< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

hay...kak ste pipuleki?...opis bloga...pa ništ posebno...kaj...blog kak blog...nema se kaj reči...kissica


Get free graphics at BlingyBlob.com!



IME: Lucija...
PREZIME: Tuksar...
GODINE: 14...
RAZRED: 8.c...
ŠKOLA: O.Š.M.Središće...
FRENDEKI: svi iz 8.c i ostali....
MSN:ciya_girl@hotmail.com



Get free graphics at BlingyBlob.com!








Free Music

Free Music



Free Music



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

moj novi blog

moj i dayčin blog

tinchika (emo)

evelyn

messages

tinchaaa

sister


fotke s mojeg ročkasa...



PRIJE POLASKA



...me i martha...



...me i azra...

...EWO NAS...


...moja kapa pod ljubičastim ...(UV)...zrakama...=)...



...tulum počinje...







...dobre smo mi curice...=)...=)...=)...=)...=).............=)....



...Martha...



...me...



...Azra...



...fuuny ball...hihi...=)





...pisalo se pisalo...



...mala vatrica...



...slatka ekipa...=)...



...here i'am...







...hm...=)...



















...lucy's, martha's and azy's....hm..."čizmeki"...=)...



...malo tanzamo...



...i tu isto...=)...





...ey stara di si ti....heh...



...tu sam...kaje?...



...evo ciye u akciji...



...stvarno...a kaj mi opće govoriš....?



...bokich...

[subota][24.11.2007.]

i am back...

hy...ewo mene nazad...razmišljala sam o temi za postek...ustvari, još razmišljam...al nemam pojma kaj da phisem...kužish ono...


hm...ewo u četvrtak sam bila dežurna...svi su govorili ka' je to jakoooooooooo dosadno...meni je opće nej bilo, čuješ...tam so mi nekši ludi došli i ništ so me nej poslušali...sam' sam se svadila...tak je bilo prve dvo sate...onda sam tretji sat išla pobirat' smetje...nejga bilo čuda pa sam bila fletno gotova...hihi...kaj je najbole, nejso bili oni "moji omiljeni, od prva dva sata..."al' dobo...tnx
Sarici kaj je došla k meni cejli štrti sat...cool...
mejla je vjeronauk...a ona ne hoda tam...pa smo malo tračale, gledale fotke na mobu i smjale se kaj ne normalne...a kaj boš?...i to nešči mora...........posle je bio roditeljski.......i tak....dobro sam prešla kaj si nete mislii nešt..........prešlo dežurstvo, koje je opće nej bilo dosadno.......prešla je ve i subota.....ajde, skoro.......pa evo to vam je otprilike bio moj tjeden........


stvarno ne vem kaj da šrajbam.....kužiš.....to je bilo tak......bezveze.....ali nemam blage kaj da drugo podjelim s vama.....hihihi...phisite mi.....VOJIM VAS.............kissi kissi...=)

[ponedjeljak][12.11.2007.]

ŽIVOT...

Kada si se rodila, plakala si i svi su se oko tebe smiješili.
Živi svoj život tako da umreš s osmjehom, a drugi oko tebe plaču...

Ne gledaj na ljepotu jer je varljiva,
Ne gledaj na bogatsvo jer je prolazno.
Traži nekoga tko te zna nasmijati.
Jer dovoljan je samo jedan smiješak da se tvoj oblačni dan razvedri...

Istina je, da ne cijenimo ništa što imamo dok to ne izgubimo.
Istina je, da ne znamo što nam nedostaje dok nas to ne dohvati...

U životu ima trenutaka kada nekoga tako snažno trebaš
Da ga želiš izvaditi iz svojih snova kako bi ga konačno zagrlila!

Kada se jedna vrata sreće zatvore, druga se otvore.
Više puta dugo stojimo pred tim zatvorenim vratima
I žalosno gledamo u njih,
A niti ne opazimo da je već odavno otvoren prozor!

Sanjaj o čemu želiš sanjati.
Pođi kamoželiš ići.
Budi ono što želiš biti.
...Zato jer imaš samo jedan život!

U tvom životu želim ti ljubav i sreću, da bi bio uspješan.
Iskušenja da bi ostao snažan.
Suze da bi ostao nježan.
I nadu, da se ispune tvoji snovi...

Sretni ljudi u stvarnosti nemaju uvijek najljepše od najljepšega.
Ali sve učine najljepšim...

Ljubav počinje s osmijehom, raste s poljupcima i završava sa suzama.
Odlazak prepusti prošlosti,
Da bi tvoja budućnost našla prostor da se rascvjeta!

Život se ne mjeri sekundama, već trenucima koji su ti oduzeli dah!








Image Hosted by ImageShack.us






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.