On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Characters

Contact us!
gaby.alex.story@windowslive.com

Gaby
Image and video hosting by TinyPic
Pravo joj je ime Gabriela. Ima godinu
dana stariju sestru Alex. Ima 18 godina.
Studira glumu na Fakultetu dramskih
umjetnosti u Zagrebu.
Ona i Alex se jednostavno obožavaju.
Majka joj se zove Monika, a biološki otac Mirko.
Iako ih je napustio, ona ga voli više nego Juraja.


Alex
Image and video hosting by TinyPic
Pravo joj je ime Aleksandra. Ima godinu
dana mlađu sestru Gaby. Ima 19 godina.
Ide u XI. gimnaziju. Ona i Gaby se jednostavno
obožavaju. Mama joj se zove Monika, a biološki
otac Mirko iako ga Alex ne podnosi i nije u dobrim
odnosima s njim, više voli Juraja, svog taju.


Monika

Monika je mama Gaby i Alex. Ima 40 godina.
Udana je za Juraja. Po zanimanju je ugostitelj.
Živi u Zagrebu na Trešnjevci zajedno s Alex, Gaby
i Jurajem. Jednom se rastala od biološkog oca Alex
i Gaby.


Juraj
Image and video hosting by TinyPic
Juraj nije biološki otac Alex i Gaby. Oženio je Moniku
prije 15 godina. Nije u dobrim odnosima s biološkim
ocem Gaby i Alex. Ima 42 godine. Po zanimanju je
arhitekt. Živi zajedno s Gaby, Alex i Monikom u stanu na
Trešnjevci.


Viktorija
Image and video hosting by TinyPic
Najbolja prijateljica Gaby i Alex. Ima ljubičaste pramenove.
Ona, Alex i Gaby su tri cure koje se neizmjerno vole i
odskaču od ostatka društva. Ide u razred sa Alex.


Sven
Image and video hosting by TinyPic
Prijatelj Alex i Gaby. Gitarist zajedno sa Alex u njihovom bendu.
Uvijek im je spreman pomoći. Poznaje ih od kada su bile bebe.
Ima 20 godina. Najstariji je u bendu. Uvijek se hvali kako poznaje
Ryana Shecklera. Nitko mu, naravno, ne vjeruje. Nije zloćudan.


Žac
Image and video hosting by TinyPic
Prijatelj Gaby i Alex. Svira bubnjeve u bendu zajedno sa Alex, Gaby
i Svenom. Jedini je bubnjar kao i Gaby jedina pjevačica pa se često
zafrkava kako je on u manjini. Duhovit je i uvijek spreman na šalu.
Nije zloćudan i konstantno ismijava Svena zbog njegova navodna
poznanstva s Ryanom Shecklerom.


Marko i Josip
Image and video hosting by TinyPic
Blizanci koji žive u istoj zgradi kao i Gaby i Alex. Roditelji se gotovo
uopće ne brinu o njima, pa su tu ulogu preuzele Alex i Gaby. Imaju
2 godine i u siječnju će napuniti tri. Gaby i Alex se trude blizancima
pružiti sve što imaju i ostala djeca. Blizanci su vrlo razigrani i
uvijek veseli iako im je život užasno težak.

Bill i Tom
Image and video hosting by TinyPic
Braća koju su Gaby i Alex upoznale u Njemačkoj.Alex je Tomova
najbolja prijateljica,a Gaby se nikako nije slagala s Billom,ali su sad
prijatelji.Tom je Gaby jedan od best frendova kao što su svi skupa.

Josh
Image and video hosting by TinyPic
Gitarist Paramore-a i Alexin dečko. Ima 21 godinu. Nakon što joj je
spasio život brine se o Alex kao o kapi vode na dlanu. Vrlo je
jednostavan i drži do malih vrijednosti koje život čine lijepšim.
Ima brata Zaca. Za sebe često kaže kako je vrlo dosadna osoba,
no Alex se s time nikako ne slaže.

Justin
Image and video hosting by TinyPic
Solo pjevač i Gabyin bivši dečko. Upoznali su se na jednom od njegovih
koncerata u Njemačkoj.Rastali su se u ne prijateljskim odnosima.Prevario ju je.

Kako će se likovi u priči pojavljivati, stavljat ćemo njihove
opise. Preporučujemo čitanje od 1. posta jer ćete na taj
način najlakše pohvatati radnju. Hvala!

...

Sve u ovoj priči je izmišljeno.
Svaka sličnost sa stvarnim osobama
i događajima je potpuno slučajna.
Informacije o poznatim osobama koje
ćete ovdje imati priliku naći su izmišljene
i upotrebljene samo zato što se u tom trenu
uklapaju u priču. U priču nije upleten naš ili
privatni život naših prijatelja. Priča nije unaprijed
napisana i može se izmijeniti svakim
chapterom. Jednako je neizvjesno
za nas kao i za vas. Uredništvo.


Blog je zaštićen autorskim pravima. Dakle, sav tekstualni sadržaj
koji ćete ovdje imati priliku naći pripada nama. Zabranjen je ikakav
oblik kopiranja, umnožavanja ili prenošenja sadržaja. Blog nije na
nikakav način povezan s poznatim ili nepoznatim osobama koje se
pojavljuju kao likovi u priči.

