Trazim momka da se udam - Pronađite djevojku

utorak , 12.02.2019.

www.tebe-com-k2.ru










Dating Site: Trazim momka da se udam






Zato me uopće nisu interesirale djevojke koje nisu bile spremne čisto hodati i još me u tome podržavati. Također daj im snage da se odupru sitnim i lažnim zadovoljstvima, daj im snage da upoznaju Krista i da ga slijede...



trazim momka da se udam

I također me je utvrdio u stavu da radije ostati sam nego pristati na kompromis i hodati u nečistoći. Bože molim te za mlade da zavole čistoću i shvate njezinu važnost i da spremni uđu u brak da u braku mogu biti istinski sretni. Bože molim te za mlade da zavole čistoću i shvate njezinu važnost i da spremni uđu u brak da u braku mogu biti istinski sretni.



trazim momka da se udam

www.tebe-com-k2.ru - Ti si Bog koji si ljubav. Zato me uopće nisu interesirale djevojke koje nisu bile spremne čisto hodati i još me u tome podržavati.



trazim momka da se udam



Devojka sa Sela Traži Muža da Živi i Radi sa Njom! A Ona za Uzvrat Nudi Ovo!
Bože molim te da se mladi prepoznaju a ne da budu zavarani i s pogrešnom osobom uđu u vezu ili kasnije u bračnu zajednicu. Zato me uopće nisu interesirale djevojke koje nisu bile spremne čisto hodati i još me u tome podržavati. Isuse uradi čudo čuda u mome životu, hoću da se udam... Dragi Bože da znam da igdje na ovome svijetu postoji muškarac kojem se dopadam, i koji mi se dopada, samo da je obostrano dopadanje, ljubav, odmah bi istog trena, otišla na njegova vrata, i na kraj svijeta i pokucala bi i rekla bi evo me, tu sam, hoću ljubav, hoću svoj život s tobom da podjelim, hoću da te usrećim, hoću da me usrećiš, hoću da imamo zajedničku djecu, sve najbolje, hoću da nam zajedno bude lijepo i da budemo jako sretni.... Hoću dar velike i obostrane ljudkse ljubavi između muškarca i žene za samu sebe, smiluj se Isuse...

[Relative dating methods geology|Dating romania xat chat|Dating site vegan]






Oznake: www.tebe-com-k2.ru

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.