siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off design by: Image Hosted by ImageShack.us

O MENI:

Image Hosted by ImageShack.us
- evo, ovo sam ja!

Zovem se Marko, a zovu me Straks... živim u Koprivnici, treniram nogomet...na ovaj svijet sam stigao 01.01.1995. Cool, slavim ročkas na Novu Godinu! he, he!

VOLIM: nogomet, ljude, svoj komp, životinje, jesti, piti...samo malo soka... jednu curu, frendove i frendice, (ne) učenje, gledati TV...delati gluposti... i još puuuunooo toga....

NE VOLIM: jesti špinat, umišljene ljude, a pogotovo cure, svoju "najbolju" rasku, dobiti šuber iz engleskog, izgubiti na tekmi, cigarete, alkohol, telefonski račun....

NEŠTO O MOJIM FRENDOVIMA:
Moji najbolji frendovi su:
1.DRAGEC-malo je cendrav, al u biti dobar dečko, voli gnjaviti sve oko sebe, a najviše cure pa ga one tuču...bang
2.MUŽI-trenira s menom, jako pričljivo "dete", voli naganjati curethumbup
3.PIŠPEK-zanima se za Ivanu (Čiči) cerek, makar neće priznati a kad god stigne bulji u nju samo da mu oči ne ispadnu, ovak je OK!, al previše se duri i jako je tvrdoglav...headbang
4.FRAN-sedi s menom u klupi, dobar frend, pomaže kad god može, zna sve o mojoj curi...party
5.NINO-malo,čelavo stvorenje, Pišpekov bratić-to vam puno govori, OK! je al malo pre lud...smokin

Moje najbolje frendice:
1.IVANA (ČIČI)-super cura,pametna, zgodna, puno dečki se za nju zanima, al ona voli samo jednoga i to jako...uglavnom sve najbolje, zverrr cura...smijeh
2.DONA-naša mala Crnčuga, superrr cura, voli gnjaviti sve oko sebe, al sve u svemu OK! dead
3.EMMA & KARMEN-sisterke, dobre cure, al ko ih ne pozna ne vjeruje da su sestre jer su potpuno različite i po izgledu, a i po karakteru...zujo cool
mad...ma ima ih još puno, al mi se sad neda nabrajati, možda jednom drugom prilikom...thumbup party rolleyes

samo klikni...

thumbup Ivana - Čiči party


lud Mirelchi headbang


nut Pišpek smijeh


puknucu Donchi blabla


lud Srbiška zujo


dead Ivana & Mirela wink










...evo malo slikica...mah wave mah


Image Hosted by ImageShack.us
Kimi

blog layouts

Kaj me gledaš kad mi nedaš?

rofl

Friendster



Friendster



MySpace





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us






Severina - Moja štikla... (Animirano)nut
...obavezno pogledajte!!!
lud



svaštara...


Ide zločesto prase šumom i naiđe na dobru vilu. Pita ga dobra vila: 'Ko si ti?'
'Ja sam zločesto prase.'
'E ako si zločesto prase, onda imaš pravo samo na jednu želju.'
'Dobro onda crkni!' nut

Komentiraju dvije stonoge nogometnu utakmicu, pa jedna kaže drugoj: 'Ovaj igrač jako dobro igra.' Druga doda: 'Šteta što nema više nogu!'headbang

Što ispadne kad se križaju pit bull i pudlica?
Pudlici ispadnu oči. zujo

'Drže se slon i slonica za surlu. Upita slonica svog slona:
'Dragi, da li ti mene voliš il me samo vučeš za nos?' bang

Na livadi pasao jedan bik,a na susjednoj livadi
pasla jedna krava.Livade su bile podijeljene
bodljikavom zicom,ali uprkos tome odluci bik da
se upozna sa kravom.Tako on preskoci zicu,akrava
kaze:,,Zdravo,ja sam Visojka a nadimak mi je
Sisojka.Na to ce bik:,,Ja sam Rudonja,a
nadimak mi je ostao na zici!" smijeh

Gavran se napio i zaspao u kafiću. Ujutro se budi mamuran, rastegne krila, pa kaže: 'Mislim da ću pješke kući!'

Pita zmija drugu zmiju:
'Sestro, jesmo li mi otrovne?'
Kaže druga:
'Nismo, zašto pitaš?' Ova odgovara:
'Ma, ujela sam se za jezik!'

'Pita policajac prolaznika: 'Oprostite, koliko je sati?'
'5 i 5', odgovara prolaznik
'Budalo, pa što odmah ne kažeš 10!' lud

'Pričaju dva policajca:
'Jučer sam kupio četku za WC...'
'I, kakva je?'
'Ma ne znam, ipak više volim papir...' wink

Ide policajac i nosi dvije kifle iza leđa. Prilazi drugom i kaže: 'Ako pogodiš koliko kifli imam, dat ću ti obadvije.' 'Tri!' njami

Pranje auta
Kako policajci peru auto?
Jedan drži spužvu, a drugi vozi auto naprijed-nazad. mouthwash

srijeda, 31.01.2007.

Telefonska_žica ima blog....

...da, da, dobro ste čuli...smijeh ja imam blog, od danas, pa na dalje... pitate se od kud mi ovaj, čudni nadimak?mouthwash e, pa znate, naša draga Donči vam je sad bila malo kod mene i došla si je po špince za tehničku,naughty i uz put se sjetila da bi se moj blog mogel zvati telefonsažica... headbangheh! kaj velite???... malo defektno,lud al budete se naviknuli...a to bu potrajalo, jer se ja još uvjek privikavam,... čitam to i cerimcerek se 100 godina sam sebi ko budala...lud kao što i sami znate počeci su vrlo teški, pa zato ne očekujte puno od mene, jer bi se fakat mogli iznenaditi, i to neugodno...ja vam baš i nebum te postove pisal često...samo kad mi se bu dalo i kad bum imal inspiraciju... deadah, kaj si morete, ima nas i takvih, kak bi Dona rekla... iii da prije nego kaj vam zaboravim reći, naša draga čiči nam je bolesna...bang ima gastritis, kaj got to bilo, nije nimalo ugodno, jer je bljuvala 3 puta u sat vremena, pa zato... čiči veliki pozzz i brzo mi ozdravi... thumbupthumbupaj čujemo se mi još, idem ja sad, prije nego se zakeljim za ovaj ekran, znate baš sam se uživil u ovaj post... a fora je imati blog... kaj ne? ajd pozzzz i do tipkanja! partypartyparty


Friendster images

- 21:19 - Komentari (11) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.