Pravila

-I pozitivni i negativni komentari su dobro došli
-Obavezno pročitaj prije nego komaš
-1-5 komentara jer nam nije važan broj nego kvaliteta
-Svako kopiranje priče nije dozvoljeno i prijavljuje se
-Poštuj pravila

Hvala!

Hvala vam puno što čitate i pratite danonoćno naše nastavke,to nam puno znači.Iako smo primjetili neke blogove sa našim idejama,ali mi smo dobre pa opraštamo.Samo vas molimo da to više ne radite jer se mi za ovu priču zbilja trudimo i nije pošteno uzimati ideju.Hvala na svim pozitivnim komentarima naših velikih fanova!Uskoro ćete dobiti mail na koji čete nas moći kontaktirati za svaku potrebnu informaciju.Svakome ćemo ga dati kada bude izrađen.Hvala na svemu! :D




Chapter LVII. Alex...

Nathan i ja smo lutali po bolnici. "Kako to da si ti samnom, a ne moj anđeo čuvar?" odjednom upitah. "Kada postanu jedno tijelo i duša jedna postat će.", odgovorio mi je. "Je li to neki citat?" ponovno sm pitala. Sjedili smo u čekaoni pored Toma i Gaby promatrajući sve. "Nije. To je samo istina. Samo najobičnija istina.", buljio je u jednu točku. "Shvatila sam sve. Naučila sam lekciju. Hoćeš li mi molim te dati šansu da popravim ovo što sam zabrljala?" pokajala sam se zbog forsiranja Gaby i Toma. Oni sami trebaju odlučiti o svojem odnosu. Nasmješio se. "Mislim da si spremna.", rekao je i u roku od sekunde ponovno sam sjedila u čekaoni sa Tomom i Billom. Bill je prćkao po mobitelu i psovao jer se nije htio upaliti ili što već. Onda je zazvonio nečiji mobitel. Shvatila sam što se događa. Kad sam pogledala na ekran vidjela sam tko zove. Viky. Vratio me ranije u taj dan kako bih ispravila greško koja se dogodila baš ovdje, na ovom mjestu. Javila sam se i pružila mobitel Billu koji je, smješkajući se, otišao do nekog zida i naslonio se na njega tiho nešto pričajući. "Koliko je sati?" pitala sam Toma odjednom. "8.", odgovorio je gledajući na sat. "Jes..." tiho sam progovorila. "Daj odi do Josha, pomozi mu spakirati se.", rekao mi je Tom. Josh, tako je! On je još u bolnici. Brzo sam se ustala i potrčala niz hodnik. "HEJ! ŠTO TI JE?" Tom se derao zamnom. Morala sam što prije ući u tu sobu. Ušla sam i vidjela ga. Nisam mogla suzdržati suze. "Hej, što nije uredu, Mini Me...Jesi dobro?" potrčala sam mu u zagrljaj i čudio se što plačem. "Znaš ti koliko ja tebe volim? Ubila bih za tebe!" plakala sam i močila mu majicu. "Znam...Reci mi, što je bilo?" rekao je brisući mi suze. "Ništa...ništa.", i dalje sam kukala. Osjećala sam se tako dobro u njegovom zagrljaju. Uskoro smo spakirali sve njegove stvari. Uskoro su se i dečki i Paramoreci nasadili u sobu, pa smo morali otići. Ponovno je započeo onaj razgovor o Tomu i Gaby. "Dobro, Tom...dosta je više. Smiri jebene hormone. Odbila te, prihvati to. Ne navaljuj i ne ponižavaj se bezveze.", poludila sam. "Ali ja nju volim!" ovaj se branio. "Dobro, i? Ona tebe ne voli. Daj joj vremena. Za razmišljanje. I nemoj sad otići i praviti se kao da si neki frend kako bi ona pala na tvoj šarm. Jer neće. Ali tebi će pasti šamar!" povisila sam ton. "Misliš da joj trebam dati mira?" pogledao je u mene, pa u Billa. Ovaj je samo kimnuo. "Daj joj vremena. Sigurna sam da će donijeti pravu odluku. Ma kakva god ona bila.", rekla sam. "Dobro, koji je tebi kurac danas? Sva si u tim duhovnim sranjima.", svi smo se nasmijali. Ispravila sam pogrešku. Umjesto da ja vozim na aerodrom, vozio je Tom. Kad je Viky izašla iz aviona, kad smo je dočekali na ogromnom "hodniku" aerodroma, nisam se mogla suzdržati. Potrčala sam i grlila ju koliko je duga i široka! "Živa si mi!" vikala sam. "A nego kakva? Ti bi mene mrtvu?" nasmijala sam se. Tek sam sad shvatila koliko ju ustvari volim. Bill i Viky su sjeli odostraga, a Tom i ja naprijed. Uskoro nas je dovezao do onog križanja. "Tom, crveno je, mislim da bi trebao stati.", rekla sam. "Ma ko ga jebe.", rekao i projurio. Ja sam na tom crvenom stala. Onda sam u retrovizoru vidjela Nathanov odraz koji je blijedio. Nasmješila sam se i pogledala iza u Billa i Vicky. Volim ih sve.

Image and video hosting by TinyPic


|srijeda, 30.12.2009.|31| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.