu. Svakako, ako to ne mozete da citate i ne prima vam se, ostaviti... Mozda naidje povoljniji momenat. Da li neko moze da mi izracuna da li je moja veza iz koje se I posle godinu dana od raskida nisam iscupala bila karmicka? A trajala je 3 ipo godine,videla sam ga na slici i rekla to je taj, nekako znala sam da cu biti sa njim i pre nego sto sam ga licno upoznala, nije bilo hemije, nije mi se cak ni svidjao ali sam ga ludo zavolela, mnogo smo se svadjali, ali ipak nisam mogla da prekinem to cak i kad mi je bilo dosta svega, i mnogo me je povredjivao i dobro vracao losim bez razloga, a opet sa druge strane jako veliku povezanost smo osecali, ja ga i dalje volim iako nismo zajedno vec god, on je raskinuo ali se opet vec godinu dana vidjamo, povremeno,i vracamo jedno drugom..



Handheld TESLA COIL GUN at 28,000fps - Smarter Every Day 162
Da ne rizikuje previše kada investira. Često ste u stanju da refleksno delujete, tj. Svoj dom, svoju decu, svog partnera, da je sve lepo, da jede, harmoniju, da vodi ljubav, udvaranje, da uređuje dom i vrt. Peđa je jedno vreme nastupao sam, a zatim se vratio u Francusku. Takvi ljudi vole svoj dom i naravno, najviše na svetu svoju porodicu. Njih dvojica su uradili produkciju, a Bele je preuzeo ulogu vokalnog soliste. Uz brojne predgrupe: Opus, Suncokret, Siluete, Parni valjak, Generacija 5, Kako kasnije Piloti , Prljavo kazalište, YU grupa. Kada nadjacaju lose osobine, oni postaju: tvrdoglavi, oholi, ume da ih ponese samoljublje, licemernost ili netolerantnost. Na čudan način prolazite kroz život - kao da ne pripadate vremenu u kome živite. To ne znači da nećete ostvariti karijeru. Rezervisana je po prirodi.

[Chat stranice za upoznavanje|Fejsb|Gospođe za avanture]






Oznake: forum, &, astrologija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.